Skip to main content

Auteur Topic: grote puinhoop..

p

pleasurelover

grote puinhoop..
OP: 11-04-2009, 07:10
haai,
Ik ben dus nieuw hier, maar moet echt even advies hebben.
Er was een jongen M. die ik onwijs leuk vond, zijn beste vriend K. was ondertussen aan het flirten met me, terwijl hij wist dat ik M leuk vond. K. zei tegen mij dat M. gek is op een ander meisje, daar baalde ik wel van, maar toch bleef M. aandacht geven. toen ging ik eergister met ze naar een feest. Ik was een beetje de weg kwijt,(heel erg dronken) en ben dus naar buiten gegaan met K. en allerlei dingen gedaan.. nu kwam M. daar achter, en hebben zij nu ruzie en is M. echt onwijs kwaad op mij, omdat hij wist dat ik m zag zitten..
Nu voel ik me super schuldig, teneerste omdat ik superdronken was en dus geen besef had van wat ik deed en ten tweede dat ie M. dus helemaal niks meer met me te maken wil hebben. hij heeft heel veel gemene dingen gezegd, echt alsof hij me met een mes aan het steken was. hij heeft me echt geraakt, hij zegt dat ie nooit meer iets met me te maken wil hebben alsof we nooit hebben gesproken. en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.. ik woon nu in het buitenland, een islamitisch land dus ik ben echt wel te ver gegaan.. voel me ook heel erg nu, omdat ik normaal gesproken helemaal niet zo ben maar ik had gewoon geen controle over mezelf meer..
en natuurllijk zit ik fout, maar ik denk ook van, K. die beste vriend zit ook fout, want hij zei tegen mij dat die M. mij niet zag zitten of iig gek van n ander was.. en K dus met me ging flirten enzo. terwijl hij misschien wist of M. me zag zitten en ook wist dat ik M. zag zitten.. maar ik liet het daarbij en vond de aandacht van K. wel leuk.. maar nu is het een grote puinhoop..en ik schaam me echt onwijs..want M. zegt dat ik zn vriendschap met K. kapot heb gemaakt enzo, terwijl ik ook wel denk van hoo even, K. is de gene die vroeg of ik mee naar buiten wilde en de gene die begon met flirten enzo.. ik heb tegen M. gezegd dat ik m vooorlopig met rust laat, en hoop dat ie t kan laten rusten, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.. maar het is gebeurt, en als ik t kon terugdraaien had ik het zeker ongedaan gemaakt..
t enige wat hij daar op zei is GO to hell. dusja.. wat moet ik doen?? ik weet t echt niet meer, ben onwijs down erover, voel me echt heeel erg nu..
  • IP logged

h

hallodoei

Re: grote puinhoop..
#1: 11-04-2009, 16:06
Je kunt er beter niets meer aan doen.. Jij hebt deze fout zelf gemaakt en zult er nu zelf voor opdraaien. Meer valt er niet over te doen of zeggen..
  • IP logged

m

mich

#2: 11-04-2009, 16:38
idd mr ik zou K. ook mr beter ff ontwijken  :-\
  • IP logged

R

Roos-

#3: 11-04-2009, 20:07
Uhuu ,
laat M mr ff met rust & kzou K beetje mijdn
tenzij je hem leuk vindt ?
Mr k nie te veel mijdn anders heeft M mss commentaar,
tis ingewikkeld .. xD
  • IP logged

p

pleasurelover

#4: 12-04-2009, 05:15
nou het vervelende nu is,
Gister zei K dt het allemaal wel goed zat nu.
dus via msn ging M eerst zeggen van ja ik ben niet boos, en je moet niet denken dat je slim kan spelen want je krijgt K en mij niet uitelkaar, en dat was altijd je bedoeling geweest,
daarna ging hij best vals spelen, hij zei we doen gewoon alsof t niet gebeurd is, zegt ie ga je nog uit met ons>? nou sorry, maar ene dag me zwart maken voor alles en nog wat en super kwaad zijn en volgende dag heel leuk vragen of ik nog met ze mee uit ga? toen ging hij zeg maar proberen mij voor zich te winnen, weetjewel, zoals ja ik ben gek van een meisje, en zei van mij en ze is helemaal top maar er is een ook een ander, ja sorry hoor maar ik ben net niet achterlijk,.. ik zeg gewoon van nou ik hoop dat ze de juiste is en dat je heel gelukkig met r bent :) zegt hij misschien niet:)
weetjewel een vies spelletje had zelf t idee dat K er ook bij zat, en nu denk ik zelf van.. wat mag K blij zijn dat ik M niet heb verteld over hoe het allemaal begon en dat hij de gene was die mij wilde enzo, terwijl zn vriend mij toch wel een beetje zag zitten.  hij is de gene die zei, dat ie me leuk vond maar ook van ja zeg maar niks verder ik moet uitzoeken of M er oke mee is..
en dan nu vind M het raar dat ik boos ben, ja dag sorry hoor, en dan als ik zeg ja ik ben boos zegt ie je maakt alles kapot, goh.. wat zij nu doen is echt niet normaal, het laatste beetje zelfvertrouwen at ik had is weg, ik zou zo graag geloven dat t over is, maar zoiets gaat niet in een dag. en nu wil ik gewoon niets meer met ze te maken hebben ookal dat ik wel helemaal gek van M was maar ze hebben zich beiden anders voorgedaan dan ze werkelijk waren.. oohja en M zei ook nog, ik was niet boos, het was opgezet, wij waren de hele tijd samen toen ik met jou sprak en ook toen jij hem smste. Dat laatste is iets waarvan ik zeker weet dat hij t liegt.
vinden jullie het gek dat ik boos ben? Dat ik eerst een fout maak, daar onwijs voor boet, en me zo onwijs k*t over heb gevoeld, ik helemaal word vernederd met K erbij want M zei allemaal dingen over K ook, ik had zn leven kapot gemaakt omdat ik een vriendschap had gesloopt, en an nu in een keer, is er niks aan dde hand? is hij niet boos geweest, en zegt ie dat t opgezet was? en dan vervolgens gaat proberen om mij voor zich te winnen? oh en op t zelfde moment laat K niets meer horen? dit is toch veeel te doorzichtig... hij wil me gewoon een mes in mn rug steken, en terugpakken..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-04-2009, 05:17 door pleasurelover »

