Skip to main content

Auteur Topic: PROBLEEMMM

I

ILT

PROBLEEMMM
OP: 10-06-2009, 18:53
hee.
ik heb een heel groot probleem.
Ik vond een jongen leuk van mijn school,
maar ik dacht dat dat helemaal over was,
en werd verliefd op een andere jongen, daar heb ik nu mee.
maar toen ik op school terug kwam was dat gevoel er weer, dus nu ben ik verliefd op hem,
& niet meer op me vriendje, maar ik heb nog maar 5dagen mt me vriendje, en bij me vorige vriendje ging het na 6dagen uit, omdat ik toen weer verliefd werd op die jongen van school.
& ik wil die jongen echt niet playe.
ik weet echt niet wat ik moet doen.
ik kan die jongen maar niet vergeten.
dus please help me. ???

ILT !
  • IP logged

h

hallodoei

Re: PROBLEEMMM
#1: 10-06-2009, 19:42
Hoe moeilijk het ook is, zet je ex uit je hoofd. ;) Het is niet voor niets je ex, een 2e kans geven kan wel, maar ik ben bang voor jou en je ex, dat ook dat niets zal worden, sorry..
  • IP logged

t

totalwar

Re: PROBLEEMMM
#2: 11-06-2009, 09:25
Ben het wel met hallodoei eens.

Maar vraagje, hoe komt het dat je weer verliefd bent op je ex, want als het gevoel weer terug is heeft hij dus iets gedaan waardoor dat gevoel ten eerste weg ging en ten tweede terug kwam. Dus wat is het precies.

Daarnaast lijkt je een beetje snel verliefd te worden. Klamp je niet te snel aan jongens vast. Ik weet niet wat voor type je bent, maar sommige meisjes die aandacht krijgen van een jonge (vooral de aandacht die ze dan zoeken), krijgen al verliefdheid gevoelens voor die jonge. Heb je daar geen last van?

Als laatst, waarom vind je je huidige vriend leuk en waarom ben je met hem begonnen aan een relatie? Daar moet toch een reden voor zijn, waarom hij beter was dan je ex?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

I

ILT

Re: PROBLEEMMM
#3: 11-06-2009, 17:04
heey.
ik heb  mijn ex altjd al leuk gevonden.
maar toen had k hem een tijdje niet gezien, en toen voelde ik niks meer.
& werd verliefd op een andere jongen, die nu me vriendje is.
Ik word ook gewoon echt te snel verliefd, maar hoe moet ik dat stoppen.
ik wil het helemaal niet, want ik krijg allemaal problemen zoals dit.

x---
  • IP logged

t

totalwar

Re: PROBLEEMMM
#4: 11-06-2009, 22:17
Zoals ik zei, er is een reden waarom je verliefd wordt. Meestal is het iets zoals dat ze je aandacht geven, of lief tegen je gaan praten, of je veel complimenteren enzo. Dat kan allemaal de oorzaak zijn.

Ik denk dat je er pas echt vanaf komt als je 1 keer heel erg verliefd bent op iemand, wat je nu voelt is meer hormonen en stoffen die je verliefd laten voelen, maar naar een tijd neemt dat af. Dus een keer echt verliefd worden helpt.

Daarnaast kies je zelf ervoor om een relatie te beginnen. Zeg in andere woorden niet te snel ja en zeg eerst dat je hem beter wilt leren kennen, dan merk je in de omgang wel of het verliefdheid is die blijft of niet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: PROBLEEMMM
#5: 07-07-2009, 12:06
Misschien moet je eerst is aan je ex gaan vrage of hij ook nog wel iets voor jou voelt want als dat niet zo is dan kun je hem maar best uit je hoofd zetten
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal