Heyy, ik heb onlangs een hele leuke jongen ontmoet waar ik helemaal smoor op ben. Maar zon vriend van mij doet zo jaloers
Het lijkt wel of hij mij zo veel mogelijk bij die jongen wil wegtrekken, en hij zegt allemaal van die dingen zo van dat ik me matties laat vallen enzo zodat ik een schuldgevoel krijg. Ik heb hem al gezegd, jij weet dat ik me matties niet laat vallen. Maar hij kan niet begrijpen dat ik gewoon minder tijd voor hem zal hebben sinds ik met die jongen die ik leuk vind ook om ga. En ik denk dat als ik serieus tegen die vriend van mij vertel dat hij zich er teveel mee bemoeit dat hij dan echt zo boos word.
Het lijkt wel of hij mij wil controleren enzoo. Iedereen die ik ken wil hij ook kennen, wat me nogal irriteerd want ik wil ook me eigen vrienden hebben die hij niet hoeft te kennen.
Gister was ik bijvoorbeeld bij die jongen die ik leuk vind, belde hij mij.. hij wouw die jongen spreken en hij zei zo allemaal tegen hem, ja ben jij hardcore patient ditdat, en kwam een beetje bedreigend over.
Ik weet dat ik met hem zal moeten praten, maar hij heeft zo een kort lontje, dus wat is de beste manier om het te zeggen?
xxx