mmm de makkelijkste tip is van je verlegenheid af te komen, maar dat zal niet zo makkelijk gaan. Bij mij koste het jaren om van verlegenheid af te komen (misschien zelfs iets te goed er vanaf gekomen, maarja).
Kijk naar welke situaties je verlegen ben, ben je altijd verlegen, ben je alleen verlegen als het om onbekendes gaat, ben je verlegen als er andere mensen bij zijn of misschien als je alleen met iemand ben. Let daar een beetje op. Als je erachter kom welke, dan kan er misschien een oplossing bedacht worden om, om je verlegenheid heen te gaan.
De andere makkelijkste manier is (als hij een mobiel heeft). Een goede vriendin van je vragen of ze aan zijn nummer voor jou kan komen, omdat je het niet zelf direct durft te vragen. Als je dan zijn nummer hebt, kan je hem een smsje sturen, misschien eerst anoniem en later pas laten merken wie je ben. Als je dan wat contact heb, dan zal de verlegenheid wat minder zijn.
Hopelijk heb je er wat aan, succes. Oja en wees niet bang dat hij je niet leuk zal vinden omdat je verlegen ben. Ik vind zelf dat verlegen meisjes heel leuk zijn, dus ik denk niet dat hij zal klagen

Groetjes,
Steffen