m

mich

#5: 12-04-2009, 11:18
gwn nie mee praten laat merken dat jij boos bent omdat zei ook een fout hebben gemaakt zou ik zegge
  • IP logged

t

totalwar

#6: 13-04-2009, 22:00
Ik heb 2 vermoeden. Eerste is dat ze je beide aan het playen zijn. Dus dan zou ik het kappen met allebij.

Mijn tweede vermoeden is.. dat K jaloers was/is op M en jou. Daardoor met jou ging flirten en hoopte een wig tussen jou en hem te maken zodat hij of jou of hem voor zichzelf had. Sommige vrienden doen dat helaas. Als dat zo is, heb je nog de keuze om me M te gaan als je dat zelf wilt.

Maar het ziet er naar uit dat je er neit echt meer zin in hebt, in beide niet en ik geef je geen ongelijk. Je heb er wel één ding van geleerd. Niet dronken worden als je een vriendje heb en meegaan met een andere jonge, anders krijg je problemen (geloof me een jonge zal niet blij zijn als je met zijn beste vriend zoent, mischien reageerd hij wat minder erg dan M toen deed, maar het zal nog steeds niet prettig zijn).

Daarnaast heb ik nog wel een vraag. Je zei dat je met K allerlei dingen heb gedaan, maar wat is allerlei, want is het niet verder dan zoenen, dan valt er over te praten. Als je toch verder dan dat gaat... Dan heb je grotere problemen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

Tessa

#7: 14-04-2009, 16:56
hey meid,

het is gewoon een k*tsituatie waar je in zit, en je kan er niets meer aan doen. Je kan de tijd niet terugdraaien. Maar van alle fouten die je maakt of alle rotsituaties waar je ooit in terechtkomt leer je. 't maakt je uiteindelijk alleen maar sterker. Zo probeer ik er altijd naar te kijken als ik me rot voel ergens om. De tijd heelt alle wonden en hier moet je even doorheen, maar alles komt goed. Ik zou gewoon zo min mogelijk contact met K en M houden, dan kan alles even zakken en zal alles uiteindelijk wat minder erg lijken. Sterkte ermee!

liefs, Tessa
  • IP logged

p

pleasurelover

#8: 15-04-2009, 15:02
thnx voor de adviezen.. ja het is iets waar ik onwijs veel van heb geleerd..Ik was de single met 2 jongens op stap, en K wist dat ik M leuk vond... nu is alles een beetje gezakt.. proberen ze beiden weer contact te zoeken via msn enzo.. maar ik houd t kort... ik heb een fout gemaakt maar M zeker ook, door mij te vernederen, beledigen en alles terwijl hij de gene is geweest die onduidelijk was, en eigenlijk niet echt overkwam dat hij mij zag zitten, in de zin van dat hij een stap zou nemen. Ik merkte toevallig net dat M mij niet onder ogen durft te komen, was op school ik moest poort uit, hij zat op een stoel pal naast de poort, hij ziet me aankomen, ik zie gewoon paniek in zijn ogen, hij staat snel op en loopt heeel snel naar buiten, misschien is het playgedrag van msn en is zijn grote mond in reality niet zo groot. Of hij schaamt zich voor hoe hij tegen mij tekeer is gegaan..
K laat ik lekker even rusten, toevallig ging hij gister neens tegen me praten en vragen waarom ik niets meer had laten horen, dus ik zei gewoon ik moest even chillen.. ten zei ik nou trouwens jij hebt oo geen enkele stap naar contact zoeken genomen.. zegt ie ik had even tijd nodig om na te denken.. ja na denken up in your ass guy. Hij is medeschuldig en heeft mij in de shit gebracht en alleen zichzelf erweer uit gehaald.. en M. ja.. dt is gewoon heel vervelend, ik kan een jongen waar ik verliefd op ben of ben geweest niet zomaar aan de kant zetten, al wil ik dat wel..k wil niet overkomen van, ik ben makkelijk te krijgen, want ik heb geen zin in dat geplay, tijden zijn voorbij..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-04-2009, 15:04 door pleasurelover »

J

Just me E.V.E.

#9: 21-04-2009, 09:09
lekekr allebei dumpen want ze nakken je beide. Denk je echt dat een jongen je nog serieus gaat nemen terwijl zijn beste vriend jou al gehad heeft?
Ik geloof helaas nieti n sprookjes dus denk dat je iets te optimistisch bent en ze lekker allebei moet dumpen en wachten op iets dat wel ziet wat je waard bent en geen domme spelletjes met je speelt
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal