Skip to main content

Auteur Topic: Rokjes mag ik niet dragen..

R

RRRachh

Rokjes mag ik niet dragen..
OP: 17-05-2009, 20:47
Hey,
Ik ben een meisje van 13 (bijna 14)
En ik wil graag rokjes dragen.
(gewoon spijker) met legging eronder en gympen.
Ik woon alleen met mijn vader omdat mijn moeder is overleden. En ik mag ze niet dragen van mijn vader omdat hij het hoerig vind staan.
Maar ik wil het wel graag want eigenlijk vind hij het alleen goed als ik vesten truien en spijkerbroeken draag (jongenskleding dus) en ik vind dat niet leuk meer.. Ik heb er al eens over gepraat maar ik kan er niet tegen als hij me een hoer noemt of dat ik lelijk ben ofzo..
  • IP logged

t

totalwar

Re: Rokjes mag ik niet dragen..
#1: 17-05-2009, 20:57
Tja sommige ouders vind ik niet echt met woorden om kunnen gaan, zeg dan dat je het ongepast vind ofzo.

Tja veel meisjes rond die leeftijd (en zelfs jonger) lopen met dat rond en dan zelfs zonder legging. Ik denk alleen dat je vader bang is dat je te snel volwassen wordt, of dat je te veel jongens op die manier aan zal trekken.

Helaas is de enigste manier stiekem doen en dats ook niet fijn. Dus het is of niet doen of met je vader iets proberen te bereiken. Probeer anders te kijken wanneer dat volgens hem wel mag.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Rokjes mag ik niet dragen..
#2: 19-05-2009, 18:28
Maak een afspraak ofzo, dat als je bv. een heel goed rapport hebt dat je het dan mag ^^

Zoiets doe ik ook altijd x'D
Ik had x me haar rood geverft
En morgen krijg ik zwarte coontails ^^

Ik mag van mijn ouders rokjes dragen maar ik wil het geen eens! ;o
Niet dat ik het hoerig vindt hoawr x'D
Maar het past gewoon niet echt bij mijn persoonlijkheid ofzo..

Maar maak een afspraak en vraag anders zoals steffen al  zegt of je een leeftijd af kunt spreken van wanneer het wel mag  :)

En mijn ouders zeggen ook wel eens dat ik er lelijk uit zie vooral mijn zus x'D
Maar daar luister ik niet naar, ik ben hoe ik ben >.<
  • IP logged

C

Ciela

Re: Rokjes mag ik niet dragen..
#3: 31-05-2009, 14:56
Neem je vader eens mee uit winkelen (en een vriendin uiteraard) en laat hem zien dat rokjes niet altijd hoerig hoeven te zijn. Als je er leuke leggings of maillots eronder aantrekt kan het heel leuk staan. Laat je vader het tegendeel bewijzen!
Succes.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal