Oke ik heb bijna 11 maanden verkering met mijn vriend. En we zijn nog steeds heel erg gek op elkaar. Ik ben sinds iets minder dan een maandje aan de pil omdat we het van plan waren te gaan doen. Ik had al voor condooms gezorgd. Samen geoefend en alles. Toen ik maandagavond bij hem was, wouden we het gaan doen. Onder het voorspel kwam zijn vader binnen. Volgens mij had hij niks door omdat het erg donker was en we een deken over hadden. Maar je kon wel goed de broek en boxer op mijn enkels zien en hij rolde net van me af, en lag net naast me. Maar dat viel hem niet op denk ik. Maar ik had dus een condoom mee genomen en die had hij al gepakt en ergens neer gelegt. Maar toen zijn vader dus binnenkwam dachten wij: "We doen het niet meer, stel je voor straks komt hij weer binnen." Dus oke, wij dachten we gaan gewoon verder met elkaar. Dus hij vingerde mij en ik pijpte hem. Blabla verder. Maar op woensdagochtend kwamen zijn ouders op zijn kamer en vonden de condoom. Hun vatten de dingen heel anders op als mijn ouders. Mijn ouders denken: Als het gebeurd, kan het overal gebeuren. Dan heb ik liever dat ze het veilig thuis doet dan dat ze het bijvoorbeeld in de wc op school doen. Maar zijn ouders vatten het anders op. Hun denken maagd tot het huwelijk. Maar kunnen ze dat wel beslissen voor hun zoon? Ik snap het wel, maar we zijn al bijna een jaar bij elkaar. En overal tegenwoordig zie je clipjes, foto's, films, verhalen.. alles. Ik ken meisjes die op hun 13e een abortus hebben moeten plegen omdat ze het onveilig gedaan hadden. En dan mogen 2 verliefde mensen van 15 het tot het huwelijk niet doen. Hun vertrouwen hem nu niet meer en hij mag vanavond niet naar me toe en de komende tijd ook niet. Het is nu herfstvakantie, hoe kan ik in godsnaam zolang zonder hem? Ze vertrouwen ons niet. En zijn moeder zei zelfs 2x dat hij het misschien uit moest maken, maar dat doet hij niet zei die. En ik weet niet wat ik moet doen. Langskomen om met hun te praten had geen zin zei die. Moet ik wachten tot hun bijgedraaid zijn? Hoe lang kan dat wel niet duren? Wat moet ik doen?
Help me!