Skip to main content

Auteur Topic: vriendin

!

!IK!

vriendin
OP: 09-05-2009, 14:27
hee..

Ik heb een vriendin die zichzelf snijd.. niet diep maar ze doet het wel en we weten niet wat we moeten doen want ze is 15 jaar en heeft al een x een zelfmoordpoging gedaan door 17 paracetemol te nemen.. praten helpt niet ze luistert toch niet.. en haar ouders bellen helpt ook niet want ze zegt dat ze dan weg zou lopen en als je haar kent doet ze dat ook we weten niet meer wat we moeten doen hebben jullie tips ofzoiets?

Dikke kus
  • IP logged

m

mich

Re: vriendin
#1: 09-05-2009, 16:01
tja verslavings tehuis bellen ofzo daar kan je nie weglopen allemaal beveiligd enzo meer kan ik nie bedenken als ze bij hulp zelf wegloopd
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: vriendin
#2: 09-05-2009, 16:56
Als je niet met haar kunt praten kun je miss een mail naar haar sturen dat je bezorgt over haar bent. En je kunt haar dan miss ook vragen stellen over waarom ze dat allemaal doet.

Dat zal ze vast wel begrijpen.

Groetjes, Michelle
  • IP logged

m

mich

Re: vriendin
#3: 09-05-2009, 17:01
tja ze zegd dat ze dan niet luisterd dus ik zou dat eig nie proberen want straks maak je haar boos  :-X mr t is tog wel een optie  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: vriendin
#4: 09-05-2009, 17:50
Toch zal en blijft de manier om met haar te praten. Je kan niks oplossen door vanaf de zijlijn toekijken. Je zal toch haar wereld op een manier moeten binnenkomen om te ondervinden wat ze meemaakt.

Wat is de reden waarom ze niet praat, geen vertrouwen? angst? probeer dat eerst uit te vogelen, dan volgt de rest vanzelf. Bouw een goede vriendschap op en laat zien dat je door redenen niet weg te schikken bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: vriendin
#5: 10-05-2009, 19:03
Maar als je een mail krijgt lees je die toch wel gewoon?
  • IP logged

t

totalwar

Re: vriendin
#6: 10-05-2009, 20:38
Ligt eraan. Sommige mensen die emotioneel zijn lezen alleen de eerste twee regels en als dat al niet bevalt letten ze geeneens meer op de rest of lezen ze dat maar half.

Dus ligt eraan hoe ze is denk ik.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: vriendin
#7: 12-05-2009, 18:49
hm.. ja dat is waar..


En als ze nou met iets leuks begint ofzo?
Bv. een ander onderwerp in et begin van die mail.. en dan daarna het echte zeg maar.
  • IP logged

t

totalwar

Re: vriendin
#8: 13-05-2009, 09:56
Is dat neit een beetje bedriegen?

Net zoiets van lekker weertje vandaag, ik heb wat leuke dingen meegemaakt joh. en dan in 1 keer.. maar over dat...

Volgens mij zal dat niet echt prettig vallen... Maarja dats mijn mening. Het kan namelijk zijn dat dat wel werkt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: vriendin
#9: 19-05-2009, 20:13
hmmm.. ja het is miss wel een beetje bedriegen maar dan leest ze het miss wel..

xxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal