Skip to main content

Auteur Topic: KOTSEN ,,!!

P

PaulieenOnTheRadio

KOTSEN ,,!!
OP: 18-06-2009, 17:42
heeuj mensen ,
hier ben ik weer het problemen kind :'(
ik heb dus een hele goede vriendin en we zeggen alles utegen elkaar , en zo zei ze gisteren , dat ze wou vermageren , maar zo is het al een fout gegaan bij haar
dus dacht ik als ik nu eens zeg dat ik ook mee doe , om haar te steunen ,
dat was volgens mij niet de beste stap , want nu eet ik niks en als ik iets eet dan kots ik het uit ,
nu kan ik er niett meeer aan doen het gebeurt gewoon ,
en ik wil er af , want als m'n ouders het wetn dan ben ik DOOD ,
duss , mensen , HELPPP  , ik heb het echt nodig
x. paulieeeeeeen (l)
  • IP logged

t

totalwar

Re: KOTSEN ,,!!
#1: 19-06-2009, 14:37
Tja zoals je zelf zei, het is niet echt de slimste stap die je genomen hebt.

Maar als je beste vriendinnen met haar bent, waarom vertel je het niet eerlijk dat je het niet volhoudt en dat je wilt stoppen? Kijk elkaar steunen kan goed en mag wel, maar niet ten koste van jezelf. Als ze dat niet accepteerd, dan is het meer een aandachttrekkende vriendin dan dat ze een echte vriendin is.

Probeer er met haar over te hebben en probeer er uit te komen voordat je eronder lijdt.

Daarnaast wat jullie doen (als jullie het beide doen) is niet de beste manier van afvallen, want dat is iets wat je dan vol moet houden en is overdreven slecht voor je lichaam. Probeer anders samen een gezondere of betere plan te verzinnen om af te vallen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

firstlove

Re: KOTSEN ,,!!
#2: 07-07-2009, 20:35
Misschien moet je bellen met de jongerentelefoon zij weten meestal wel raad en probeer dinge die je eet binne te houde kweet dat et makkelijker klinkt dan dat je het moet doen maar je kan beginnen met gezonde kleine stukjes fruit ofzo veel succes :-*
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal