Skip to main content

Auteur Topic: m'n verhaal..

G

Gást.

m'n verhaal..
OP: 31-07-2009, 19:17
Hoi,

Ik was al een tijdje een beetje op een jongen. Niet super erg. We zitten bij dezelfde club, maar niet op dezelfde sport. Op dat kamp trokken we veel met elkaar op, elke dag .. We zaten bij elkaar in het team.
Na het kamp spraken we nog wel af, want we wonen vlakbij elkaar.. 1 straat verderop woont hij.
Alleen het werd steeds meer,
totdat vandaag..
Toen vroeg die of ik op hyves kwam en toen begon hij tegen me te chatten,
en later vroeg die of ik verkering met hem wou (op de chat)
en ik zei dat ik het niet wist, want het kwam opeens .. ik had het niet verwacht, want hij zei dat hij op niemand was.
en toen later kwam die aan de deur, te vragen of ik buiten kwam,
ik was zoo bang dat die me opeens zou zoenen ofzo,
want ik heb nog nooit verder met iemand gehad..
nja toen later vroeg die 'wat is je antwoord'?
ik zei dat ik het nog niet wist ..
en hij zei: zou je het voor 7 uur willen zeggen?
want hij gaat vanavond op vakantie.
later heb ik hem in een privébericht gestuurd; 'Ja.'
maar ik weet nou niet of ik echt wil,
want hij bezorgd me wel verkeerde kriebels..
want we hadden ook een hele hechte vriendschap,
en eigenlijk wil ik die niet stuk maken..

ik weet echt niet wat ik nu moet doen :S
want hij is nu op vakantie..

Xx.

ps. hij is 14 ;)
en hij zit op een andere school, :P
  • IP logged

h

hallodoei

Re: m'n verhaal..
#1: 31-07-2009, 20:43
Tja.. Eerlijkheid duurt 't langst hè.. Je had hem gewoon moeten zeggen dat je er langer over wilde denken en niet gehaast een keuze kon maken. Nu zit je (eigenlijk) aan hem vast..
  • IP logged

m

mich

#2: 31-07-2009, 20:54
tja ik ben t met hallodoei eens maar je kan tog ook gwn terug en tja gewoon zeggen waarom zeg gewoon dat je veel liever vrienden wilt blijven
  • IP logged

t

totalwar

#3: 31-07-2009, 22:42
Klopt je kan hem nog even zeggen dat je toch nog een beetje twijfelt en na de vakantie wilt kijken hoe het loopt en wat je gevoelens zijn. Dat je in de vakantie nog niet wil nadenken over die gevoelens, omdat je daar de tijd voor wilt nemen en in de vakantie juist die stress wilt voorkomen.

Daarnaast kan je zo ie zo altijd een twijfelantwoord geven, want alsof het echt nut had dat hij voor de vakantie een vriendin heeft. Na de vakantie of tijdens de vakantie moet het geen verschil uitmaken of je nu wel of niet ja gezegt heb, want het gevoel moet niet anders zijn.

Als laatste, wees niet bang voor een zoen. Hij kan het alleen maar aanbieden en de start ervan geven, het is dan aan jou de keus om mee te gaan of te weigeren. Om hem te weigeren lijkt misschien dan moeilijk, maar wees niet bang dat het hem kwetst dat je hem weigert, sommige jongens vinden het zelfs fijner, doordat ze dan weten dat het meisje nadenkt over haar acties en niet zomaar overal in mee gaan.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

#4: 01-08-2009, 13:23
ja maar kijk, in het verleden was ik eigenlijk al op hem,
ik zie wel hoe het afloopt na de vakantie,
maar Totalwar, hij is nu op vakantie..
*zucht* ik zie wel..
  • IP logged

G

Gást.

#5: 01-08-2009, 16:47
Ik heb hem een mail gestuurd.
'Hoi,

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, je bent nu op vakantie en wil toch wat zeggen;
Ik twijfel eigenlijk nog steeds, het liefste hou ik je als een gewone vriend, en weet dus niet of ik al klaar ben voor een "serieuze" relatie..
Het spijt me echt, maar ik hoop dat je het begrijpt.

*naam*'
  • IP logged

t

totalwar

#6: 01-08-2009, 16:56
Dat is ook goed, je zal waarschijnlijk wel van hem horen als hij het leest. Laat het verder gewoon even rusten. Kijk dat je op hem bent geweest in het verleden maakt nu niks uit. Alleen omdat je vroeger iets voor hem gevoelt hebt, betekend nog steeds niet dat je binnen een paar uur hoef te reageren of je verkering wilt, je zag het niet echt aankomen, dus neem dan de tijd er ook voor om het te ontvangen en verwerken.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

#7: 01-08-2009, 19:18
in dat soort keuzes moet je (meestal) je hart/gevoel volgen voelt t niet goed moet je gwn geen relatie beginnen. liefde moet van 2 kante kome niet van 1
grtz
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-08-2009, 23:21 door Totalwar »

G

Gást.

#8: 02-08-2009, 12:03
Hij kwam op MSN en ik vroeg of hij die mail had gelezen, maar hij kan daar niet op de mail. :S
  • IP logged

t

totalwar

#9: 02-08-2009, 15:05
Als hij op msn kan kan hij volgens mij ook op zijn mail... Of die site moet geblocked zijn, maar dat valt meestal wel mee.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

G

Gást.

#10: 02-08-2009, 16:15
Nee, hij zei dat z'n computer heel sloom was ...
  • IP logged

v

verkauft

#11: 02-08-2009, 16:25
dat kan dan weer wel dan kan je t waars ok wel gwn op msn zeggen (niet?).
op somige lokaties zijn computers nou eenamal nogal sloom vooral als je 50 ongeopende bericht ehebt ofzow.
anyway gwn via msn zeggen zou ik dan doen.
hope it helps
grtz
  • IP logged

G

Gást.

#12: 02-08-2009, 17:53
Ik heb het op msn gezegd, en ik vond dat hij gelijk had. Hij zei dat ik het eerder had moeten zeggen.. Hij zei dat hij me nu voor ff ofzoiets had geblockt op msn .. ik heb het gevoel dat ik het echt verprutst heb.. *zucht*
Hij zal nu wel een pikhekel aan me hebben. God, ik wil nu echt verhuizen. Weg, helemaal weg. Naar de andere kant van de stad.
Kon hij dit maar lezen.

Ik heb hem nu een mailtje geschreven op Hyves.
'Hoi,

Het spijt me echt heel erg, ik hoop écht niet dat heel je vakantie ofzoiets in die richting verpest is door mij...

Ik hoop dat je nu niet een pikhekel aan me zult hebben

*naam*'

Ik voel me echt rot nu.
  • IP logged

v

verkauft

#13: 02-08-2009, 17:56
hij zal wel weer bijtrekken als je m weer online ziet kome of hij sgrijt iets (niet al te pissigs) trug dan kan je gwn veder gaan hoor.
denk dat t je wel lukt en geef jezelf niet de schuld t komt waars tog wel weer goed
grtz
  • IP logged

t

totalwar

#14: 02-08-2009, 18:33
Eum hotmail laadt sneller dan de meeste sites en daarnaast als hij echt oz sloom was, dan werkte msn ook niet, sinds dat een totaal buggy programma is dat als de verbinding maar even slecht is wegvalt...

Maar heb je hem wel verteld dat hij zijn mail dan maar toch eens moet lezen ;) Zou ik gewoon doen en afwachten of hij het leest of niet. Misschien heeft hij het wel gelezen en probeert hij er een beetje omheen te draaien ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal