Skip to main content

Auteur Topic: liefde opnieuw wat leven inblazen?

c

clara

liefde opnieuw wat leven inblazen?
OP: 11-02-2009, 18:48
hej,
kheb een vraagje!
ik ben nu al een hele tijd samen met mijn vriendin (lief dus), en we hebben ook al veel meegemaakt, aan, uit ,aan uit, maar dat lag moeilijk omdat ze problemen had met het feit dat ze verliefd was op een meisje( ik dus)
nu zijn we al bijna 9 maand samen (non stop :)) en ik heb een beetje het gevoel dat de liefde wat minder is!
Ik zie ze graag, begrijp me niet verkeerd, maar dat gevoel van vroeger is er niet meer! En + ik denk dat ik gevoelens heb voor een meisje van mijn klas!
Ik wil mijn relatie niet kapot maken omwille van dat meisje, want het kan zowiezo niets worden tussen ons!
Ik heb gewoon niet meer het mis gevoel van vroeger, niet meer van; ik wil bij haar zijn, ik wil naar haar toe!
Ik ben graag bij haar en ik zie haar graag, maar niet meer zoals vroeger!
En ik mis dat gevoel wel!
Heeft iemand een idee hoe ik mijn liefde voor haar weer nieuw leven in kan blazen?

Alvast bedankt!!

• IP logged

t

totalwar

Tja hou er wel rekening mee dat als je je relatie nieuwe liefde inblaas, dat het net als nu maar tijdelijk is en je het dus moet blijven doen om de relatie werkend te houden. Ik zou er toch eens met je vriendin over hebben wat zij nu van de relatie vind, of zijn het ook misschien minder vind dan in het begin.

Daarnaast het is trouwens normaal dat de gevoelens iets minder wordt, zo erg is dat niet. Je moet alleen zien dat die gevoelens wel groter blijven dan de gevoelens voor iemand anders. Wat je kan doen is wat leuke uitjes verzinnen voor elkaar of misschien leuke dingen om wat te doen.

Als je zeker weet dat het nog wel een tijdje duurd, kan je ook wat of een aantal lieve dingen voor je vriendin kopen, misschien geeft ze daardoor jou ook weer meer aandacht en wordt het weer leuker.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

clara

ja ik weet het! maar aandacht is het probleem niet! ik krijg er zelfs teveel! ik kan geen 2 minuten op mijn gemak zijn!

Ik zit gewoon een beetje met het probleem dat ik dat andere meisje veel meer zie dan mijn lief! Wou dat het omgekeerd was maar ja!
Ben gewoon een beetje in de war! Geloof me zou het gedaan zijn tussen ons, ik zou er kapot van zijn! maar twijfelen doet ook pijn!
  • IP logged

t

totalwar

Toch lijkt het meer in je hoofd te zitten dan dat er echt iets is. Want je zegt net dat je genoeg aandacht krijgt en soms geen 2 minuten rust heb, maar ook dat je het andere meisje meer zie dan je vriendin. Die link kan ik dan niet helemaal zien.

Daarnaast, wat zit je dan zo dwars over deze relatie, afgezien dat je het andere meisje ook leuk vind?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

clara

ik bedoel via sms, we smsen vaak de hele dag door!
  • IP logged

t

totalwar

Dat is anders dan elkaar zien. Ik praat ook vaak met me vriendin, maar dat is toch anders dan bij diegene zijn. Op een gegeven moment zijn woorden op en gebruikt, terwijl als je elkaar zie het niet uitmaakt of er wel of niets gezegt word.

Hoe vaak zie je je vriendin eigenlijk?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

c

clara

de woensdag namiddag, de zaterdag, de vrijdagavond, soms de dinsdag en donderdag avond. soms de zondag
  • IP logged

t

totalwar

Ok dan is het dus nog best vaak. Maar dan snap ik niet waarom je het gevoel krijgt of de liefde een beetje weg is. Wat was het waardoor je verliefd op haar werd?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Elize

Ga samen leuke dingen doen! Doe eens iets geks, wat je samen nog nooit hebt gedaan! Ga weer op 'dates' zoals je misschien in het begin wel eens deed. Dit zal misschien het 'verliefde' gevoel weer terug brengen! En stop dan daar niet weer mee, want dan zal het weer het zelfde gaan waarschijnlijk. Ga bijvoorbeeld elk weekend of om het weekend iets speciaals doen samen!

Succes!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal