Skip to main content

Auteur Topic: kin S.O.S

p

puck

kin S.O.S
OP: 31-10-2009, 13:20
hey ik ben puck ik had een vraag, al verwacht ik niet per se dat mensen weten wat ik moet doen.

Ik heb een beetje een uitstekende kin, nouja een beetje misschien meer dan een beetje meer richting de crimson chin. er zit geen bot in mijn kin geloof ik maar vet. die zin is niet lekker om te lezen maar ik ben er zó onzeker over. ik weet niet hoe ik het weg kan krijgen, en een operatie lijkt me overdreven aangezien ik nog maar 15 ben. weet iemand wat ik moet doen? of hoe ik die kin weg kan krijgen? ik vind het verschrikkelijk en ik hoop dat iemand hier verstand van heeft. X
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 31-10-2009, 13:23 door puck »

t

totalwar

Re: kin S.O.S
#1: 31-10-2009, 15:12
Mmm het komt niet vaak voor dat er dan op 1 plek in je gezicht alleen vet groeit, dan is het meer dat de wangen eerst ook boller worden enzo. Dus is het echt vet (dus is het zacht). En hoe dik is het ongeveer als het vet is, dus hoe ver kan je je vinger je huid induwen. Je hebt ook kans dat het eventueel een soort ontsteking is, dan moet het dunner dan vet zijn, dus een beetje vloeibaar achtig. Als het dat is moet je langs de dokter.

Maar een operatie is inderdaad niet zo veilig. Je heb kans dat het namelijk nog toeneemt of afneemt als het je botstructuur is en dan zou een operatie zonde zijn, dan kan je beter wachten tot je 18/21 want dan ben je ongeveer uitgegroeit en heeft een operatie zo ie zo meer nut.

Tja iets anders kan je er niet echt aan doen. Kijk eerst maar of het nu vet of bot is ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: kin S.O.S
#2: 23-11-2009, 11:02
vraag eens aan iemand ide te vertrouwen is want wij kunnen jou kin niet zien vraag een aan je moeder of beste vriendin ik bedoel als je het egt hebt dan zou er iemand wel eens over plagen of mischien pesten
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal