Skip to main content

Auteur Topic: Er is weer wat gebeurd; herhaling mn beste vriend/omg help!

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
oke.
als je allebei de topics gelezen hebt weet je waar t over gaat.

het is uit tussen hem en die vriendin.
he tis woensdag uit gegaan.
hij heeft het uitgemaakt,omdat hij niet meer verliefd was.

nu ga ik morgen samen met mijn vriendin die ook in de andere topics komt, naar hem en zijn vriend ook diezelfde vriend die in de andere topics komt.

nu was zijn vraag van hem. ( waar het dus net mee uit is met die vriendin) of ik morgen met hem wou kussen.
ik zat te twijfelen, omdat toen bij die verjaardag van die verjaardag van mn vriendin; toen wou ik dat écht.
en nu als ik me dan weer zo voel; dan wil ik dat ook wel. maar kijk het is net uit met die vriendin van hem. en niet dat ik er dan gelijk iets mee neem.

maar jullie dachten al dat het een player enzo was.
en opzich als ik het zo typ lijkt het ook wel.
alleen hij is wel gewoon écht aardig.
en weetikveel maarja ik weet t niet wat ik moet doen.
  • IP logged

h

hallodoei

Hoe rot je het misschien gaat vinden, laat hem gaan.

Het komt er overduidelijk op neer dat hij een player is, en dat hij geen lange relaties kan houden, omdat hij met meer mensen wat wil, om iets (sex??) te bereiken.. Ik zou daarom niet voor hem kiezen, daarnaast is het leven als vrijgezel ook heerlijk hoor! ;D ;D
  • IP logged

t

totalwar

Ik zou inderdaad hem niet kussen als je er niet lekker onder voelt, ookal heb je maar een beetje een twijfel, dan moet je het gewoon niet doen. Je hebt er niks aan op dat moment en je veroorzaakt dan voor jezelf misschien alleen maar meer problemen.

Daarnaast, kussen is niet iets dat je makkelijk kan vragen, normaal moet dat gewoon gebeuren, dan is het ook bijzonder. Maar ik zou als ik jou was niet direct te close worden, want dan lijkt hij inderdaad steeds meer op een player. Als je zelf nog neit eruit bent of hij dat is, voer dan een tijd niks met hem uit, wel praten enzo, maar niet te close zoals kusjes of zoenen. Staat hij al snel dan weer bij een ander meisje te zeuren, dan snap je wel wat hij is.

En players zijn altijd aardig, meestal zelfs meer dan gewoon aardig, daarom heten ze ook players en daarom vallen meisjes ook met open ogen in hun "verliefdheid". Om een player te zijn is niet moeilijk, maar er een te herkennen wel. Dus ga niet te snel, probeer je gevoelens een beetje in bedwang te houden en maak geen afspraken waar je later spijt van zult hebben.

Succes en sterkte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Ik moét het hier vertellen.
Gvd; waarom ben ik tussen de middag niet online gekomen dan hadf ik jullie berichten nog kunnen lezen.
die heb ik dus niet meer gezien.
en jullie hebben gelijk.

en ik heb hem gekust.

serieus; waarom? ik snap het zelf niet, maar hij vroeg dat en toen durfde ik gewoon geen nee te zeggen  :o

maar ik ben na 5 seconde al weer weggegaan; t voelde niet goed. en nu wil hij vnv wel naar mij komen maar ik moe toppassen met mijn vriendin, en hij wil dan met zn vriend komen; maar dat wil ik dus niet en hallo ik laat hun niet zomaar komen! hij zo ja vraag dan ik heb gezegd dat ik dat ga vragen maar ik zeg dat het niet mocht ja k ga liegen ik weet het. maar ik durf geen nee te zeggen.

gvd; k durf niet voor mezelf op te komen en voel me fkn onzeker op dit moment.
  • IP logged

t

totalwar

Je moet een beetje vertrouwen in jezelf hebben, er is niks ergs aan om voor jezelf op te komen, je kwetst hem er niet mee en als je dat wel doet is het meer ter bescherming van jezelf dan dat je hem perse pijn wilt doen.

Durf af en toe nee te zeggen, want anders zal je later ook in de problemen komen. Probeer anders met iemand te oefenen om dat te zeggen, iemand die je vertrouw en waarvan je weet dat die stopt als je nee zegt en stopt als het te ver gaat. Dan leer je pas echt nee te zeggen.

Het is heel belangrijk om nee te zeggen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

ik denk nog steeds dat het (als ik het goed begrijp) een player is en laat je niet teveel meeslepe. blijf bij een paare vriendinnen in de buurt en de meeste zullen je wel loslaten(voor als ie echt iri is)
  • IP logged

h

hallodoei

Tja, erg zonde dat je het tóch hebt gedaan en dat je je er nu eigenlijk meteen rot om voelt.. Nu komen pas echt moeilijke momenten, omdat je hem moet duidelijk gaan maken dat je het niet wilde en eigenlijk niet iets met hem wilt?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Oke, wéér wat gebeurd.
Ik was net thuis en werd gebeld, maar ik zat beneden bij ons mam dus ik nam niet op. even later krijg ik een sms van mn vriendin; ja hij belde me net of hij mogt komen, maar dat doe ik dus echt niet, dat is al ooit gebeurd he. en nu gaan die dus naar jou toe ;o .
ik zo kut he serieus tis niet dat ze dat ff vragen fzo?
nou toen kwam mn vriendin mij ophalen en we fietsten samen naar t adres waar we moesten oppassen. even later wij waren met dat kindje aant spelen zegt die vader zo; 'Lise, er zijn 2 jongens voor jullie!' ik zo wtf da kan niet he. en serieus hun waren dat.
Ik heb ze genegeerd ik zo tegen die vader zeg maar dat wij er niet zijn en weet ik veel. maar hij had dus al gezegd dat wij er waren, maar wij zijn er niet heen gegaan wij hebben hun genegeerd. Ik zo hoe weten hun dat dat hier is. Nou toen savonds om 1 uur, belde hij un half uur gebeld. en ja. nou ga ik er vandaag wéér heen, maar waarom ik t doe, mn vriendin is wss verliefd op die vriend van eh de vriend waar ik mee heb gekust zegmaar. dus ik ga weer mee.
en je zult zien dat hij weer wilt kussen.

en ja tis mn eigen probleem ik heb het veroorzaakt enweet kveel. maar kutzooi; ik ben al ooit naar zon cursus geweest voor al die zooi van opkomen voor jezelf enzo maar da heeft niet gewerkt?
ik word zo vaak uitgescholden voor 'rooie' en weetkveel niet dat dat er wat mee temaken heeft, maar wel dat ik niet voor mezelf durf op te komen.

en hij is de enige jongen die zegt dat ik knap ben. ik voel me dan juist bij hem op mn gemak.

als ik het allemaal na typ, voeld het allemaal zo raar.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal