Skip to main content

Auteur Topic: Goh. ik weet t alwéér niet.

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Hee.

Nou ik heb sinds vorige week een jongen ontmoet. Hij zit bij mij op school dus ik wist al wie hij was en ik heb hem wel ooit eens gesproken en ja; ik vond hem ook knap en aardig enzo. maarja , der was verder niks van gekomen. Tot vorige week vrijdag, toen was ik jarig hij stuurde een krabbel met proficiat en naja hij vroeg mn msn. Ik heb hem gegeven en het was altijd super gezellig met hem. Ik begon hem in een week leuk te vinden, maar twas niet dat ik verliefd was, maar gewoon leuk. maar
Gisteravond toen gingen we naar het dorp daar was vanalles te doen en hij zou dus komen, maar het onweerde en regende en waaide super hard, dus hij mocht niet meer komen want hij woonde ook verderop. Dat was wel jammer, want dan zou ik hem eidnelijk echt spreken enzo.
Maar toen waren wij op t plein en 1 jongen , was de hele tijd om mij heen aan het hangen en mij knuffelen enzo. Ik kende hem wel al, hij is ook super aardig enzo. maar hij knuffelde meer meisjes, dus ik dacht dat hij niet meer bedoelde ofzo. Toen hij iemand naar huis moest brengen zei hij; 'ik kom zo terug.' en gaf hij me een kus op mn wang. dat was echt super lief.
Toen hij terug was, stonden wij daar gewoon echt hele tijd knuffelend enzo ; en hij zei zo echt super lief; 'je bent knap' en even later stonden we wat verder van onze vrienden afzegmaar. en toen ja nouja hij zoende me. ik deed mee ja. Ik was eigenlijk ook niet van plan om hem weg te duwen, ik vond het niet eens erg dusja.

Maar toen we terug gingen naar hun enzo en toen liepen 2 vriendinnen van mij even weg want die meosten iets doen en toen zoende hij mij weer. Weer deed i kgewoon mee. Toen even later vroeg ik even aan mn vriendin of die mee wou lopen. Het eerste wat ze zei was; 'ik snap het niet.' ze had gelijk, ik snapte het ook niet. Zij wist immers over die jongen die ik dus ja wel leuk vond enzo en nu kuste ik met iemand anders.

nouja toen ik naar huis ging, gaf hij me nog een kus op mn mond. en toen gingen we. Savonds in bed had ik nog met hem gesmst hij smste dat hij me leuk vond enzo. Ik was dus blijkbaar niet iemand die hij zo maar gebruikte dacht ik..

Toen i kde volgende ochtend op msn kwam hoorde i kdat hij een weddeschap had, 10 meisjes kussen en wie t eerste had kreeg een snoepzak.
Sjonge dat je daarvoor meisjes pijn gaat doen
Hij zei dat het klopte dat hi jdie had, maar dat hij niet zomaar met iedereen kuste, dat hij daar 10 jaar lang over mocht doen om 10 meisjes te kussen.
Hij zei ook dat hij me geen 3x had gekust als hij me niet leuk vond.
Ik geloof hem.

Maar nu weet ik niet wie ik nou eigenlijk wel leuk vind, die jongen waar ik mee heb gekust, of die andere zegmaar. Hoe kan k daar t beste achterkomen ? ;o
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-08-2009, 20:29 door liseee- »

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
Oh en nog un vraag ;a
Wat moet ik denken van die weddenschap van hem?

en nu vroeg een vriendin van mij aan een vriend van die jongen waar ik mee heb gekust of dat eenmalig was enzo en toen zei die vriend; denk het wel. godver , hij heeft me gebruikt denk ik ?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-08-2009, 20:51 door liseee- »

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
gister kreeg ik een sms met daarin;
'je moet niet denken dat ik een relatie wil, want zo ben ik niet.'

van de jongen waar ik mee heb gekust dan .
  • IP logged

v

verkauft

hij zag dat jij (waarschijnlijk) wel mee te lokken bent doet hij dit met alle 10 heeft ie prijs.
wel vervelend want tja niet echt netjes.
veder niet van denken dat hij nog iets wil, dat was alles dat ie wou. ik denk dat je moet proberen hem te vergeten (vergeven) en vooral gewoon doorgaan, ga achter de jonga aan die jij zo leuk vond ofzo.
als die iets vraagt leg je het m gewoon kort uit.
grtz
  • IP logged

• Meester Lid
  • Vrouw - 29 jr
uhu, naja ik heb altijd als ik met een jongen kus dat ik daar dan nog vaak over na denk , van hoe het nou eigenlijk was gegaan enzo. Dus vergeten lukt me iniedergeval niet zo snel.
Ehm ja ik heb er in de tijd na dat ik dit topic had gemaakt al vaak over na gedacht en ik dacht ook wel dat ik die ene jongen die ik al leuk vond, ook nog steeds leuk vind.
Al spreek ik hem nooit int echt fzo .
  • IP logged

4

4everfun

Ik zou voor de jongen kiezen die jij zo leuk vind.
Die andere jongen heeft je gwwn gebruikt! Hij probeer
het weer goed te praten maar het is gwwn slecht van
hem! Die andere jongen zou ik vertrouwen.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal