Skip to main content

Auteur Topic: dieet..

n

nobody

dieet..
OP: 06-10-2009, 14:19
helloo peepz..

ik heb zelf een dieet opgesteld maar mn beste vriend zegt dat ik te ver ga maar ik vind vn niet..
in ieder geval dit is mn dieet:

ontbijt:

niks

lunch:

het liefst niks maar op z'n meest 2 boterhammen

avondeten:

een klein beetje vn alles

tussendoor:

niks!!

nja..  dat is het dus..
maar het valt tog best wel mee..  of niet soms??

en heeft iemand tips om het vol te houden??

hugs<33
  • IP logged

D

DeadRose

Re: dieet..
#1: 06-10-2009, 14:45
Hmm... Ik zou bij je lunch toch maar wat fruit stoppen
Ookal eet je dan nog maar 1 boterham...(Wat een stom woord xD BOTERHAM)

Kijk daar vaart een HAM xD

Sorry [aa]

Mar oke
Want nu heb je er gen fruit ofzo tussen staan en toch is dat belankrijk!
Schijf van 5!
Probeer die er allemaal ergens bij te stoppen (vaan zit bij het avondeten al een deel)

En tja het is dat je nooit ontbijt...
Maar ik blijf erbij jij bemnt niet dik!<3

Xx HvJ<3333
  • IP logged

t

totalwar

#2: 06-10-2009, 14:54
niks eten klinkt zo ie zo niet goed :P Want je moet al wil je op gezond gewicht blijven of afvallen je stofwisseling in gebruik houden, dus ik zou inderdaad 's middags een stuk fruit erbij doen en 's ochtens een ontbijt. "ochtens ontbijten is zelfs beter dan 's middags wat boterhammen eten, sinds je stofwisseling bij je eerste eten pas echt opgestart wordt. Anders start je lichaam veel te laat en bewaart het meer vet dan nog is.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nobody

#3: 06-10-2009, 14:56
tja..  misschien is een stuk fruit eten wel een goed idee..  maar ik heb eigelijk nog nooit regelmatig ontbeten..  zelfs niet op de basisschool..
dus ontbijten lukt denk ik niet..
  • IP logged

t

totalwar

#4: 06-10-2009, 14:57
Ik denk dat als je dat fruit eventueel als ontbijt doet, dat je zal merken dat je lichaam meer gewend raakt aan eten en je dus minder snel aankomt als je toevallig door iets wat meer eet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

#5: 06-10-2009, 22:30
FOUT FOUT FOUT FOUT FOUT.

t domste wat je kan doen is niks eten, als je niks eet gaat je lichaam juist extra vetten opslaan en word je juist dikker.

ontbijten is t belangrijkste op een dag, dus dat moet je sowieso niet overslaan, het zet namelijk je stofwisseling in werking zodat je lichaam dus dingen gaat verbranden.
  • IP logged

d

dik-dik

#6: 07-10-2009, 16:24
Ik denk dat als je echt wilskracht hebt dat je dit
wel 4/8weken volhoudt. Maar het gevolg ervan is
dat je er dan niet echt van uitgaat stralen..
Je ogen zien er moe uit enzo en je hebt sowieos weinig energie.  Mja wrm ga je op dieet dang?

x
  • IP logged

n

nobody

#7: 07-10-2009, 19:09
hee..  thnx voor jullie reacties..

het klopt!!  ik straal minder energie uit en ik heb het altijd koud enzoo..  en ik bn bijns mn beste vrienden kwijt geraakt door te dieeten>.<
dus ik bn weer gestopt mt dieeten..  ik vind mezelf nog steeds heel erg dik en wil afvallen..  maar ik heb beloofd niet meer te dieeten..  het spijt me nu ook zo dat ik ging dieeten want ik sloeg door volgens mn BFF's>.<  en ik deed ze er pijn mee..
en er zijn een paar dingen die ik egt gwoon never nooit mag doen vn mezelf..  en 1 daarvn is mn vrienden pijn doen..
dus ik bn er heel erg vn geschrokken toen ze vertelden dat ik ze pijn deed..

maar ik dieet dus niet meer..

• IP logged

t

totalwar

#8: 08-10-2009, 11:26
Eum nobody, vraagje, zijn er misschien andere dingen in je leven waar je geen grip op hebt? Want veel mensen die aan dieëten beginnen (die het niet echt nodig hebben), zoeken controle, omdat ze over andere dingen geen controle hebben. Het geeft een gevoel van veiligheid, terwijl het levensgevaarlijk kan worden (anorexia...)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

n

nobody

#9: 09-10-2009, 16:35
argh!!  het is egt moeilijk om niet te dieeten..  het is een gewoonte geworden>.<   en tje ik heb geen grip op m'n autisme en dat is moeilijk..  misschien komt het idd wel daardoor..

egt best vaag..  ik zit de hele dag mt de meest tegenstrijdige gedachte ever::

'ik wil dieeten, maar ik mag niet dieeten..
tog dieet ik..  maar ik wil niet dieeten, want ik mag het niet>.<'

egt zo hatelijk..  das bijna het enige waar ik nog aan kan denken>.<

• IP logged

t

totalwar

#10: 10-10-2009, 09:45
tja het begint een beetje een verslaving te worden. misschien heb je iemand nodig die je wat meer kan steunen, die je kan bellen in lastige momenten.

groetjes,
Steffen
  • IP logged

n

nobody

#11: 10-10-2009, 20:06
ik heb mn BFF's..  ik kan egt altijd bij hun terecht=]   

en ik heb met 1 vn hun afgesproken dat ik elke dag laat weten wat ik heb gegeten zodat ze het in de gaten kan houden..
  • IP logged

C

Ciela

#12: 10-10-2009, 21:03
Ehm ja, je gaat inderdaad een beetje te ver.
Dit is niet een dieet, dit is gewoon het idee als-ik-niets-eet-dan-slank-ik-vanzelf-af.

Eens kijken of ik je kan helpen:

Ontbijt: Dit is de belangrijkste maaltijd van de dag! Zonder ontbijt heb je nauwelijks energie voor de dag die je tegemoet gaan. Wat je kunt eten als ontbijt

* Havermoutpap
* Hero Fruitdrank ontbijt

Lunch: de lunch zal je altijd kunnen overslaan, maar de lunch is bedoelt om je energie nog meer aan te wakkeren:

* Broodje gezond met sla, tomaat, kaas en eventueel ham.

Tussendoortje: daar Zou je van kunnen afblijven, maar mocht je tussendoor honger hebben.

* Fruit (een banaan, of appel, of kiwi, of een bakje druiven)
* Een Evergreen koek of Sultana.

Avondeten: Eet wat de pot schaft, maar met mate. Van friet word je dik, dus dat wordt minder friet en meer sla!
Je kunt altijd vragen of je ouders je willen controleren met de hoeveelheid die je eet op de avond.
  • IP logged

t

totalwar

#13: 11-10-2009, 16:08
ik heb mn BFF's..  ik kan egt altijd bij hun terecht=]   

en ik heb met 1 vn hun afgesproken dat ik elke dag laat weten wat ik heb gegeten zodat ze het in de gaten kan houden..

Dan moet het wel lukken, als je zulke goeie vriendinnen hebt, dan heb je alle steun die je nodig hebt, je moet alleen niet bang zijn het af en toe te vragen en hun moeten de tijd hebben om je erbij te helpen.

Succes ermee en laat horen hoe alles verloopt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

l

lover12

#14: 20-10-2009, 17:57
srry hoor dit hou je niet vol eet in iedergeval een appel in de morgen anders kun je je niet concentreren..
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal