Skip to main content

Auteur Topic: te veel ;(

M

MTW

te veel ;(
OP: 04-03-2009, 16:36
Ik ben nu een meisje van 17. toen k net 12 was , ben ik verkracht door iemand in de 20. ik weet niet wie het is, en ook niet hoe hij er uit ziet. hij hield een mes tegen myn keel, en als ik het aan iemand vertelde dat hij me dan ging vermoorden. ik heb het tot nu toe aan niemand verteld. op myn 15e ben ik ook weer verkracht. maar nu door iemand van 18. ik ging toen met een vriendin mee naar een paar jongens. en toen waren hun weg, en bleef ik alleen met hem. toen sleurde hij me mee naar boven, en trok mijn kleren uit. ik ben daar tussen in ook sexueel misbruikt. ik durf het aan niemand te vertellen, maar ik wou het toch kwijt. ik heb echt zo veel dingen mee gemaakt in mijn leven, wat ik mijn grootste vijand nog niet wens mee te maken.
Bedankt voor het lezen.
  • IP logged

t

totalwar

Re: te veel ;(
#1: 05-03-2009, 07:43
Graag gedaan en ik hoop dat je geen slechte dingen meegekregen heb van al die verkrachtingen. Ik ken een meisje dat een hele goede vriendin van me is en die heeft het ook meegemaakt, ze zit soms heel erg ermee in de put en vind het moeilijk jongens te vertrouwen. Ik hoop dat je daar wat beter mee om kan gaan, want je hoeft niet alle vertrouwen in jongens weg te gooien, dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt en daarom is ze ook een hele goede vriendin geworden.

Als je ooit nog een verhaal kwijt wil, het kan altijd op TP of met iemand die erover wilt praten met je ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

#2: 05-03-2009, 19:40
Wow.. :o

Heftig zeg..
echt naar dat je zulke dingen hebt meegemaakt,
niemand verdient het !!
Gaat het nu wel een beetj?? :O
& knap van je dat je dit hier durft te plaatsen!!

x
  • IP logged

M

MTW

#3: 08-03-2009, 14:59
ja het gaat soms wel een beetje.
maar soms heb k wel even tijden dat ik me
depresief voel, en dan weer aan die tijden denk.

maar niet dit alleen heb k mee gemaakt.
ik heb bijna alle verkeerde dingen mee gemaakt.
en dat voelt ook zo k*t.

ja ik vindt het soms ook heel moeilijk om andere jongens te vertrouwen. gelukkig heb ik nu een lieve vriend die veel voor me doet, dus daar ben k blij mee.

nee niemand verdient dit, dus daarom zei ik al : dat ik dit mijn grootste vijand nog niet wens mee te maken.
  • IP logged

t

totalwar

#4: 08-03-2009, 21:41
Dan nog let nog steeds op jongens, meisjes worden verliefd op jongens, soms tot over hun oren. En sommige jongens zijn gewoon niet te vertrouwen, of je ze herken is meestal nog lastiger, vooral als je verliefd bent.

Neem alles stap voor stap en haast je vooral niet. Er is geen regel dat je in de eerste week, maand of jaar sex moet hebben om de relatie te bezegelen. Sex is iets waar je je fijn bij moet voelen en dat je moet doen als je zeker weet dat wat er ook gebeurd (of het nu aan blijft of niet) dat je er geen spijt van hebt.

Maar als je het ooit over je problemen wilt hebben, je weet ons te vinden ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

g

gedumpt

#5: 26-04-2009, 14:56
Dan nog let nog steeds op jongens, meisjes worden verliefd op jongens, soms tot over hun oren. En sommige jongens zijn gewoon niet te vertrouwen, of je ze herken is meestal nog lastiger, vooral als je verliefd bent.

Neem alles stap voor stap en haast je vooral niet. Er is geen regel dat je in de eerste week, maand of jaar sex moet hebben om de relatie te bezegelen. Sex is iets waar je je fijn bij moet voelen en dat je moet doen als je zeker weet dat wat er ook gebeurd (of het nu aan blijft of niet) dat je er geen spijt van hebt.

Maar als je het ooit over je problemen wilt hebben, je weet ons te vinden ;)

Groetjes,

Steffen

jij reageert OVERAl op, heb je niks beters te doen, of wil je zoveel mogelijks posts hebben ???
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#6: 26-04-2009, 17:46
jij reageert OVERAl op, heb je niks beters te doen, of wil je zoveel mogelijks posts hebben ???

hij is moderator, dan is het gewoon je taak om zoveel mogelijk mensen te helpen, en niet 1 post per maand te doen ofso...
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

#7: 26-04-2009, 19:16
hij is moderator, dan is het gewoon je taak om zoveel mogelijk mensen te helpen, en niet 1 post per maand te doen ofso...

klopt ik probeer ook overal op te reageren net als heel veel mensen hier. en als je hier lid bent probeer je altijd zoveel mogelijk mensen te helpen.
  • IP logged

t

totalwar

#8: 26-04-2009, 21:26
wow rustig maar kan wel voor mezelf antwoorden :P

Gedumpt. Zoals je misschien zie heb ik al de meeste post, dus het is niet of ik dat probeerd te behalen, want niemand zal binnen en half jaar evenveel post hebben.

Ik ben hier vanaf het begin en ik help graag mensen. Hier kan ik dat doen door mijn gedachten of meningen te plaatsen, bij de ene helpt dit bij de ander zal dit niet helpen, maar is het misschien toch goede informatie voor iemand anders. Daarom post ik veel, zodat ik kan helpen en zodat mensen geholpen worden.

Dat is toch niet erg.

Daarnaast zoals lekkerding zegt, ik ben admin. Het is mijn taak om alle topics te bekijken, niet alleen degene die mijn interesseren, hierdoor kom ik met ideeën of gedachten en plaats die.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

#9: 10-06-2009, 17:40
Ik ben nu een meisje van 17. toen k net 12 was , ben ik verkracht door iemand in de 20. ik weet niet wie het is, en ook niet hoe hij er uit ziet. hij hield een mes tegen myn keel, en als ik het aan iemand vertelde dat hij me dan ging vermoorden. ik heb het tot nu toe aan niemand verteld. op myn 15e ben ik ook weer verkracht. maar nu door iemand van 18. ik ging toen met een vriendin mee naar een paar jongens. en toen waren hun weg, en bleef ik alleen met hem. toen sleurde hij me mee naar boven, en trok mijn kleren uit. ik ben daar tussen in ook sexueel misbruikt. ik durf het aan niemand te vertellen, maar ik wou het toch kwijt. ik heb echt zo veel dingen mee gemaakt in mijn leven, wat ik mijn grootste vijand nog niet wens mee te maken.
Bedankt voor het lezen.
Wel erg voor je meiss  :( Ik hoop dat je er wel overheen komt. Ja kijk, vergeten zal je het NOOIT. Maar je kan er wel mee leren omgaan. Sterkte ermee.

Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

W

Willem

#10: 09-09-2009, 14:26
Ik wou dat ze elke kinderverkrachter vermoorden, dat is bij mij één van de ergste dingen die je kan doen...
  • IP logged

v

verkauft

#11: 09-09-2009, 15:53
maak er iedere verkrachter van en zet m voor de muur.
nadeel bij opspore van dat soort mensen
de slachtofers durven vaak te lang niets te zeggen en daardoor kan die persoon makelijk vluchten.
oja ik vind het erg voor je probeer er mee om te gaan.
grtz
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal