Skip to main content

Auteur Topic: zou ik nog een kans hebben..?

R

RRRachh

zou ik nog een kans hebben..?
OP: 10-06-2009, 21:10
ik vind een jongen echt heel erg leuk..
en hij zei uiteindelijk ook dat hij mij leuk vond ..
en alles ging goed ik was heel blij met dat hij vaak naar me vroeg en hij werd altijd rood als iemand wat over me vroeg enzo  maar ik durfde niks te doen en hij ook niet. Toen heb ik het heel lang laten hangen en ik heb vaak geprobeerd te laten zien dat ik hem leuk vind en uitendelijk zei iedereen het tegen hem maar hij geloofde het pas als ik het zou zeggen dus vroeg hij het zelf en ik durfde geen ja te zeggen maar ik zei ook geen nee.(ik zei ik ken je nog niet zo goed toen vroeg hij of ik een beetje op hem was toen vroeg ik wat hij dacht toen zei hij weet ik niet) Toen zei hij ineens dat hij op een meisje verliefd is. Toen vroeg iemand of ik het was toen zei hij messchien wel wie weet. Uiteindelijk 2 maanden later ofzo durfde ik het pas te vertellen (iets langer dan een half jaar geleden werd ik op hem) Uiteindelijk durfde ik hem alles te vertellen (op msn) en toen zei hij dus ineens dat hij op een ander meisje leuk vond .. terwijl hij wel had gezegt dat hij mij leuk vond.. Nu als ik door de gangen loop staart hij me nog wel eens aan en hij vraagt nog wel naar me enzo maar zegt wel steeds dat hij dus niet op mij is en hij zegt ook steeds sorry.. en dat ik een schat ben enzo .. en dat hij echt wat voor me wou voelen maar dat hij nu op iemand anders is en dat de gevoelens niet weg gaan. Denken jullie dat als dat meisje hem hard afwijst (dat denk ik namelijk) dat hij me dan nog een kans kan geven? (als ik bij hem in de klas kom en hem leer kennen enzo) bedankt voor het lezen x.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 15:39 door RRRachh »

t

totalwar

Re: zou ik nog een kans hebben..?
#1: 11-06-2009, 09:22
Vind je hem dat dan waard? Want in princiepe ben je door hem dan op een tweede plaats gezet, terwijl je volgens mij duidelijk genoeg was geweest dat je verliefd op hem was, aan je verhaal te lezen.

Dan vraag ik me af of hij wel echt verliefd op jou is en je niet alleen leuk vind.

Kijk jongens en meisjes, die net geen verkering meer hebben (en vooral als het op een lullige onverwachte manier uit gaat) zoeken steun en liefde, als je hem dat op dat moment geeft en niemand anders doet dat, dan heb je grote kans dat hij voor je valt. Maar dat is wel een schijnliefde die hij dan in het begin heeft en het enigste wat je kan hopen is dat zijn echte liefde voor jou dan genoeg is toegenomen wanneer de schijnliefde weg is.

Eerlijk vind ik je een beetje wanhopig klinken, alsof hij je enigste is waar je ooit iets mee zou kunnen krijgen en dat wat hij ook doet, hij het waard is. Als dat zo is ben ik het in ieder geval niet met je eens, want iemand zo close houden en dan een relatie aan gaan met een ander meisje vind ik eigenlijk een beetje bedriegen. Dan ben en zal je altijd nummer twee blijven voor hem. Vooral als zijn ex dan weer terug wilt bij hem, heb je kans dat je weer op de tweede plaats komt te staan (als zijn vriendin het uitmaakt, zonder dat hij dat wil).

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

RRRachh

Re: zou ik nog een kans hebben..?
#2: 11-06-2009, 17:41
Jaa,
maar  het ligt daar niet aan dat hij de enige is die ik kan krijgen. maar ik raak snel gehecht aan iemand en daar kan ik dan lang aan vastzitten hoegraag ik ook wil dat ik hem vergeet. En hij blijft lief doen enzo en dat maakt het alleen maar moeilijker..
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: zou ik nog een kans hebben..?
#3: 11-06-2009, 20:38
ik zou maar niet te veel gaan hopen als ik jou was, want zoals als Steffen al zegt lijkt het wel of ie je op de 2de plek zet.

In groep 8 vond ik een jongen leuk ik wist wie hij leuk vond ( een ander meisje uit me klas, dat wist ik dankzij mijn meisjesinstinct ofzo ) en ik dacht ook dat zij hem hard af zou wijzen maar dat deed ze niet ;o

Dus het kan best wel eens tegen vallen.

x<3
  • IP logged

t

totalwar

Re: zou ik nog een kans hebben..?
#4: 11-06-2009, 22:08
Jaa,
maar  het ligt daar niet aan dat hij de enige is die ik kan krijgen. maar ik raak snel gehecht aan iemand en daar kan ik dan lang aan vastzitten hoegraag ik ook wil dat ik hem vergeet. En hij blijft lief doen enzo en dat maakt het alleen maar moeilijker..

Dan maakt je het jezelf toch alleen moeilijker? Kijk je staat voor een keuze, of je gaat door zoals je nu doet en daar kan je kapot aan gaan als je niet op tijd stopt. Of je stopt en zegt hem dat je hem leuk en aardig enzo vind, maar dat je het gevoel hebt dat je op de tweede plaats staat en daardoor hij jou meer pijn doet dan dat je wilt. Dan kan je kiezen wel contact te houden maar niet overdreven lief meer doen, of om geen contact meer met hem te hebben.

Het blijft jou keuze, ik kan niet voor jou beslissen, net als anderen dat niet kunnen. Jij weet wat je aan kan en tot hoever hij mag gaan voordat het te veel is. Dus neem niet te laat het besluit.

Daarnaast probeer gewoon ook contact te krijgen met andere jongens, dat zal soms de aandacht afleiden van hem en zal wat fijner zijn.

En moet je echt je emoties kwijt of hou je het niet meer, dan kan je hier op TP ook alles kwijt of een vertrouwenspersoon zoeken ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: zou ik nog een kans hebben..?
#5: 07-07-2009, 14:09
Als je echt op hem verliefd bent en kunt wachtte totdat dat meisje het uitmaakt denk ik wel dat je het kunt probere  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal