Skip to main content

Auteur Topic: Tips?

J

Jaimy

Tips?
OP: 07-04-2009, 15:32
Heee

Hebben jullie tips om een beetje af te vallen? Niet heel erg veel ofzo Binnen een week 10 kilo? Sporten en niet snoepen werken niet! Maar oefeningen voor ik je kamer ofzo en hoevaak?:S
xx
  • IP logged

R

Roos-

Re: Tips?
#1: 07-04-2009, 16:45
Ik heb mn programma  !  Wiifit ..
Bn er ook veel fitter door. ;)
  • IP logged

J

Jaimy

#2: 07-04-2009, 17:44
Ja, maar dan moet je ook hellemaal een wii gaan kopen! Hihi hoe duur zijn ze eigenlijk?
xx
  • IP logged

D

De Paperaaste

#3: 07-04-2009, 18:46
kosten 200 euro..
en 10 kilo in een week is wel heel veel hoor..
daar heb ik een half jaar over gedaan
  • IP logged

m

magiclover

#4: 07-04-2009, 19:02
binnen een week 10 kilo afvallen is heel veel.
mijn zus doet nu het mayo dieet en die is in 2 weken 2,5 kilo (maar let op is wel jojo effect kun je krijgen)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

d

devil

#5: 07-04-2009, 21:55
ik moet helaas vertellen dat zoveel kilo's in een week uiterst ongezond is, en dat je wrs zo als eerder vermeld op een jojo effect gaat stuiten als je het toch doet (valt zoveel af maar komt meer bij)
ik kan wel effe wat bereken maar als je het niet erg vind zou ik dan wel een paar gegevens moet hebben en dat is je grootte gewicht en wat voor activiteit je doet (sport enzo) dan kan ik weten hoeveel energie je maximaal per dag mag opnemen:p:p wat ook een tip is doe geen korte krachtige inspanning maar lange minder krachtige dat is beter om af te vallen.
grtz, devil
  • IP logged

R

Roos-

#6: 08-04-2009, 09:35
Njh ,,

een wii kost wel veel (a)

mr..
10 kilo afvallen :s
das echt superveel vr een week !

je kunt mss eens een keer verbrandingsoep proberen.
Heb er ovr gehoord .
Heb het wel ng nooit geprobeerd.
Als je wilt stuur k je een pb mt het recept ? ?
  • IP logged

J

Jaimy

#7: 08-04-2009, 15:36
Njh ,,

een wii kost wel veel (a)

mr..
10 kilo afvallen :s
das echt superveel vr een week !

je kunt mss eens een keer verbrandingsoep proberen.
Heb er ovr gehoord .
Heb het wel ng nooit geprobeerd.
Als je wilt stuur k je een pb mt het recept ? ?

Graag! :)

Citaat
Citaat van: devil op Gisteren om 09:55:36
ik moet helaas vertellen dat zoveel kilo's in een week uiterst ongezond is, en dat je wrs zo als eerder vermeld op een jojo effect gaat stuiten als je het toch doet (valt zoveel af maar komt meer bij)
ik kan wel effe wat bereken maar als je het niet erg vind zou ik dan wel een paar gegevens moet hebben en dat is je grootte gewicht en wat voor activiteit je doet (sport enzo) dan kan ik weten hoeveel energie je maximaal per dag mag opnemen:p:p wat ook een tip is doe geen korte krachtige inspanning maar lange minder krachtige dat is beter om af te vallen.
grtz, devil

Nou ik ben 15 jaar 1,75 en 70 kilo's avonds en Ik hockey 2x in de week 1 wedstrijd en 1 training!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-04-2009, 18:33 door magiclover »

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#8: 08-04-2009, 16:11
Nou ik ben 15 jaar 1,75 en 70 kilo's avonds en Ik hockey 2x in de week 1 wedstrijd en 1 training!

Best wel raar dat als je toch al 2x in de week hockey training hebt dat je dan niet afvalt zeg maar... want ik hockey dan wel 3x per week ik kom dus echt niks aan hoor :P (kan ook zijn omdat ik mid-mid ben, en dan ren je kei veel)

Anders moet je gewoon erop letten dat je bijvoorbeeld geen hamburgers bij de mcdonalds gaat halen, of friet tussendoor.
maar je moet zeker niet extreem gaan dieeten, zoals je ontbijt overslaan en dat soort dingen, want dat is juist slecht voor je :D

Succes!

Gr.
Lekkerding

P.S. op je profielfoto zie je er echt verreweg van dik of gezet uit hoor ;)
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

#9: 08-04-2009, 23:14

Graag! :)

'

Jah activiteiten doe je volgens mij genoeg. Maar ben je ook mollig of weeg je gewoon wat zwaarder, want dat kan natuurlijk ook. Daarnaast wat eet je zo'n beetje door de week heen dan?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

S

Something.else

#10: 13-04-2009, 22:56
Doordat je veel sport kweek je spieren, en spieren wegen zwaarder als vet, dus als je niet mollig bent, maar gewoon wat meer weegt, is dat helemaal niet erg.

Daarbij kun je natuurlijk nooit 10 kilo in twee weken kwijt, en je kunt wel gaan afvallen, maar als je daarna terugvalt in je normale patroon, dan krijg je het jojo effect zoals al meer mensen zeiden.

Iedereen heeft een gewicht dat bij hem of haar past, dit gewicht past bij jou en als het goed is kom je ook niet aan als je normaal eet. Hou dat lekker zo! Je bent tenslotte niet te zwaar en een gewicht van 60 bij een lengte van 1.75 is te licht..

• IP logged

J

Jaimy

#11: 18-04-2009, 12:05
ik ben al 2 kilo afgevallen! Maar dat kost wel veel moeite!lwant als ik thuis ben heb ik zo veel honger dat ik gewoon veel ga eten denk ik! me maag rommelt dan terwijl ik gewoon
1e pauze een koek eet
2e pauze twee boterhammen
en 's ochtens twee boterhammen
Maar toch heb ik zo veel honger dat ik ga eten bijv koek snoep chips enz
xxx
  • IP logged

m

mich

#12: 18-04-2009, 16:20
probeer 1 pauze dan gwn 1 of 2 boterhammen te nemen en de 2e pauze ook weer wat boterhammen
en als je trek hebt om te snoepen koop je tog gwn een doos mt druiven enzo en maak jezelf wijs dat je chips enzo nie lust dat doe ik ook en k vind mezelf eig veel te dun ?  :-[ ;D
  • IP logged

S

Something.else

#13: 18-04-2009, 21:26
Je krijgt vreetbuien doordat je je lichaam te veel ontneemt.. Je hebt genoeg voeding nodig, daarin zitten veel vitamine, vezels blablablabla die je nodig hebt, en helemaal op deze leeftijd. Als je een honger gevoel voelt opkomen moet je gewoon een appel eten ofzo, daar zit niks in aan vet dus je komt er niet van aan. Dat voorkomt dat je ergere honger krijgt, en dus zo gaat vreten. Neem soms ook eens iets wat je lekker vind, en wat minder goed voor je is, want anders ga je dat misse, en dan word het verlangen steeds groter, dus gun jezelf soms eens een keer wat chips, of weet ik veel waar je van houd, maar dan wel met mate. zodat je er niet te veel van binnen krijgt, en met soms bedoel ik niet elke dag, maar een keer in de week ofzo. En dan geen hele zak, maar een handje.

• IP logged

J

Jaimy

#14: 19-04-2009, 18:14
Oke thanks! (:
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal