Skip to main content

Auteur Topic: zelfmoord

t

triiesja

zelfmoord
OP: 07-03-2009, 23:01
ik weet niet of di het juiste plaatsje ervoor is
Maar mensen
ik wil jullie ff wat kwijt
Want ik weet er lopen hier mensen rond met dat ze zelfmoord willen plegen
Ik had een vriend en het is hem gelukt ..
En Geloof me
jij denkt dat niemand van je houd wat hij ook dacht
maar ondertussen Stond Er een groep van 150 man Voor een stille tocht klaar Uit respect en liefde
het is gewoon dom om zoiets te doen
en ik denk dat het je meer pijn doet om al die mensen zoo enorm verdrietig te zien
dan dat jij pijn heb in je leven
denk er eerst 1ooo X over na En zoek hulp
bij mensen die je dichtbij staan of mensen die je niet ken ( of gespeciaaliseerde mensen )

Maar zowiezo zelfmoord is geen oplossing Voor je problemen.
  • IP logged

h

hallodoei

Re: zelfmoord
#1: 09-03-2009, 09:33
Ik weet dat zelfmoord geen hulp biedt. Ik heb zelf er wel eens over gedacht. Nooit gedaan en ik ben er heel blij mee. Tot je 15e maak je een hele moeilijke periode mee. Je mag weinig tot niets en het leven gaat je vervelen. Op gegeven moment als je 16 bent komt dat wel goed en kun je uitgaan etc. Zo wordt pas duidelijk wat het leven echt inhoudt. En het leven is eigenlijk een geweldige gift die je met beide handen perfect aan moet pakken! :)
  • IP logged

m

mich

#2: 09-03-2009, 10:22
Tot je 15e maak je een hele moeilijke periode mee. Je mag weinig tot niets en het leven gaat je vervelen. Op gegeven moment als je 16 bent komt dat wel goed en kun je uitgaan etc.

sommige mense hoeve daar nie eens 16 voor te zijn ::) :P
  • IP logged

h

hallodoei

#3: 09-03-2009, 12:52
sommige mense hoeve daar nie eens 16 voor te zijn ::) :P
Tuurlijk, maar onder de 16 zijn ouders zijn ouders er veel strenger om en krijg je vaak dat er frustraties ontstaan over het wel of niet mogen uitgaan enzovoorts. Dus na je 16e kun je die dingen zelf beslissen en kunnen je ouders daar eigenlijk niets meer over zeggen.

Zeg zelf, een leven zonder ruzies is toch fijner dan een leven met heel veel ruzies met je ouders?
  • IP logged

D

De Paperaaste

#4: 09-03-2009, 14:21
echt focking onzin dat je tot je 16e een rotte periode meemaaktxD

dan moet er wel een heleboel tyfus zooi gebeurd zijnxD
  • IP logged

t

triiesja

#5: 09-03-2009, 15:31

misschien jij niet maar andere wel beetje respect ;)
doordat  veel pubers met zigzelf vriendjes vriendinnetjes en alles in de knoei zitten is het een moeilijke tijd ;)
  • IP logged

m

mich

#6: 09-03-2009, 17:58
Tuurlijk, maar onder de 16 zijn ouders zijn ouders er veel strenger om en krijg je vaak dat er frustraties ontstaan over het wel of niet mogen uitgaan enzovoorts. Dus na je 16e kun je die dingen zelf beslissen en kunnen je ouders daar eigenlijk niets meer over zeggen.

Zeg zelf, een leven zonder ruzies is toch fijner dan een leven met heel veel ruzies met je ouders?

ja mar ik ga eig bijna nie met ouders om enzo zeg ookk nie veel enzo mr ligt weer aan mij ik vind mn ouders heel erg raar enzo (en heel vies)
  • IP logged

h

hallodoei

#7: 09-03-2009, 19:32

Lol. Je maakt jezelf wel een beetje vreemder en vreemder. Denk je nou serieus dat jij na je 16e veel meer problemen hebt? Serieus man, sinds ik 16 ben zijn m'n problemen met 95% afgenomen. Dus onzin? Nope.

@ Rabbit,

Ik negeer mijn ouders ook, maar je blijft altijd met ze te maken hebben en dat komt op problemen uit hè.. ;)
  • IP logged

D

De Paperaaste

#8: 09-03-2009, 21:14
ik totaal geen problemen gehad voor me 16e...
ze zijn na me 16e juist met 100% toegenomen..
en na me 18e helemaal...

ik moest na me 16e al veelste veel zelf doen, en nu ik 18 ben helemaal

dus onzin? ja
  • IP logged

m

magiclover

#9: 10-03-2009, 06:53
iedereen maakt het anders mee sommige krijgen het makkelijker na hun 16e en andere juist moeilijker. ligt gewoon aan je zelf en aan je ouders.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

De Paperaaste

#10: 06-05-2009, 11:17
ah joh..
je bent niet de enige die nutteloos is:D
je moet gewoon alleen maar aan jezelf denken..
schijt hebben aan de rest
  • IP logged

t

totalwar

#11: 06-05-2009, 12:27
Dat zelfmoord niks op lost weet ik maar al te goed.
tog denk ik er vaak over na.
heel lang heb ik mijn zelf gesneden.
mijn gymleraar ontdekte dit.
en ik moest het tegen mijn ouders vertellen.
nu zijn ze plan aan het bedenken om mijn te helpen.
maar ik voel me eigen gewoon nutteloos.
en voor mijn heeft het leven geen zin meer.
mensen moeten dan iemand anders vinden om pijn te doen.  dan ben ik dat niet meer en ze hoeven geen rekening meer met mijn te houden.

Moet het leven dan perse altijd direct nut hebben om ervan te kunnen genieten. Misschien heb je het gevoel of kan je nu niks doen, maar wie zegt dat dat later ook nog zo is? Soms moet je een beetje te leren dromen over leuke dingen en over de toekomst, hoe jij zou willen dat die is en wat je mogelijk kan doen om dat zo te maken. Ik wil bijvoorbeeld altijd al meisjes helpen en problemen verhelpen... Zover ben ik nu toch ook gekomen. Enigste wat ik nog mis is een goede baan en geld.. Auto komt er binnenkort aan, dus ik heb weinig te klagen, terwijl ik vroeger ook dacht dat ik nutteloos was..

Dus durf te dromen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#12: 06-05-2009, 19:50
jep het klopt wat steffen zegt.
ik dracht vroeger ook dat ik niks kon nu soms nog.
ik hou heel er van paardrijden en ik dacht dat ik niet goedgenoeg was voor wedstrijden en mijn pony maar ik heb mijn droom bijna waargemaakt. je meot gewoon door zetten. ik dacht ook dat ik never nooit een vriendje zou krijgen en die heb ik nu inmiddels 2 jaar.

gewoon dromen en goede moed houden. maar om dat vol te houden heb je een groot doorzettingvermogen nodig. dit bouw je vaak vooral op door er gewoon voor te gaan.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

C

CupCakeMies

#13: 09-05-2009, 17:45
Ik denk dat als mensen zelfmoord plegen dat ze dat op het moment doen dat alles helemaal verkeerd gaat.
Ik denk ook (best) vaak aan zelfmoord plegen.
Meestal is dat dan ook gwn mijn gedachte.

Gisteren had ik het ook.
Want toen leek alles heel erg fout te gaan, maar nu heb ik weer hoop  :)
  • IP logged

T

TienerJen

#14: 05-07-2009, 09:59
Hey,

Ik vind zelfmoord plegen echt heel erg.
je mag die gedachten hebben,,
maar kom op zeg! Doen dat is echt een hele andere zaak.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal