Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: snijden

!

!IK!

snijden
OP: 09-05-2009, 14:30
als je wilt weten waarom ik dit vraag moet je even bij lichaamelijk algemeen gaan daar staat wat over mijn vriendin en ik wil graag weten hoe jullie erover denken

KUS!/b] ??? ???
  • IP logged

m

mich

Re: snijden
#1: 09-05-2009, 16:00
het is niet dom het is gwn ff mt anders bezig zijn mr het is zeker ook niet slim want het is net als drugs alcohol enzovoort je gaat er allemaal kapot daardoor krijg je alleen mr meer problemen je moet gwn zorgen dat je hulp krijgd er zijn altijd mense die voor je klaarstaan ookal lijkt dat soms niet zo mr het is wel zo zoek gwn hulp waar je hulp kan krijgen en doe die dinge juist niet of zo min mogelijk
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: snijden
#2: 09-05-2009, 16:50
Snijden..

Tjah het is maar net hoe je je voelt.
Gisteren wou ik zelf ook gaan snijden, omdat ik me zwaar fiets voelde :-X

Ik denk dat het dus gewoon aan je gevoel ligt.
Maar er zijn ook mensen die vinden het gewoon fijn om pijn te hebben.
Dat hebben een paar vrienden van mij ook.
Ik denk daarom niet anders over ze.
Het is gewoon iets wat je zelf moet willen want je krijgt er wel littekens van.
Ik ken ook iemand die is nu (vrij) oud en die heeft er nu best wel spijt van dat ze zichzelf heeft gesneden en ze verstopt haar littekens onder armband enz.

Groetjes, Michelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 09-05-2009, 16:52 door CupCakeMies »

m

mich

Re: snijden
#3: 09-05-2009, 17:06
ja das zo mr k denk altijd van drugs is ook fijn mr je gaat er tog vroeg of laat kapot aan  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: snijden
#4: 09-05-2009, 17:47
Snijden, mijn optie staat er niet bij. Ik vind het eerder jammer. Er is zoveel beters te doen in plaats van snijden, het wordt nu voor redenen gebruikt die door snijden echt niet opgelost worden door dat te doen. Dat is een illusie. Daarom vind ik het jammer, omdat je zelf meer een probleem/verslaving veroorzaak, terwijl er ook prettigere manieren zijn om dingen op te lossen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: snijden
#5: 09-05-2009, 21:35
snijden doe je vaak om een rede. het is meer iets om ej gedachten ergens ander te krijgen. het is absoluut neit de beste optie en ik vind het jammer als je die optie kiest maar je kiest er zelf voor.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: snijden
#6: 10-05-2009, 19:01
Is snijden zo verslavend dan....?
  • IP logged

m

maraa

Re: snijden
#7: 10-05-2009, 19:08
Is snijden zo verslavend dan....?
Ja het blijkt echt heel erg verslavend te zijn als je het een tijdje doet.
het gaat dan ook volgens mij een gewoonte worden. Daarom hebben er zoveel mensen ook moeite mee te stoppen als ze willen stoppen.
Er was ook iets van een of ander hormoon ofsowiets wat vrij kwam ( ik dacht endorfine ???)als je je snijd wat ook verslavend is , weet niet zeker of dat klopt maar dacht het ergens gelezen te hebben.
byee byee
  • IP logged

t

totalwar

Re: snijden
#8: 10-05-2009, 20:37
et was een stof in je lichaam die door de pijn aan wordt gemaakt. Hierdoor kan het inderdaad verslavend zijn. Maar meestal gaat het in combinatie met een andere pijn (meestal emotionele) die door die pijn verdrongen wordt voor een korte tijd. En om dat te houden gaan de meeste meer snijden, waardoor het dus verslavend is. Maar ookal verdrijft (of beter gezegd, de andere pijn wordt verborgen) het de andere pijn, het lost niks op dus het zal altijd terugkomen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

meisje

Re: snijden
#9: 19-05-2009, 15:56
opzich vind ik geen een van deze meningen waar je uit kan kiezen kloppen omdat mensen dit niet doen voor hun lol. ze willen hun verdriet op een andere manier uiten. ze willen liever niet praten maar wel aan iets anders denken dan hun inerlijke verdriet. ik kan er over mee praten omdat ik dit zelf heb gedaan op dit moment probeer ik er mee te stoppen zodat het weer beter met me gaat. om er voor te zorgen dat ik er niet meer zo aan denk heb ik van mijn ouders die het ook weten een puppy gehad deze ga ik zelf opvoeden en als ze ouder is wedstrijden mee lopen op die manier had ik weer iets waarvoor ik op deze wereld ben.
  • IP logged

m

mich

Re: snijden
#10: 19-05-2009, 17:17
opzich vind ik geen een van deze meningen waar je uit kan kiezen kloppen omdat mensen dit niet doen voor hun lol. ze willen hun verdriet op een andere manier uiten. ze willen liever niet praten maar wel aan iets anders denken dan hun inerlijke verdriet. ik kan er over mee praten omdat ik dit zelf heb gedaan op dit moment probeer ik er mee te stoppen zodat het weer beter met me gaat. om er voor te zorgen dat ik er niet meer zo aan denk heb ik van mijn ouders die het ook weten een puppy gehad deze ga ik zelf opvoeden en als ze ouder is wedstrijden mee lopen op die manier had ik weer iets waarvoor ik op deze wereld ben.

k ben het eig met je oneens

tja ik heb de laatste tijd ook super veel zorgen en verdriet  :-\
mr k ga zkr niet snijden drinken drugs etc. aan beginnen omdat ik weet dat t alleen mr erger word  :-X
k snap wel dat je afleiding wilt mr dit is egt niet de manier!!
  • IP logged

m

meisje

Re: snijden
#11: 20-05-2009, 17:53
i know it.
dat het niet de goeie manier is.
ik weet dat, dat niet voor iedereen het zelfde is.
de ene staat steviger in hem of haar schoenen en kan op die manier de verleiding weer staan maar dat kon ik niet. jij kan dat blijkbaar wel en dat is alleen maar goed.
  • IP logged

m

mich

Re: snijden
#12: 20-05-2009, 18:12
i know it.
dat het niet de goeie manier is.
ik weet dat, dat niet voor iedereen het zelfde is.
de ene staat steviger in hem of haar schoenen en kan op die manier de verleiding weer staan maar dat kon ik niet. jij kan dat blijkbaar wel en dat is alleen maar goed.


ja maar ik heb weer wat anders ik eet alleen mr brood en s'avonds warm meer niet ik drink wel gwn goed en k slaap ook niet dus dat zijn weer mijn zwakke punten  :-\
het is wel menens want k bn vanochtend bijna ingestoord  :-\
mr t gaat alweer beter, mr t is ook weer dat ik ook zwakke punten heb die blijft iedereen hebben
ik eet dan bijna wel niet ik eet wel gwn gezond veel groente en veel brood dat doe ik er tegen om gezond te blijven  :)
mr k ben achter dingen gekomen waardoor ik super geschrokken ben  :( steffan weet wel meer  :)

dus mijn advies is gwn als je iets slecht doet doe t wel goed zodat je nog wel gezond kan blijven of het goed kan verbergen en optijd kan mindere
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: snijden
#13: 21-05-2009, 21:18
ik weet nii wat ik er van vind , eigelijk wel heel dom maar , ik doe het zelf ook ,
en het is soms handig maar ik bn bang voor delittekens :'(
help jee mijook als je dit leest dank jee
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: snijden
#14: 21-05-2009, 21:21
Snijden..

Tjah het is maar net hoe je je voelt.
Gisteren wou ik zelf ook gaan snijden, omdat ik me zwaar fiets voelde :-X

Ik denk dat het dus gewoon aan je gevoel ligt.
Maar er zijn ook mensen die vinden het gewoon fijn om pijn te hebben.
Dat hebben een paar vrienden van mij ook.
Ik denk daarom niet anders over ze.
Het is gewoon iets wat je zelf moet willen want je krijgt er wel littekens van.
Ik ken ook iemand die is nu (vrij) oud en die heeft er nu best wel spijt van dat ze zichzelf heeft gesneden en ze verstopt haar littekens onder armband enz.

Groetjes, Michelle

weetje , ik weet hoe dat voelt , soms mis ik de pijn der van wel eens , maar je mag echt nii snijden , dat is de domste zet van mijn leven geweest , maar jij die aub ook niiet
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal