Skip to main content

Auteur Topic: waarom een trend naar helemaal kaal?

t

teengirl

waarom een trend naar helemaal kaal?
OP: 29-03-2009, 16:11
dit is géén poll ofzo over wie er vanonder kaal is en wie niet (dat boeit me niet), maar wel de vraag waarom dat helemaal kaal precies in de mode is.
het valt me op dat er tegenwoordig veel vrouwen zich vanonder helemaal of bijna helemaal kaal scheren, en dat ook steeds meer mannen dit doen (zie ik op dit forum, en ik kom ook wel vaker op het naakstrand). zo weinig mogelijk 'intiem' haar lijkt nogal een trend te zijn, blijkbaar is bij mannen borsthaar en okselhaar (?) scheren ook in de mode. (hopelijk beginnen ze straks niet met hun benen kaal te scheren ook ! Boink).
er zullen altijd wel af-en-aan modes geweest zijn, neem ik aan, maar vooral dat helemaal kaal scheren vanonder vind ik toch heel opvallend. het ligt toch niet zo voor de hand (pijn enzo) en schaamhaar kan erg erotisch zijn... maar waarom ik het me vooral afvraag: ik vind helemaal kaal nog altijd een erg vreemd zicht, het lijkt wel alsof je je daar terug in een klein meisje/jongetje verandert. (of in een geplukte kip, zoals een vriendin van me zei die moest geopereerd worden en daarvoor moest haar schaamhaar weggeschoren worden...).  het is toch een grotere verandering in je lichaamsbeeld dan je oksels scheren he.
ik weet wel: orale seks, langer lijkende penis, lijkt hygiënischer... maar toch: waarom 'seksuele tekens' weghalen? of zie ik het verkeerd en leg je door je helemaal te scheren juist meer nadruk op je intieme delen?
(sorry voor de lange post!)
  • IP logged

m

mich

k zou t nie weten mr weet wel dat juist haar wel weer in de mode komt ;)
(en dat mode eig helemaal gek is :P)
  • IP logged

m

magiclover

ik haal het weg omdat het mij anders gaat irriteren tijdens het paardrijden.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

D

De Paperaaste

borsthaar schijnt weer in de mode te komen deze zomer:P
verder haal ik me borsthaar niet weg of me okselhaar das nichterig.
me schaamhaar hou ik kort puur omdat ik het afschuwelijk vind als iemand bushbush heeft
  • IP logged

t

totalwar

Tja kan me borsthaar moeilijk weghalen :P of laten groeien :P hahahah sinds ik het niet heb. En de redenen bij mij staan al in je lijstje.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

R

Ik weet ook niet waarom dat zo is, maar denk ook dat het vooral bij orale seks een stuk fijner is..
Ikzelf heb een paar maanden geleden mijn exvriendin toen gebeft. Dan ben je toch wel behoorlijk blij dat ze ''helemaal kaal'' is.

Bij mannen oksels + borsthaar scheren vind ik wel vreemd, laat staan benen scheren..
Waarom zou je dat doen?
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal