Hallo alle dames hier,
Ik had laatst een idee voor een topic...
Aangezien er zoveel topics zijn over meisjes die ontevreden zijn over de vorm van hun borsten, of hun tepels zijn verkeerd, of ze willen tips hebben over hoe ze iets kunnen veranderen ofso etc...
Nou heb ik dus dit topic aangemaakt voor al die problemen.
Je kunt dus hier je probleem dat met je borsten te maken heeft kwijt, en dan krijg je (waarschijnlijk) hulp van andere mensen.
Het kan natuurlijk ook dat je jezelf afvraagt wat jongens van jou borsten vinden... dan zou je een foto van je 'decolleté' hier posten en dan kunnen jongens zeggen wat ze ervan vinden. (ik zeg wel dat je een foto moet opsturen, maar dat leek mij logisch want aan een beschrijving heb je niet veel

)
Voor privé advies voor problemen kun je natuurlijk ook een persoonlijk bericht naar mij, of een ander persoon waar je iets aan wilt vragen, sturen.
Groetjes,
Lekkerding
P.S. De foto's die je dan (misschien) instuurt hoeven niet je hele lichaam te zijn, zodat je indentiteit nog steeds anoniem blijft. En naakte foto's lijken me ook niet tactisch want dit is en blijft een net forum.
(voor privé advies kun je natuurlijk iemand een bericht sturen)
P.S. 2; misschien kunnen de moderators/redactie iets maken dat belangrijke topics een 'sticky' functie krijgen zodat ze altijd bovenaan staan