Skip to main content

Auteur Topic: vraagje

g

gateguardian

vraagje
OP: 19-04-2007, 18:09
 ;) gegroet

Ik heb een vraag:
Ik ga eerst mijn verhaal vertelle, ik ben wel geen tiener, maar ik voel mij wel zo ;), dus ik ben 22 jaar en heb in die tijd al een relatie gehad van 11 maand, maar wij zijn uiteen, het is nu al ongeveer een maand en half geleden, maar ik zie nu een meisje op het werk graag, maar ik wil haar geen pijn doen snap je, maar ze zit zo in een probleempje, ze heeft twee kindjes, ze is nog maar 19,ze woont alleen, ze woont redelijk ver van me, we zijn nu voorlopig vrienden, maar daar kan wel meer van komen natuurlijk. Ik zie ze wel graag da zot meiske.
Dus mijn vraag is:
Is het te vroeg om iets te beginnen met dat meisje?
  • IP logged

I

Ilse

Re:vraagje
#1: 19-04-2007, 20:57
Hoi,

Hoelang voel je al iets voor haar? Als je zeker weet dat je haar echt graag ziet moet je er voor gaan, maar dan moet je de kinderen er natuurlijk bijnemen. Voelt zij ook wat voor jou, of weet ze het nog niet?

Grtz Ilse
  • IP logged

S

Something.else

#2: 19-04-2007, 21:00
Als het echte liefde is. Dan is het nooit te vroeg
  • IP logged

m

magiclover

#3: 15-05-2007, 16:19
inderdaad als het echte leifde is meot je er voor gaan maar je moet inderdaad dan de kinderen er wel bij nemen

groetjes charelle
  • IP logged

m

miss-rosie

#4: 16-05-2007, 20:54
het is best ingewikkelt, want mijn moeder die heeft dot ook soort van gehad... kijk eerst eens hoe het gaat tussen jullie en ook hoe het tussen de kinderen en jou gaat want dat is ook heel belangrijk, want gaat het al niet goed met de kinderen dan hoef je ook nix te beginnen dan werkt het toch niet... ga eerst eens wat leuke dingen met hun doen en dan kan je kijken of je er wel al aan toe bent. het zijn niet je eige kinderen dus het is wel iets moeilijker om daar mee om te gaan

groetjes X rosie
  • IP logged

t

totalwar

#5: 18-05-2007, 01:07
Zoals rosie al zegt, begin langzaam.

Kijk ik vind zelf dat zolang je op verkenning ben (beetje in de fase dat je date en niet overdreven veel met elkaar spendeerd, maar meer elkaar leert kennen in relatie vorm) je altijd nog de keuze heb om het niet zo te laten lopen.

Maak haar wel duidelijk dat als je iet met haar begin, dat jij nog aan de situatie moet wennen en dat ze dus niet gelijk alles van je moet verwachten of alles van je kan krijgen, dit zal alles wat makkelijker maken ;)

Succes en sterkte.

groeten,

Steffen
  • IP logged

M

Miss

#6: 02-08-2007, 14:02
echte liefde kan je niet stoppen zelfs een onmogelijke liefde kan nog prachtig aflopen
voor echte liefde is het nooit te vroeg
  • IP logged

d

de colin

#7: 13-08-2007, 21:59
ik denk dat het eraan ligt als je nog gevoelens hebt voor de meid waarmee je zo'n lange relatie hebt gehad niet.
ook moet je aan haar kinderen denken aks je wel wat met dit meisje krijgt hoe reageren de kinderen op jou en hoe reageer jij op de kinderen.
en natuurlijk ook als je verder met haar gaat wil je dan veratwoordlijkheid willen nemen voor haar kinderen./

hopelijk heb je er wat aan:P

gr colin
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal