Skip to main content

Auteur Topic: Ik ben suicidaal.

-

-Soraya.

Ik ben suicidaal.
OP: 29-06-2009, 15:47
Depressief, waarschijnlijk een borderline die over enkele jaren in een psychosche kan vallen. Ik haat het leven, ik wil zo snel mogelijk dood. Ik heb agressie-problemen, maar toch blijven mensen mij aardig vinden. Dat vind ik onbegrijpelijk? :x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Ik ben suicidaal.
#1: 29-06-2009, 16:52
Als je weet dat je zo bent, waarom ga je je dan niet anders gedragen, probeer gewoon is 1 dag uiterst aardig te doen, bevalt iets je niet? tel tot 10, of negeer het, voel je woede aan komen ga dan ff naar de wc ofso en ga 5 minuten zitten tot het over is.
Ga anders is iets leuks doen met vriendinnen ofso, ga lekker shoppen of naar het zwembad :D

Gr. Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: Ik ben suicidaal.
#2: 29-06-2009, 19:35
Hoe je ook bent, mensen accepteren je zoals je bent, daarom weten ze ermee om te gaan en vinden ze je ook aardig. Hoe slecht je ook over jezelf nadenkt er zijn altijd wel wat positieve kanten die je eventueel zelf niet ziet. Misschien moet je eens op zoek gaan naar die kanten, want andere mensen zien ze wel en ik heb zo'n vermoeden dat die personen jou ook niet kwijt willen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Ik ben suicidaal.
#3: 05-07-2009, 10:00
Depressief, waarschijnlijk een borderline die over enkele jaren in een psychosche kan vallen. Ik haat het leven, ik wil zo snel mogelijk dood. Ik heb agressie-problemen, maar toch blijven mensen mij aardig vinden. Dat vind ik onbegrijpelijk? :x

Omdat je het voor je zelf verpest, jij maakt het er zelf naar.
  • IP logged

v

verkauft

Re: Ik ben suicidaal.
#4: 06-07-2009, 21:23
zoek eens de goede momenten op inplaats van de sleachte momenten op te sommen?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal