Skip to main content

Auteur Topic: Depresief of gewoon een R*t tijd?

m

mich

Depresief of gewoon een R*t tijd?
OP: 03-06-2009, 21:38
hey,
Ik denk dat ik depresief ben :-\ maar ik weet het niet zeker, ik doe de hele tijd wel wat leuke dinge maar daar word ik gewoon egt niet gelukkig van..  :-\

en het enige wat bij mij egt eig mee zit is school en laat ik daar nou egt een hekel aan hebben  :(

ik voel me super eenzaam de laatste tijd ik heb wel vrienden maar daar doe ik niet zo heel veel mee ik ik voetbal af en toe wel met ze maar er komt meestal wel weer is wat tussen enzow..
 
ik had eerst wel een super goede vriend maar er is wat gebeurd en die ben ik dus verloren niet egt maar voor mijn gevoel wel..

er is iets behoorlijk naars gebeurd mt der en dat werd voor mij alleen maar erger en daar zit ik enorm mee...  :(

de laatste tijd doe k wel leuke dingen maar ik word er egt niet gelukkig van  :-\.. en ik voel me de laatste egt super eenzaam zonder dat ik weet wat?

bn ik depressief of niet?
ik weet het zelf ook niet en ik weet ook niet wat ik moet doen....
ik heb er nog nooit egt met iemand over gepraat over deze gevoelens bn t eerlijk gezegd ook niet van plan

hoop dat jullie me kunnen helpen..
  • IP logged

t

totalwar

Tja ik denk dat je een beetje in een dipje zit door je goeie vriendin. Ik weet niet hoe het daarna nog verlopen is, maar laat et even weten.

Daarnaast, snap wel wat je bedoeld. Ik heb nu ook even zoiets dat ik overal rust van wil hebben, geen afstuderen, geen school, geen vrienden even rust van alles en heb soms het gevoel dat als ik dat niet neem dat et dan te ver doordringt.

Je bent nog bezig met goede dingen dat is zeker zo, maar zijn het wel de dingen die je wilt doen? Het lijkt dat je hoofd ergens zit, maar je er zelf niet bij bent. Dus wat zou jij op dit moment het liefst willen. En dan heb ik et niet over de wereld verlaten enzovoorts, dan heb ik et over bij wie wou je willen zijn of waar zou je willen zijn en wat zou je daar willen doen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

dat 1e zeker niet goed
en ik heb egt geen flauw idee wat ik kan, ga, wil doen
'T liefste zou ik gewoon de hele dag op myn bed willen liggen en slapen meer niet, maar dat lukt zelfs niet eens..
  • IP logged

t

totalwar

Tja dan zit je toch echt in een dip. Maar ookal zit je in een dip, dan weet je altijd nog wel wat je wilt doen (dat is meestal hetgene om de dip weg te halen), als die bijv door je vriendin veroorzaakt wordt, dan zou je het weer goed met haar willen maken en het weer zoals vroeger willen hebben.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

mich

k weet niet ik heb geen zin meer in dat gelieg..
  • IP logged

t

totalwar

welk gelieg?
  • IP logged

m

mich

nouja ik bn er achter gekomen dat ze nogal aan het liegen is tegen my :-\ dus..  :(
  • IP logged

m

maraa

eeeyz
Ik denk idd dat Totalwas gelijk heeft dat je in een dip zit.
Maar wat voor leugens zijn het ? weet je waarom ze erover liegt?
Ik bedoel het kan zijn dat ze liegt om bepaalde dingen te verbergen, dingen waar zij dan mee zit?
Maar als ze geen goede reden heeft ervoor ( sowiesow is liegen nooit goed vind ik),
vind ik niet dat ze jou dan echt verdient als goede vriend.
Als goede vrienden moet je elkaar kunnen vertrouwen en niet zomaar liegen ( tenminste dat is mijn mening hoor)(A)
Btw als ik jou was zou ik toch meer met je vrienden gaan doen.
Dat kan echt helpen, ik heb ook bepaalde tijd gehad dat ik me heel eenzaam voelde en
mezelf eigenlijk soort van opsloot op mn kamer,
maar op een gegeven moment ging ik steeds vaker weer met ze om
en dan vermindert het gevoel van eenzaamheid na een tijdje best wel ;)
En eigenlijk is het wel echt beter om met iemand over je gevoelens te praten ook al wil je het niet.
Het kan echt opluchten, maar als het echt niet wilt dan is het jou keuze ;)
sterkte ;)
  • IP logged

m

mich

bedankt voor de tip mr..
ik heb al mt der gepraat en ze zei dat ze heeft gelogen om me niet zo te kwetsen..
en dat ik te bezorgd om der bn enzo mrja ik zei dat ik t nie erg vond mrja.. zo ie zo al dat heeft niet geholpen voel me alleen maar meer waardelozer..
en k wil er best over praten mar mt wie?
en idd ik ga ook wel met mn vriende om hoor enzo maar ik voel me egt gwn nog steeds zo als eerst ik weet het egt nieet meer..

doeg, bedankt voor de tips trouwens  :)
  • IP logged

m

maraa

Eeyz
Tjah je vind het wel erg en dat is logisch,
maar mischien moet je zeggen tegen haar dat je liever hebt dat ze het zegt
en je mischien kwetst dan dat ze erover gaat liegen? 
En over met wie je moet praten als je wilt wil ik met je praten, maar dat is dan via msn
en ik denk dat het beter is om gewoon echt te kunnen praten.
Is er niet een hele goede vriend(in) waarmee je kan praten?
Of  je kan met een vertrouwenspersoon van school praten als je daar een fijne hebt?
suc6 ;)
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#10: 07-06-2009, 12:22
tja.. vind het vervelend zo negatief te doen mrja..
ik heb al gezegd dat ik het liefste heb dat ze eerlijk tegen me is dat deed ze ook
en tja me goede vriend(in) waar ik alles tegen zei dat was zei..

en met die vertrouwingspersonen op school ben ik aardig bevriend dus ik wil niet dat ze raar tege me op gaan kijken enzo dus dat vind ik eig ook niks en tja msn...
  • IP logged

m

maraa

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#11: 07-06-2009, 13:29
tsjah opzich die vertrouwenspersonen zijn er wel voor he ;)
Dus ik verwacht niet echt dat ze dan raar tegen je op gaan kijken ook al ben je al bevriend met ze.
Maar is er behalve die vriendin dan geen andere vriend(in) waarme je goed kan praten ?
Je kan er voor kiezen anders naar een psycholoog te gaan?
je kan btw ook dingen van je af gaan schrijven bij sommige helpt het om erover te schrijven?
  • IP logged

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#12: 07-06-2009, 16:49
nah 1e 2 dingen beter van niet en dat schrijven heb ik al gedaan.. ik ben egt moeilijk he...
  • IP logged

m

maraa

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#13: 07-06-2009, 16:58
owke :( en valt wel mee hoor :P
Uhm tjah ik weet niet egt met wie je dan zou kunnen praten.
Sorry ik weet niet echt wat je nog meer kan doen.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-06-2009, 17:06 door maraa »

m

mich

Re: Depresief of gewoon een R*t tijd?
#14: 07-06-2009, 18:21
nouja geeft niet je hebt je best gedaan bedankt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal