Skip to main content

Auteur Topic: brede heupen

n

nijntje

brede heupen
OP: 28-01-2009, 18:07
ik weet het, het hoort ook allemaal bij de puberteit!
maar ik vraag me gwn af; vinden jongens dat nou mooi?
want ik merk dat ik de laatste tijd heel veel in de breedte ben gegroeid zeg maar.. als ik een strak shirtje aan doe, dan zie je echt aan beide kanten 'vet' over mn shirtje hangen, terwijl dat ik eerst zeg maar (al zeg ik het zelf) een mooi figuur had..
kun je hier iets aan doen?
of is dit gwn dat je aan komt?
of hebben alle meisjes hier last van?
xx
  • IP logged

m

magiclover

Re: brede heupen
#1: 28-01-2009, 20:44
als meisje word je in de pubertijd een stukje breder dus wordne je shirtjes dus ook te klein en dat zie je dan
  • IP logged

m

mich

#2: 28-01-2009, 21:32
ik als jongen vind dat eigelijk nie zo erg mr wel als het egt goed te merken is dan zou ik het wel wat minder vinden mr een juist een beetje vetrollen vinden juist sommige jongens juist heel fijn zo lang maar nie te is want ik vind een heel dun meisje meestal ook nie zo erg mooi
  • IP logged

h

hallodoei

#3: 28-01-2009, 22:37
Vetrollen an sich vind ik niet zo mooi. Maar brede heupen vind ik dan weer wel mooi. Dat maakt een vrouw in mijn ogen echt tot een vrouw! :)
  • IP logged

m

mich

#4: 29-01-2009, 15:08
ja zoiets bedoel ik ook  :P mr nie dik dt bedoel ik gwn ook weer niet mr gwn der wat aan hebben zitten
  • IP logged

s

superdenman

#5: 30-01-2009, 16:18
ikvind het wel sexy eigenlijk :$
Maar niet teveel, maar daarvan ben ik nog niemand tegengekomen xd
  • IP logged

m

mich

#6: 31-01-2009, 10:03
ja ik ook mr ligd er ook bij watvoor meisje het is bij sommige meisjes zijn brede heupen nie zo leuk ;)
  • IP logged

t

temtationgirl007

#7: 01-02-2009, 14:02
heey ik ben 14 overn een maand 15 en mijn heupe zijn vel verbreed maarja eerst dacht ik van  :'(neee
maar dan dacht ik beyonce zoon mooi figuurn en haar heupen zijn vele breder en als de mijne en jlo haar kont ook dus ...  :P sexy !!! :d

jongens pakke liever een stevige pil vast dan bot daar ben ik 100 % zeker van X
  • IP logged

J

Jessie

#8: 21-02-2009, 16:06
ja dat heb ik ook ja...,
maarja
vooral vet bij je heupen is niet leuk maar je krijgt t bijna niet weg heb ik gemerkt.
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

#9: 21-04-2009, 08:57
ik weet het, het hoort ook allemaal bij de puberteit!
maar ik vraag me gwn af; vinden jongens dat nou mooi?
want ik merk dat ik de laatste tijd heel veel in de breedte ben gegroeid zeg maar.. als ik een strak shirtje aan doe, dan zie je echt aan beide kanten 'vet' over mn shirtje hangen, terwijl dat ik eerst zeg maar (al zeg ik het zelf) een mooi figuur had..
kun je hier iets aan doen?
of is dit gwn dat je aan komt?
of hebben alle meisjes hier last van?
xx

De jongens die ik ken zijn gek op brede heupen en een dikke kont dus ja :p en ik ken veeeeel jongens
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal