Skip to main content

Auteur Topic: Tranen

W

Willem

Tranen
OP: 17-03-2009, 14:51
Zodra er iets grappig wordt gezegd komen er een paar tranen uit mijn ogen...
Dit gebeurt ook soms als ze me uitschelden, ook al weet ik dat het als grap bedoeld is...
Maar hoe kan dat nu komen...
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Tranen
#1: 09-05-2009, 20:25
Zodra er iets grappig wordt gezegd komen er een paar tranen uit mijn ogen...
Dit gebeurt ook soms als ze me uitschelden, ook al weet ik dat het als grap bedoeld is...
Maar hoe kan dat nu komen...
Als je lacht kan je het soms ook heel grappig vinden dus vandaar. En als je huilt terwijl je weet dat het als grap bedoelt is dat maakt niet uit dat heeft iedereen dat komt omdat je je er toch niet lekker bij voelt..

Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

#2: 01-06-2009, 08:44
als ik heel erg moet lachen dan moet ik ook huilen hoor en als ze me erg uitschelden :-X
De ene is er gevoeliger voor dan de andere
  • IP logged

t

totalwar

#3: 02-06-2009, 08:38
Tja daar heb ik ook last van. Vroeger heel vaak tegenwoordig leer ik ermee om te gaan. Nu is het meestal dat als ik heel erg moet lachen dat ik dan tranen in me ogen krijg. Er is weinig aan te doen, enigste wat je kan probleren is een beetje je lach in te houden. Op die manier heb ik geleerd ermee om te gaan.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

d

dragie_dragon

#4: 10-08-2009, 09:08
bij mij is erger haha ik ga huilen echt mijn tranen biggelen over mijn wangen somige mensen gaan dan nog harder lachen en dan ik weer tranen maar dan ben ik meestal melig
  • IP logged

W

Willem

#5: 27-09-2009, 10:42
Bij mij is het meer van als het een slechte of middelmatige grap is lach ik gewoon niet en als het een geweldige grap is lach ik echt kei hard!
  • IP logged

c

candystay

#6: 23-11-2009, 13:14
Ja het kan ook dat je een heel erg gevoelig etmoneeil mens bent terwel je dat niet door heb dan hoor je mensen iets zegen en dan kan je dat eigelijk niet verwerken kan jij zelf niks aan doen zo zit je dan gewoon in elkaar

Succeesss  :-*
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal