Skip to main content

Auteur Topic: Mn beste vriend

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Mn beste vriend
OP: 20-06-2009, 23:30
Begin maart dit jaar heb ik een jongen leren kennen.
Hij is echt geweldig; gewoon super lief en je kan er alles tegen zeggen.
Toen ik hem een week kende; en ik super veel over hem praatte zeiden vriendinnen tegen mij van ; 'je bent gewoon verliefd op hem.' ik moest dan lachen alleen zei altijd nee, toch begon ik erover te denken en dacht dat het misschien best waar kon zijn. Paar dagen later kreeg hij het met een ander meisje en heb er verder niet meer iets achter gezocht, want ik wist zeker dat ik niet verliefd was.

Tot vandaag,
ik moest naar een vriendins verjaardag.
hij en zijn vriend waren daar ook.
het was super gezellig.
op t laatst, lagen wij op dezelfde bank , alleen hoofden allebei aan andere kant en voeten over de benen van de andere heen zegmaar.
Hij streelde de hele tijd mijn been en ik bij hem; ik werd serieus opgewonden, ook kreeg ik toen kreeg i kecht zon kei raar gevoel in mn buik.
zon schoot zegmaar.
het liefst wou ik hem kussen.
even later op de fiets zei die 'ikhou van je' en ik zei dat ik ook van hem hield, maar dat zeggen we wel vaker, maar dit keer voelde ik echt superveel voor hem .

net (na het fietsen) kwam hij nog op msn, hij zei dat hij toen wij op de bank lagen echt super veel voor mij voelde als beste vriendin. en dat als hij geen verkering had hij mij wel had gekust.

ook zegt hij vaak; als ik het niet met haar had, dan was ik op jou.

ik weet niet of ik wat voor hem voel , hij is geweldig, maar hij heeft al een vriendin. en wat voelt hij eigenlijk voor mij omdat die van die dingen zegt als als ik niet op haar was was ik wel op jou enzo ?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Mn beste vriend
#1: 21-06-2009, 14:36
haha al 14x fzo gelezen.  ::)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Mn beste vriend
#2: 21-06-2009, 16:56
ik denk dat hij eerst met zijn huidige vriendin bezig wilt zijn, en stel dat dat op een gegeven moment mis gaat, dat jij dan zijn back-up bent, denk ik hoor! :P

Als ik jou was zou ik me ook concentreren op andere jongens die nog geen meisje hebben, dan heb je meer kans dat je verkering krijgt etc.

Gr. Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Mn beste vriend
#3: 21-06-2009, 17:21
Ja dat denk ik ook, maar zoals net vroeg hij: 'kan je afspreken' ik zo 'nee, moet nog super veel leren enzo he.' en toen vroeg ikzo van; 'kan jolijn niet?' ( dat is het meisjes waar hij het mee heeft) en zegt hij; 'oh nog niet gevraagd.'

dan denk ik ook zo van; die vraag je dan toch eerst?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Mn beste vriend
#4: 22-06-2009, 09:09
Tja hij begint steeds meer te reageren op jou ipv zijn vriendin, maar je heb een vervolg in een andere topic staan, dan daarom verwijs ik de volgende lezers daarnaartoe en sluit ik deze ;)

http://www.tienerproblemen.nl/index.php/topic,3216.0.html

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal