Skip to main content

Auteur Topic: Seks zonder pil met condoom

s

stars-and-stripes

Seks zonder pil met condoom
OP: 13-08-2009, 12:36
Hoi!

Heb al een maand een vriend en we hebben over een paar dagen gaan we sex hebben. Ik wil aan de pil gaan, maar daarvoor is het te laat want dan moet ik een maand wachten. Toch willen we dit heel graag omdat we straks de tijd niet meer hebben daarvoor. Hij gaat straks een tijdje studeren in het buitenland. We zijn van plan om gewoon alleen met condoom te neuken. Daarbij doen we extra voorzichtig en hij zal zodra hij denkt klaar te komen hem eruit trekken.
Is dit allemaal wel veilig genoeg??
 ???
Groetjes R
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Seks zonder pil met condoom
#1: 13-08-2009, 13:52
als de jongen een condoom om heeft, is de seks voor 95% veilig, de andere 5% is dat het condoom scheurt, of dat er een gaatje in het condoom zit.

Veel plezier!

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

v

verkauft

#2: 13-08-2009, 14:25
sex met condoom is vrij vijlig als je m goe dgebruikt zoals het hoord zou het goed moeten zijn, enjoy it
grtz
  • IP logged

m

magiclover

#3: 13-08-2009, 16:48
als je de pilt kun je nu ook gewoon vast naar de dokter gaan en zeggen dat je hem wilt. dan krijg je er een voorgeschreven en daar meot je dna me ebeginnen zodra je ongesteldheid over is dacht ik.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

I

ILR

#4: 17-09-2009, 13:56
je moet beginnen , de eeerste dag van je ongesteld heid ! x
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal