Skip to main content

Auteur Topic: Ben ik gebruikt ?

A

Asia

Ben ik gebruikt ?
OP: 24-03-2009, 16:34
Hey,

Misschien overdrijf ik nu wel maar ik wil dit echt heel graag weten !
Mijn ex zei 5 dagen geleden toen we nog hadden dat hij me nooit kwijt wou enzo, we hadden nogal problemen omdat hij ging verhuizen maar na een tijdje verbrook hij al het contact met me en had hij opeens een ander zonder mij iets te vertelllen. :(
Nou was hij mijn eerste vriend en hou ik nog steeds heel erg veel van hem, tenslotte heeft hij mij wel ontmaagd :$.
Nu is het mijn vraag heft hij mij nou misbruikt en tegen me gelogen dat hij van me hield en hij is gewoon een player of niet ?

groetjes van een warhoofd.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ben ik gebruikt ?
#1: 24-03-2009, 18:25
Tja je kan het op 2 manieren zien. de eerste is dat jullie (of meer hij alleen) uit elkaar zijn gegroeit en hij het niet meer zag zitten en uiteindelijk een ander heeft gevonden.

Daarnaast kan je het wel aardig zien alsof hij heeft gelogen, vooral omdat hij zonder iets te zeggen het in princiepe uitmaakt. Daarnaast misbruikt is het niet echt, ligt eraan hoe lang je relatie had en wanneer hij je ontmaagd had, is het vlak voordat hij weg ging, dan ben je gebruikt, was het al een tijd daarvoor en hebben jullie al een tijd een relatie, dan niet echt.

Maar heb je er nu spijt van dan? Want als dat zo is, waarom ben je dan met hem naar bed gegaan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: Ben ik gebruikt ?
#2: 05-07-2009, 10:33
hey ben beetje laat reagere maar tog ik zou zeggen van wel sorry maar denk dat ie t gwn voor de sex deed
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal