Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: helemaal verward

J

Jasmijn250

helemaal verward
OP: 18-02-2009, 14:44
Hoi
Ik heb een probleem.
Ik heb een vriendje, we hebben nu net iets meer dan 4 maanden maar we houden het geheim vanwege (vooral) mijn ouders, zij vinden hem namelijk slecht voor mij omdat hij te oud is (we schelen nog geen 2 jaar) (dus complete onzin). Maar de laatste tijd zie ik hem minder en als ik hem zie is het vaak in een groep waarbij we moeten opletten dat niet iedereen er ineens achterkomt. En ik begin de laatste tijd wat meer te twijfelen of hij mij nog wel leuk vind. Nu ken ik sinds 2 of 3 maanden ook een andere jongen, ik ben bang dat hij nu meer dan een vriend van mij wordt en hij zij een paar dagen terug dat hij mij leuk vind (hij weet dat ik een vriendje heb, als enige samen met mijn beste vriendin). Vervolgens zij hij daarna meteen: oeps, dat moet je vergeten.
Maar nu zit ik dus supererg te twijfelen wat ik moet doen want ik hou echt van mijn vriendje maar die andere jongen vind ik steeds leuker en dat zou makkelijker zijn omdat ik dat niet geheim zou hoeven te houden. Ik heb een lijstje gemaakt met alle voor- en nadelen maar ik kom er niet uit.
Maar als ik het uitmaak met m'n vriendje voor die ander voel ik me zo'n hoer. Dat was namelijk al met me ex gebeurt naar dit vriendje toe...
(zaterdag ging het toen uit en maandag ging het met de volgende aan)

Heeft iemand advies?! ???

GROETJES
  • IP logged

h

hallodoei

Re: helemaal verward
#1: 18-02-2009, 16:04
Je zegt dat je van je vriendje houdt en de ander vind je 'maar' leuk. Dus doorgaan met wie je nu hebt is de enige optie en gewoon eerlijk zijn naar je ouders dat je iets met hem hebt. :)
  • IP logged

J

Jasmijn250

#2: 18-02-2009, 17:41
ja maar ik krijg af en toe het gevoel alsof mijn vriendje me niet meer leuk vind...
  • IP logged

E

Elize

#3: 18-02-2009, 19:16
Ik denk dat je het beste met je vriendje kunt gaan praten over een aantal dingen. Bespreek met hem hoe sterk de gevoelens van jullie beide zijn en hoe serieus jullie dit allebij nemen. Bespreek ook dat je het moeilijk vindt dat het geheim moet blijven nu, en kijk hoe hij daar op reageert en wat hij er van vindt.

Verder zou ik je als advies willen geven, dat als je met je vriendje hebt gepraat en hij neemt jullie relatie nog wel serieus, en jij ook, dat je met je ouders gaat praten. Dit kan je ook samen doen, bespreek dit dan wel even met je vriendje. Ik denk namenlijk dat het wel belangrijk is, want je ouders komen er ooit dan toch wel achter en liever horen ze het vanuit jou mond dan dat ze het via via horen. Verder denk ik ook dat je relatie met hem een stuk leuker zou worden als je het niet meer geheim hoeft te houden!

Sterkte!
  • IP logged

h

hallodoei

#4: 18-02-2009, 19:27
ja maar ik krijg af en toe het gevoel alsof mijn vriendje me niet meer leuk vind...
Dus? Als hij je niet leuk meer vindt, waarom zou ie dan nog met je hebben? Oftewel, niets om je zorgen over te maken. Daarom behandel ik dat dus niet. ;)
  • IP logged

J

Jasmijn250

#5: 21-02-2009, 10:42
Laat maar...
hij heeft het gisteravond uitgemaakt.
hij zat al langer te twijfelen omdat er een kans is dat ik volgend jaar in het buitenland ga studeren(mijn middelbare school afmaken)
En hij heeft het gevoel dat hij én mij anders gebruikt én dat hij zichzelf voorliegt....
misschien is het wel beter zo
  • IP logged

t

totalwar

#6: 22-02-2009, 12:29
Die laatste reden snap ik niet helemaal van hem, maar dat zal wel iets tussen jullie 2 zijn :P

Maar als je ermee overweg kan gaan, dan is het een goed besluid. Zo ie zo is het moeilijk een vaste langdurige relatie te hebben met iemand als je nog op de middelbareschool zit.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal