Skip to main content

Auteur Topic: vreemd gaan?

w

woman

Re: vreemd gaan?
#15: 24-08-2009, 08:58
nu valt mijn mond ff open.
hij wil bij mij blijven slapen om sex te hebben ???
echt gewoon heel raar. en hij stuurde een smsje met welteruste erin.
snap hem echt niet meer
  • IP logged

v

verkauft

#16: 24-08-2009, 10:06
mischien kan hij geen (leuk) ander meisje krijgen en wil hij gewoon sex hebben, ik raad je het overgins niet aan om te doen maar zo denkt hij waars wel.
grtz
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#17: 24-08-2009, 10:44
Ik weet niet hoelang jullie al iets hebben, en of jullie uberhaupt iets hebben?
Maar het komt over alsof jij het niet wilt, dus zeg het dan tegen hem, hij moet dat maar accepteren!
  • IP logged

w

woman

#18: 25-08-2009, 17:32
we hadden 4 maanden bijna 5.
ik wil totaal geen sex met hem, ik heb pas sex als ik een relatie met diegene heb.
misschien is het ouderwets maar zo denk ik nou eenmaal
  • IP logged

t

totalwar

#19: 21-09-2009, 17:10
MMmmm ik denk dat hij je hopeloos verliefd probeert te maken en daardoor zo'n beetje alles van je hoopt te krijgen wat hij maar wilt.

Soms plagen jongens meisjes over andere meisjes, maar dat kan op 2 manieren. Door iemand gewoon te plagen, of iemand echt heel jaloers te maken. Ik doe meestal plagen, maar hij doet echt jaloers maken. Hij wilt dat jij jaloers op het andere meisje wordt en daardoor meer moeite in hem gaat steken, zodat hij daar de voordelen weer van kan nemen.

Het gaat volgens mij gewoon niet allemaal lekker en geweldig, ik zou het laten om echt close met hem te worden, of hij moet wel met een verrekte goede reden komen waarom hij zo doet. Wat hij nu doet is met je gevoelens spelen en dat vind ik niet echt fijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

julietta-armo

#20: 24-11-2009, 18:58
het si hardf maar als niemand het zegt dan zeg ik het wel

DEZE JONGENS IS NIET GOED VOOR JOU!!!

zoals ik het hoor heeft hij meer aandacht voor andere meiden dan dat hij voor jou zou moeten hebben
eigenlijk of hij vreemd gaat of niet het is vats sireus met jullie dus zou ik daar snel een einde aan maken uitmaken dus en als hij wel om jou geeft dan zou hij alles doen om je terug te krijgen en wat ook dan hij is al te ver gegaan doe het snel dan kom je der ook snel achter of hij wel zo goed voor je was
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal