Heeyy
Het zijn verschillende problemen in 1 groot porbleem. Dus ik beging maar vanaf het begin.
Iets meer als 5 maanden geleden kreeg ik "verkering" met mijn huidige "vriend". Nou ja, verkering... we zeiden dat we wat hadden maar niemand had gevraagd; Wil je met me? Dat vonden we niet nodig. In het begin was het heel leuk, gezellig, helemaal hotteldebottel. Toen een keer op een avond, zaten we bij mij thuis, op mijn msn. En zeiden we tegen een vriend van ons voor de grap: wij zijn verloofd! En toen zei ik tegen hem: dan moet je me wel ten huwelijk vragen. En hij zegt: ik heb een beter idee, wil je verkering met me? Ik: ja! Dus toen hadden we toen eigenlijk pas officieel. Maar vanaf toen werd het anders. Een vriendin van mij ging opeens veel met meer met hem om. En dat viel niet alleen mij op, en wat bleek: Mijn vriend leek nog wel te genieten van die aandacht. Ik was jaloers; ik ben best snel jaloers, maar probeer het niet te laten merken. Maar toen was echt de maat vol voor mij. Elke keer (ook op school want hij zit bij mij in de klas) elkaars aandacht opzoeken. En zij vooral bij hem. Maar hij laat het toe... ongeveer een maand geleden kreeg ik een e-mail van hem (toen wist ik al dat het fout zat, hij mailt, smst, belt nooit) dus ik verwachte al dat hij uit zou maken en ja hoor. Hij was niet meer verliefd. Iets later kwam die online en hij vroeg of iets konden afspreken omdat hij met me wou praten. Die avond kwam hij langs. Hij zijn excuses aanbieden voor de manier waarop en hij wou me terug. Hij zei: je mist pas iemand wanneer je ziet dat je diegene niet meer hebt. En ik moest nadenken, ja ik was nog gek op hem... maar hij had me heel erg veel verdriet gedaan. Maar het ging weer aan. En nou zijn we nog steeds samen. Maar is het wel normaal, elke keer als met elkaar afspreken; dat we verder gaan dan zoenen? Ik ben dan juist bang, dat hij het alleen daar nog voor doet; en juist zich meer gaat intereseren in mijn vriendin. Dat ik een sekssymbool voor hem ben... en nou is eigenlijk mijn problemen:
- wat moet ik aan die vriendin?
- ben ik te jaloers of is dit normaal?
- moet ik er met hem over praten?
- houdt hij oprecht van me of gebruikt hij me?
En hij is niet zo goed in emoties tonen. Want hij heeft PDD NOS. Ik wil er voor hem zijn, want ik hou wel oprecht van hem... en hij is gewoon zo lief en grappig. Maar misschien (ook 1 van de jongens) wat is er aan de hand? Ik ben zijn 1e vriendin; dus ik begrijp dat het allemaal nog nieuw is!
Help?!