Skip to main content

Auteur Topic: Gek aan het worden:(:(:(

h

hollandgirl168

Gek aan het worden:(:(:(
OP: 30-05-2009, 11:20
Ik voel me echt super rot...
ik ben een meisje van 14 en ik heb met een jongen van 18
we zijn heel lang samen en we hebben super veel dingen meegemaakt...en we zijn echt verliefd op elkaar ...het is net als een sprookje ...ik heb nog nooit zo een leuke  jongen leren kennen.Hij is echt perfect voor mij.

Maar er is een probleem me ouders die vinden het niet oke alleen daarom omdat hij uit polen komt en ouder is dan ik ...Oke wat boeit dat nou ?snap ze echt niet...dus nu heb ik allemaal gezeik thuis en me vriend heeft ook met me ouders gepraat en die vinden het tog niet goed ... alleen om deze 2 kut reden ...thuis is het echt een hell ...en ik zit al 5 dagen in depresie.ik wil echt verder met hem en hij met mij ...Liefde maakt echt blind maar hij heeft me ogen geopend.
 thx.

  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-05-2009, 11:25 door hollandgirl168 »

m

mich

Re: Gek aan het worden:(:(:(
#1: 30-05-2009, 13:09
Gewoon doorgaan met je relatie met hem laat niet iemand tussen jullie in komen als je egt van hem houd blijf je bij hem  :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: Gek aan het worden:(:(:(
#2: 30-05-2009, 16:35
Aan de ene kant hebben je ouders inderdaad niet te beslissen op wie jij verliefd wordt. Kijk de meeste ouders zijn beschermend en zijn bang dat het verkeerd loopt, of dat de jonge het om verkeerde redenen doet. Maar als jij weet dat dat niet zo is, dan is het jou keus.

Je moet zelf kiezen of het de moeite waard is om met hem te houden. Zal je voor zijn liefde dat allemaal doorstaan, dan zal dat moeten en minimaal waarschijnlijk nog 2 tot 4 jaar.

Hoe denkt je vriend erover, heeft hij het er zelf moeilijk mee (dus niet omdat jij het er moeilijk mee heeft en hij zich zorgen maakt om jou). Wat is zijn gedachte over dit verhaal.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: Gek aan het worden:(:(:(
#3: 07-07-2009, 20:47
Ik snap het eigenlijk niet van je ouders dat je niet bij hem mag blijve als je echt veel van hem houd de relatie ni opgeve laat je ouders dan maar zage  :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal