Skip to main content

Auteur Topic: Vriendloos

w

wanhopig

Vriendloos
OP: 29-08-2009, 14:39
Ik zit met 2 kleine probleempjes en zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen.

Ik begin me de laatste tijd steeds meer aan mezelf te ergeren dat ik geen vrienden heb. Ik schaam me er voor kapot en ik weet ook niet waar ik nieuwe vrienden kan maken.

Ik ben dus inmiddels 16 jaar, ik zit de hele dag thuis en doe bijna nooit wat leuks. Het engiste wat ik doe is thuis mezelf kapot vervelen en denk aan aan waarom ik geen vrienden heb. Ik wil ontzettend graag weer uit en weer weg uit deze zooi. Nu ik op een nieuwe school zit heb ik helemaal niemand meer (bevriend worden met hun heeft ook geen zin, ze komen niet eens bij mij uit de buurt), de mensen die ik nog ken die willen alleen maar stom achter de pc zitten, maar weg gaan ho maar, en echt veel contact heb ik er ook niet meer mee.

Ik ben vroeger ook altijd gepest geweest, en woon niet in een bepaald fijne dorp. Er wordt veel gestolen en drugs gesnoven. niet echt types voor mij dus.

Maar ik ben hartstikke slecht in vrienden maken, ik weet nooit waarover ik moet praten, dus de mensen vinden je dan al snel saai. Ik ben heel erg verlegen en klap dus meestal dicht en ben zo onzeker als maar wat. Ik durf dus nog geen praatje te maken.

Nu ik een klein tijdje geleden een meisd hebt ontmoet begin ik er steeds meer over na te denken. Zij is altijd weg en heeft ik weet neit hoeveel vrienden. Ze zegt dat ze mij leuk vind en ik haar ook, maar ik ben zo bang van als ik haar vertel dat ik geen vrienden hebt dat ze raar op gaat kijken. Want ik heb helemaal niemand en zij is altijd weg. En dan ben ik bang dat ik haar kwijt raak alleen omdat ik niemand heb.

Dus hoe kan ik nieuwe vrienden maken en hoe zeg ik het tegen die meid dat ik niemand heb?
  • IP logged

m

magiclover

Re: Vriendloos
#1: 29-08-2009, 21:24
misschien is het een idee om een keer met haar weg te gaan. en zo zul je denk ik ook wel vrienden ontmoeten.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

v

veraaa

#2: 05-09-2009, 12:55
gewoon een keer meegaan met dat meisje! :)
misschien ontmoet je wel leuke mensen die jou ook aardig vinden!
  • IP logged

p

peter

#3: 30-12-2009, 20:58
Inderdaad, ik heb dat ook gehad, en een vriend van mij ook.
Als je een soort karretrekker, om zo te noemen, hebt, dus iemand die je in een vriendenclub binnen lootst, dan kan het zo goed komen.
Ik heb dat ook al met een aantal vrienden gedaan. Ik ben zelf nu karretrekker geworden.... ;D

Succes
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal