Skip to main content

Auteur Topic: aankomen

i

iemand

aankomen
OP: 29-06-2009, 20:48
Allow.

Ik kom de laatste tijd aan.
Wat ik eigelijk niet leuk vind.
ik eet niks meer of minder.
ik eet ook niet ongezond.

Ik eet:

S ochtends 1 broodje
eerste pauze op school: koekje soms cuppa soep
2de pauze: broodje
Als ik tuis kom:
Koekje
en dan avond eten. [ aardappels groente en vlees, en in het weekend anders ]
en soms s avonds nog wat [ dat is niet altijd ]

en dan tussen door een keer fruit,

ik ben 1,68 / 170 lang. en weeg inmiddels 66,5  :-[
ik woog altijd begin 60,

ik snap zelf niet egt hoe dat kan,
ik sport ook niet minder.
ga op de fiets heen en terug naar school,
en rij ongeveer 4/5 keer perweek paard.
en dan op school 2x gym en 1 keer fitness.

Ik ging altijd door de weeks naar fitnsess [ half jaar geleden ]
maar dit is voor mij niet meer haalbaar. [ tijd tekort ] naja het is wel haalbaar, maar ik moet bij jeugd fitness, en dat valt onder dagen dat ik niet kan.
  • IP logged

t

totalwar

Re: aankomen
#1: 30-06-2009, 00:38
Dan zal de kleine verandering in je fitnesspatroon toch de schuldige zijn. Als je je leven veranderd al is het maar soms klein, dan reageerd het lichaam anders. Vroeger woog ik rond de 50 60 kilo. Toen zat ik nog op karate, toen ik van karate af ging ben ik binnen een jaar naar de 120 kilo gegaan, terwijl mijn conditie niet echt veranderde. Zo zijn het soms toch de kleine dingen die het doen.

Je kan proberen een andere sport erbij te pakken. Of anders moet je toch kijken of je je eetpatroon iets aan kan passen, vooral op de dagen dat je normaal naar fitness toe ging, eet dan wat lichte snacks en wat minder zwaar brood (eventueel geroosterd). en bouw het dan langzaam terug naar hoe je nu eet. Dan heeft je lichaam de tijd om te wennen en zal je gewicht wat omlaag gaan.

en paardrijden valt wel onder sport, maar voor buik is het eigenlijk niet echt een training, je gebruikt daar namelijk de verkeerde spieren voor.

Groetjes,

Steffen

P.S.
hoe oud ben je?
  • IP logged

i

iemand

Re: aankomen
#2: 02-07-2009, 14:54
@Totalwar: ik ben 14 jaar.

Maar dat het komt door dat ik geen fitness mee doe, lijkt me sterk.
na dat ik er af ging, bleef me gewicht gewoon.
half jaar later begon het pas.

ik wil best op fitness.
maar het probleem. ik ben het druk, school en paarden. (idd, school is bijna voor bij. maar als ik school heb, dan heb ik niet alle tijd van de wereld. bij mij gaan paarden voor alles (A) )

als ik terug ga naar de fitness waar ik zat, dan moet ik mij zo gaan haasten om optijd tuis tezijn, en dan moet ik als een gek weer door naar de paarden.

ik heb altijd op woendsdag prive les, en op woensdag vald ook de fitnes. en op vrijdag,

ik zou op fitness weer kunnen gaan, maar dan moet ik egt op zoek naar 1 die niet onder de dagen vald dat ik ga paardrijden.
  • IP logged

t

totalwar

Re: aankomen
#3: 03-07-2009, 14:22
Tja je kan je ook inschrijven voor een fitnesscentrum ofzo, dan kan je zelf op je eigen tijden gaan fitnissen voor een vast bedrag per maand.

Daarnaast het kan best door de fitness komen, als je stopt heeft het namelijk niet direct effect, je lichaam blijft een tijdje in hetzelfde ritme en dat veranderd in de loop van de tijd. Dus het kan er best door komen.

Wat wil je eigenlijk trainen, je onderbuik of bovenbuik.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal