Skip to main content

Auteur Topic: Depresief of gewoon een R*t tijd?

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#15: 08-06-2009, 09:35
Tja met andere praten kan helpen een beetje opluchting geven, maar dat lost het probleem niet op.

Je voelt je waardeloos doordat zei tegen je heeft gelogen en omdat je haar vertrouwde en nu blijkt dat neit te kunnen.

Dan is toch echt het probleem en de oplossing niet zo moeilijk. Ten eerste wees zelf dan tenminste ook eerlijk. Ookal krijg je het soms niet, geven is ook belangrijk. Wees eerlijk tegen haar wat je voelt en hoe je erover denkt dat ze gelogen heeft tegen je.

Want volgens mij heb je meer zoiets van, tegen de waarheid had ik best gekunt, als je het maar direct had verteld en neit de schijn had opgehouden, of niet?

Als dat gebeurd is, dan moet jij jezelf toch afvragen in welke positie jij verder wilt met haar. Wel of niet, qua vriendschap, qua goede vriendschap. En kies met je hoofd en je hart, niet met 1 van de twee. Je hart weet wat je wilt en je hoofd weet wat je aankan, dus zorg dat je dat afstemt.

Heb je daar een antwoord voor, kijk wat zij wilt, kijk of zij hetzelfde wilt, minder wilt of meer wilt, niet denken, maar vragen. En vraag haar eerlijk te zijn en niet bang te zijn jou te kwetsen, want dat heeft toch geen nut.

Als je deze dingen weet, laat het dan even horen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#16: 08-06-2009, 20:45
om eerlijk te zijn vind ik dat je heel erg naar mijn vriendin kijkt :-[ maar daar ligd het denk niet aan  :-\
ik zoek meer het probleem waarom ik me zo r*t voel en hoe ik het opkan lossen maar alles naar haar toe schuiven helpt niet..
en zo ja wat wil je dan dat ik eraan doe.. ik kan daar niks aan doen :-\

en tja praten..
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#17: 08-06-2009, 22:28
Ik zeg niet dat het haar schuld is, als je dat denkt. Ik denk alleen dat je gedachten een beetje dwars zitten en dat is gedeeltelijk door haar en andere omstandigheden. Die van haar weet je en kan je oplossen en misschien als je die opgelost heb kom je erachter wat de andere dingen zijn. Daarom rade ik je het aan.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#18: 09-06-2009, 20:40
dat kan ook wel zijn maar ik heb tog het gevoel alsof het niet aan haar ligd daarom maakte ik juist deze poll  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#19: 10-06-2009, 07:45
Tja ik heb alleen bepaalde dingen gehoord van je wat er in korte tijd in je leven veranderd is, waardoor je in één keer zo kan omslaan. Verder kan het aan puberen liggen, maar meestal slaat dat niet zo in één keer om en gebeurd dat geleidelijk zodat je het niet eens zelf merkt.

Maar eerlijk  even erover. Daar zit je niks meer dwars over (over je vriendin) en je hebt alle antwoorden op vragen die je had?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#20: 11-06-2009, 14:45
ja een beetje dwars dat wel maar ik ben allang over mn puberteit heen denk
maar ik blijk ook een verkeerde keuze gemaakd met school enzow miss heeft dat er een beetje mee te maken  ???
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#21: 11-06-2009, 15:48
Hoe bedoel je verkeerde keuzes qua school?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#22: 11-06-2009, 17:57
Ik wil later het leger in maar ik zit met sectoren en dat soort zooi dus en eig heb ik al geen spijt dat ik geen verzorging heb gedaan daarvoor en nu zegd iedereen waarom doe je dan geen verzorging?
omdat dat niet meer kan nouja dat kan wel maar dat word my te veel  :-X :(

gelijk ook gezeik mt mn ouders daarover..  :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#23: 11-06-2009, 22:18
Wat zeggen je ouders er dan over en welke richting heb je nu gekozen dan?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#24: 12-06-2009, 14:37
dat ik alleen by de marine mag enzow omdat ik anders uitgezonden word maar ik wil by de landmacht soldaat/commando enzow maar daar zijn mn ouders heel erg op tegen..

en k doe nu techniek sector maar daar wil ik later niks mee doen alleen maar bewaren voor miss later
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#25: 12-06-2009, 15:03
Maar waarom zeggen de andere dan dat je de zorg in moet gaan, dat is toch heel wat anders dan de kant dat je op wilt gaan of niet?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#26: 13-06-2009, 17:01
by zorg zit meer sport enzow en daar heb ik ook meer toekomst omdat ik zoiezo niks met techniek ga doen ik vind het eig niks.. :-X
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#27: 13-06-2009, 22:37
maar wat zou je anders willen doen dan, als je niet het leger in gaat of bij de marine? Of heb je dat zelf nog niet helemaal op et rijtje. Daarnaast dat je dan een verkeerde keuze hebt gemaakt is geen probleem hoor. Ookal kies je later voor een opleiding die bijv iets met sport te maken heeft, dan kan dat meestal nog wel, dan heb je alleen kans dat je wat toetsen moet maken en halen voordat je aan die opleiding mag beginnen, of dat je bepaalde extra vakken krijgt. Meestal is er wel een oplossing, dus maak je daar niet te druk over. Je leven staat nooit 100% vast.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#28: 14-06-2009, 17:52
k ga dus egt nie eraan denke wat ik buiten het leger wil doen  :P.. maar als k zou moeten kiezen zou ik denk tog iets met sport doen dat zoiezo
  • IP logged

t

totalwar

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#29: 14-06-2009, 18:23
Waarom wil je met zoveel overtuiging het leger in dan?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal