Skip to main content

Auteur Topic: Te dun???

V

Vakantie:(

Te dun???
OP: 23-03-2009, 19:38
Ikzelf vind niet dat ik te dun ben, eigenlijk beetje te dik, maar dat licht waarschijnlijk aan mezelf.

Op school moet ik nu naar de school arts omdat men BMI te laag licht.

Ik heb op internet ook wat dingen opgzocht. o.a. op deze site, men perfecte gewicht zou 62 zijn, ik weeg ong. 48 kilo mét kleren aan, dus iets van 47 kilo eigenlijk, men BMI is dan 16 dat is 2,5.

Is dat echt te ligt?
Ik wil niet zwaarder worden, ik ben goed zo, is dat raar?

-XXX-
  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dun???
#1: 23-03-2009, 20:01
Het is niet raar. Meeste mensen die naar zichzelf kijken vinden zich eerder dik dan als iemand anders naar je kijkt. In je eigen ogen zal je niet snel slank zijn. Daarnaast ik weet niet precies hoe oud je bent, maar als je in puberteit zit, kan je beter iets te veel wegen dan te weinig, dit komt omdat je energie nodig heb om te groeien en je heb kans dat dat dan niet gebeurd of heel traag. Daarom zeggen ze ook dat je na je puberteit pas naar een goed gewicht moet streven, omdat je lichaam dan niet in 1 keer veel energie nodig heeft.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

V

Vakantie:(

Re: Te dun???
#2: 23-03-2009, 21:46
Dankje,en ik ben 13...

  • IP logged

t

totalwar

Re: Te dun???
#3: 24-03-2009, 08:41
dan kan je beter iets te zwaar zijn dan te licht. Ik woog vroeger ook 120 kilo toen ik in de 1e zat (dus ook 13) dat kwam door allerlei redenen, maar in die tijd ben ik ook heel snel gegroeit en nu weeg ik tussen de 80 en 90 kilo en echt dik ben ik neit. In die tijd ben ik volgens mij van 1,70 naar 1,87 gegaan. en als je groeit gaat het vet ook weg ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal