Skip to main content

Auteur Topic: standaard vraag wil wel graag antwoord :-[ :)

G

Gabbana

Halo ik heb een vraag!
Ik ben al een jaar verliefd op een meisje enik wil graag verkering meh haar,
Ik heb in me lee nooit serieus verkering gehad en ook nie vaak en ben heel onzeker!
maar k weet niet of ze me leuk vind!!???
K haar wel en da laa ik wel eens blijke op msn door zegge he lekkerding enzo en da ze knap is en dat zeg ze ook altyd terug, ik wou een keer afspreke en zij zei ja is goed, maar er is niks van gekome, als ik haar wel eens tegenkom vraag zo of ik een keer kom  chille of afspreke en dan zeg ik meestal wel ja alleen kommt nooit wa van!
Ze vroeg het pas weer en ik wil wel graag afspreke?

Maa wa moe ik doen en vind ze me leuk ( hoe kan je da merke:P)


Alvast bedankt en srry voor vage uitleg:P
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
als ze je vraagt om af te spreken moet jij ZELF het initiatief nemen om naar haar toe te gaan ofso, en ook vaak herhalen (ligt eraan hoe lange periode ertussen zit).

En je kunt vragen waar ze woont, telefoonnummer, dan kun je smsje sturen zovan: voor wanneer hadden we nou af gesproken? vrijdag half 8 bij jou toch?

Je moet gewoon de afspraak helpen herinneren voor haar :D

Succes!
Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

G

Gabbana

ey die heb ik ja okay!
bedankt, maar het zit zo de ene keer begin ik erover en is ze wa minder antosiast terwijl ze het een andere keer aan mij vraagt!

Maar bedankt kel!
hier hebk wa aan, ga gelijk probere!
  • IP logged

t

totalwar

Tja zoals lekkerding al zo'n beetje zegt. Als je een afspraak met haar wil maken, maak er dan ook een. Een keer komen chillen, of een keer langskomen of een keer uitgaan komt niks van, dat weet je nu zelf ook wel. Als ze met de vraag komt, probeer een dag te prikken of een tijdstip, dan staat het tenminste al vast en dan hoef je et alleen een korte tijd vantevoren eraan te herinneren (is gelijk ook een controle of het nog doorgaat).

En of ze je leuk vind, tja ze vind je in ieder geval leuk genoeg om mee te praten, om mee om te gaan en om mee af te spreken? Hoeveel leuker moet ze je nog vinden? Want wat jij eerlijk wilt weten is of ze verliefd op je is en niet of ze je alleen maar leuk vind. Daar kom je niet zo makkelijk achter, vooral niet als je jezelf op afstand hou. Je hebt al zat dingen die ze leuk aan je vind, tis nu gewoon tijd elke keer een stap verder te gaan om te kijken hoe leuk ze je eigenlijk vind. Dus maak die afspraken en dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter.

Je heb trouwens erover dat je geen sirieuze relatie heb gehad, maar hoeveel niet sirieuze heb je dan gehad en waarom waren die dan niet sirieus?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal