Skip to main content

Auteur Topic: ik zal nooit geacpteerd worden.

m

meisje

Re: ik zal nooit geacpteerd worden.
#30: 18-03-2009, 18:56
ik vraag wel iets maar ik vraag neit om die reacties die jij de hele tijd plaats. en dat is ook niet waar ik om vroeg. en ook niet van die slimme opmerkingen van pw kan ze wel lezen. dan ben ik maar raar ik vind jouw ook raar met je opmerkingen
  • IP logged

R

Roos-

#31: 18-03-2009, 19:00
Maar ik kan lezen .. :D
  • IP logged

t

totalwar

#32: 18-03-2009, 19:05
Beste roos je zit haar een beetje zwart te maken, ze heeft een handicap die niet te vergelijken is met bijziend of verziend. Het is ook niet een handicap die eenvoudig op te lossen is. Hou daar rekening mee.

We zijn hier om mensen te helpen, als je niet kan helpen of zinnige antwoorden heb, reageer dan niet op een topic en laat andere die denken wel met zinnig advies te komen te reageren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

#33: 18-03-2009, 19:06
Mensen die mij behandelen mt respect..
Behandel k mt respect..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-03-2009, 19:10 door Totalwar »

t

totalwar

#34: 18-03-2009, 19:11
het is hier geen plek om ruzie te maken, dus wees dan volwassen en hou dan ermee op of praat het uit en maak het niet steeds erger.

Groetjes,

Steffen

P.S.
heb je post geedit.
  • IP logged

R

Roos-

#35: 18-03-2009, 19:13
Jh khb et gelezen..
  • IP logged

m

meisje

#36: 19-03-2009, 14:36
Roos ik heb ook niet aardig gedaan dat ben ik mijn heus wel bewust maar iemand die op die manier denkt dat ik me eigen gewoon aanstel daar reageer ik zo op dit maakt niet uit wie dat is of wat het is. als het op een dag niet goed met mij gaat reageer ik dit af door jouw opmerking was jij de genen op wie ik het afreageerde dat is niet goed dat weet ik maar je bent zelf ook niet netjes geweest.
  • IP logged

t

totalwar

#37: 19-03-2009, 15:06
Beide hebben misschien niet helemaal gepast gereageerd, maar dat is verleden tijd. Laten we het verleden vergeten en gewoon verder gaan met de toekomst, die is immers belangrijk ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

#38: 19-03-2009, 16:22
Accepteer jezelf eerst, dan zullen andere mensen je ook veel sneller en makkelijker begrijpen en accepteren. :)
  • IP logged

m

meisje

#39: 19-03-2009, 16:28
hallodoei:
ik wil me zelf best acepteren maar hoe kan dat. ik weet dat ik moet acepteren dat ik veel dingen niet kan. maar dat is nou net wat ik niet doe. ik doe die dingen die ik volgens hun niet kan. maar kan je een voorbeeld geven dan van hoe ik me zelf zal moeten acepteren.
  • IP logged

#

#40: 19-03-2009, 22:10
Jezelf accepteren is niet iets wat je zo 1,2,3 doet. Je moet er vrede mee hebben dat je de persoon bent die je bent. In jou geval wel extra lastig misschien.

Jezelf accepteren is eigenlijk gelukkig zijn, dus doe de dingen die je leuk vind en probeer iets vaker contact te leggen met anderen. Het is wel eng om even iemand aan te spreken, maar degenen die afgekapt reageren zijn sowieso niet de personen om een leuk gesprek mee te voeren of vrienden te worden. Er zijn echt wel mensen die je aardig vinden en je wel accepteren zoals je bent, je moet alleen even zoeken ;)

groetjes
  • IP logged

h

hallodoei

#41: 20-03-2009, 20:35
hallodoei:
ik wil me zelf best acepteren maar hoe kan dat. ik weet dat ik moet acepteren dat ik veel dingen niet kan. maar dat is nou net wat ik niet doe. ik doe die dingen die ik volgens hun niet kan. maar kan je een voorbeeld geven dan van hoe ik me zelf zal moeten acepteren.
Accepteer jezelf door te denken: Niemand is perfect, iedereen heeft dingen die hij of zij niet kan. Geen mens is perfect en ook geen enkel mens zal dat worden. :)
  • IP logged

m

mich

#42: 21-03-2009, 21:27
vind ik ook eig ^^ ik heb meestal zoiets van mooi ik ben ik eerst zat ik in een identiteit crisis xD :P
mrja toen begon ik te denke eig wel goed dat ik anders ben ik ben tenminste ik
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

#43: 22-07-2009, 14:14
hallodoei:

Weet je wat het punt is, met een handicap als deze moet je blijven vechten, waarschijnlijk de rest van je leven, maar als je ouder wordt zul je merken dat je heel erg gegroeid bent en zul je dubbel zo trots zijn als een  'normaal' persoon.
Ik heb vroeger ook gedacht oh was ik maar normaal want ik kan dit niet en ik kan dat niet. Later dacht ik fuck it, hoe bedoel je ik kan dat niet, ik kan het wel, net zo goed als ieder ander, ook al kost het mij meer moeite, meer energie enz, ik zal mezelf (en anderen) bewijzen dat ik net zo normaal ben als wie dan ook! En dat doe ik tot op de dag van vandaag nog steeds. De psycholoog waar ik een tijd bij liep was stomverbaasd dat ik op het HBO zat en dat ik het zo verschrikkelijk goed deed, dat ik mijn propedeuse binnen de 2 jaren gehaald heb (ik had wel uitstel gekregen, maar kreeg het toch voor elkaar om het binnen de 'normale' normen te doen).
Blijf vechten voor jezelf meid, en ja je bent anders, maar weet je dat maakt ons speciaal. En een ieder die dat niet kan zien, die denkt dat je je maar aanstelt, dat het niet zo erg is, omdat een handicap als autisme (of iets in die trant) kun je op het eerste oog niet zien, dus dat is moeilijk te accepteren voor mensen, maar wij weten hoe het echt zit. En de mensen di eons echt kennen en echt van ons houden kijken verder dan de stempel die op je hoofd wordt gedrukt en zullen zien wie je echt bent. Onthoud dat!
  • IP logged

m

meisje

#44: 04-09-2009, 16:37
Hallo dankjewel voor je reactie.
Ja ik weet dat ik altijd zal moeten  blijven vechten.
Maar dat als ik dat doe ik dan ook kan berijken wat ik wil. Ookal zegen mensen dat het niet zo is. En dat ik het niet hoef te proberen. Soms zou ik wel eens willen dat mensen zien dat ik niet het zelfde ben als hun. Maar dat zie je niet dus moet ik het ze telkens op nieuw vertellen. Wat niet altijd even makkelijk is omdat ze het niet lijken te willen begrijpen eerst ergerde ik me daar erg aan nu maakt het me niet uit als ze het niet willen begrijpen dan doen ze dat maar niet het gaan gelukkig nu wel wat beter met mijn zelf. ik hoop dat dat zo blijft als ik maandag weer naar school moet
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal