Dan nog let nog steeds op jongens, meisjes worden verliefd op jongens, soms tot over hun oren. En sommige jongens zijn gewoon niet te vertrouwen, of je ze herken is meestal nog lastiger, vooral als je verliefd bent.Neem alles stap voor stap en haast je vooral niet. Er is geen regel dat je in de eerste week, maand of jaar sex moet hebben om de relatie te bezegelen. Sex is iets waar je je fijn bij moet voelen en dat je moet doen als je zeker weet dat wat er ook gebeurd (of het nu aan blijft of niet) dat je er geen spijt van hebt.Maar als je het ooit over je problemen wilt hebben, je weet ons te vinden Groetjes,Steffen
jij reageert OVERAl op, heb je niks beters te doen, of wil je zoveel mogelijks posts hebben
hij is moderator, dan is het gewoon je taak om zoveel mogelijk mensen te helpen, en niet 1 post per maand te doen ofso...
Ik ben nu een meisje van 17. toen k net 12 was , ben ik verkracht door iemand in de 20. ik weet niet wie het is, en ook niet hoe hij er uit ziet. hij hield een mes tegen myn keel, en als ik het aan iemand vertelde dat hij me dan ging vermoorden. ik heb het tot nu toe aan niemand verteld. op myn 15e ben ik ook weer verkracht. maar nu door iemand van 18. ik ging toen met een vriendin mee naar een paar jongens. en toen waren hun weg, en bleef ik alleen met hem. toen sleurde hij me mee naar boven, en trok mijn kleren uit. ik ben daar tussen in ook sexueel misbruikt. ik durf het aan niemand te vertellen, maar ik wou het toch kwijt. ik heb echt zo veel dingen mee gemaakt in mijn leven, wat ik mijn grootste vijand nog niet wens mee te maken.Bedankt voor het lezen.