Skip to main content

Auteur Topic: Wanneer sex, vind je

t

totalwar

Re: Wanneer sex, vind je
#15: 13-04-2009, 22:09
Als je er klaar vr bent & het beide wilt.
Maar niet na 1 maand !

Hoe bedoel je niet na 1 maand? Binnen 1 maand iets doen of pas na 1 maand iets doen ??? Ik ben namelijk meer een jonge die wat eerder uitstelt dan dat hij haast heeft.

Met me vriendin ga ik ver en was best snel, maar dat komt omdat we er beide aan toe waren, maar meestal als het meisje voor de eerste keer zegt dat ze verder wilt en sex wilt, zeg ik nog nee en wacht ik nog een weekje of iets langer af (ligt eraan, als ik merk dat ze er ook echt voor klaar is, dan ongeveer een week en anders langer).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

#16: 14-04-2009, 08:12
Kbedoel :
Niet na 1 maand al seks..

::)
  • IP logged

s

s990pnnm0

#17: 16-04-2009, 12:30
Kbedoel :
Niet na 1 maand al seks..

::)

De tijd maakt toch niet echt uit?
Als je zeker weet dat je allebei wilt..
  • IP logged

R

Roos-

#18: 16-04-2009, 12:42
Dr bn k het een beetje mee akkoord.
mr wat k wil zeggen s dat je nie te vlug n bed moet duikn.
Ookal ben je er klaar vr.
Vind toch dat je na 1 week verkering niet mt die persoon bed n moet.
  • IP logged

s

s990pnnm0

#19: 16-04-2009, 16:18
Ik ben naar bed geweest met mn ex terwijl we toen nog niet eens echt iets hadden. Pas daarna vroeg ze me verkering:P.
Ff voor duidelijkheid: ik ben geen player ofzo :P.
  • IP logged

R

Roos-

#20: 16-04-2009, 16:38
Ow xD
okeej ,
njah iedereen zo zn eigen manier :D

& da dacht k ook niet fzoo :P
  • IP logged

t

triiesja

#21: 02-05-2009, 00:59
na 8 maanden kennen en 2 maanden wat hebben.   xd vind ik wel een mooie tijd of niet ?? maarrr wat ik eigenlijk kwam posten is

mensen die hier zeggen na 1 maand nou dan nog echt niet meid als je er klaar voor ben ben je der klaar voor je gaat echt niet de dagen uitstippelen ;)  bullshit dus
  • IP logged

t

totalwar

#22: 03-05-2009, 22:11
ligt eraan hoe nieuwschierig je bent triiesja. Kijk als een jonge opdringerig wordt, kan het tegenovergesteld werken. Maar als je zelf nieuwschierig ernaar bent en het op dat moment vertrouwd aanvoelt, dan gaat het vanzelf. Dat ben ik met je eens.

Maar toch, soms moet je nog wel een beetje je hersenen gebruiken en niet denken dat elke jonge perfect is en dus meteen met het eerste vriendje na een korte tijd in bed duiken, want dan kan je heel erg gekwetst worden. Ik heb het vaak genoeg zien gebeuren, meisjes die zich gebruikt voelen. Achteraf kan je er niks aan doen, dus een beetje nadenken kan wel. Ik heb het ook gedaan dus ik geloof wel dat het mogelijk is dat andere dat ook doen toch ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

#23: 12-05-2009, 14:58
dat is idd zo dat veel jongeren denken dat liefde alleen maar om sex draait.
ik kon me vriend ongeveer al 4 maanden en toen we 1 maand hadden, hadden we sex. het is maar net wanneer jij er helemaal klaar voor bent en je moet je eigen echt niet laten dwingen, want dan krijg je er alleen maar spijt van;)
  • IP logged

m

mich

#24: 12-05-2009, 18:21
mwah.. k denk dat ze dat heus wel zulle snappe ik denk eig dat ze alleen mr de seks uit liefde wille halen
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

#25: 28-05-2009, 20:46
Je moet het zelf een beetje weten als jij het al wilt oke
Volgens mij verscheelt dat nogal bij verschillende mensen ;)
xx
  • IP logged

4

4everfun

#26: 17-08-2009, 16:27
Ligt eraan een one night stand of een lange relatie.
Ik denk ongv. 2 weken minimaal
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#27: 17-08-2009, 17:33
2 weken vind ik zelf persoonlijk heel snel.
zelf zou ik niet gauw verder gaan, ik ben meer van t rustige. Kijk ik ben 14 en ik zou rustig aan doen ik denk niet dat ik na 1/2 maand al met hem het bed zou 'delen' zegmaar. Ik vind 14 nogal jong daarvoor.
Het ligt ook aan hoe oud je bent vind ik, of je met 12 jaar een relatie krijgt , of met 20 verschilt heel wat. Ik denk als je 12 bent, dat ik zeker nog wel 2 jaar zou willen wachten, maar 20 dat het al gauw na 2 maanden doet.
En dat komt ook doordat je er meer over na denkt dan en het dan ook serieuzer is.
  • IP logged

v

verkauft

#28: 17-08-2009, 18:52
ben he tmet liseee- eens.
persoonlijk vind ik dat als je wat ouder bent het wel beter is en dus niet op je 12e of 14(14 mischien) maar liever tog wel iets ouder.
denk dat eem paar maand wachten geen kwaad kan tenzij je bijv naar 2 weken er alebij al klaar voor zou zijn, wat mij nogal sterk lijkt.
dat is mijn mening
grtz
  • IP logged

4

4everfun

#29: 18-08-2009, 21:14
2 weken vind ik zelf persoonlijk heel snel.
zelf zou ik niet gauw verder gaan, ik ben meer van t rustige. Kijk ik ben 14 en ik zou rustig aan doen ik denk niet dat ik na 1/2 maand al met hem het bed zou 'delen' zegmaar.

Ik zei ook minimaal daarvoor 'het' doen is geen relatie maar puur seks
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal