Skip to main content

Auteur Topic: Hoe slapen jullie bij je vriend(je) in bed?

t

teengirl

Mijn eerste ex heeft nooit op mijn kamer geslapen en ik nooit bij hem op de kamer. En bij mijn andere ex mocht ik wel op de kamer slapen maar hij had een eenpersoonsbed. Als ik dan bij hem sliep legden we zijn en een logeermatras naast elkaar op de grond. Daaronder legden we dan een dekbed (onder de matrassen) zodat ze minder uit elkaar schoven, maar dan nog schoven ze een beetje uit elkaar. Samen op een matras slapen voor een nacht wilde mijn (laatste) ex nooit en hij zei ook dat ie niet kon slapen als ik tegen hem aan kwam liggen of in zijn armen zou gaan slapen want hij zei dat ie dan niet kon slapen. Ik heb een eenpersoonsbed en mijn kamer is te klein om twee matrassen tegen elkaar aan te leggen. Ben benieuwd of jullie van je vriend wel tegen hem aan of in zijn armen mag slapen.
  • IP logged

m

magiclover

wij slapen gewoon met z'n 2e in een een persoonbed.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

j

julietta-armo

nou licht eraan ik houd ervan dat de man dan beetje vlijding neemt en dat ik veilig voel in zijn armen en dat hij op een of andere manier toch zijn hand voel
  • IP logged

t

triiesja

mijn vriend wilt juist dat ik bij hem in ze armen lig wij slapen ook op een 1 persoons. maar dat kan ik juist niet dan slaap ik niet krijg k t benauwd . en voel ik elke beweging als ik dan dus in slaap dompel ben ik ook zo weer wakker. meestal ligt hij dan met zen rug naar me toen en hoe ik hem een beetje beet. :/
Raar verhaal hmm ?? :P
  • IP logged

d

dik-dik

Ik lig gwn bij hem in de Armen !
Hij heeft 1persoOn bed.

x
  • IP logged

D

De Paperaaste

zodra ik ga liggen, val ik in slaap, maakt niet uit waar, wanneer of bij wie.
dus waarschijnlijk word t slapen en meer niet.
maar wel tegen d'r aan
  • IP logged

t

totalwar

mijn vriend wilt juist dat ik bij hem in ze armen lig wij slapen ook op een 1 persoons. maar dat kan ik juist niet dan slaap ik niet krijg k t benauwd . en voel ik elke beweging als ik dan dus in slaap dompel ben ik ook zo weer wakker. meestal ligt hij dan met zen rug naar me toen en hoe ik hem een beetje beet. :/
Raar verhaal hmm ?? :P

Valt wel mee hoor :P Ik slaap in het begin ook meestal dicht tegen me vriendin, zij ligt dan meestal half op me arm en borstkas. Maar laterop in de avond ga ik ook wat meer appart liggen, soms kom ik dan nog tegen haar aan liggen, maar ze beweegt ook overdreven veel in bed en houdt ze me de hele tijd wakker ;), plus dat ze nog eens warmer wordt dan een kolenkachel en dat is als je wilt slapen en zelf een fijne temperatuur heb niet fijn :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

haha ik snp precies wat je bedoelt !!"
zo een heb ik ook naast me !! :P
en dan liefst zet hij als ik daar ben zen waterbed nog lekker warm. lig je al dat bed uit te meure. :P
heel vervelend. :P
ik ben wellis op de grond in slaap gevallen . omdat ik af wou koelen en het zou lekker koud was dat me lampie uit ging :P(A)
  • IP logged

t

totalwar

hahahaha nee dat heb ik nog nooit gedaan op de grond in slaap gevallen :P Meestal duw ik me iets van haar af, maar het probleem is, dat ik et meestal ook snel weer koud krijg, sinds ze ook altijd mijn dekens jat.... Mag je weer gaan vechten om de dekens terug te krijgen. Wat ben ik toch blij als ik dan alleen in me eigen bedje lig :P hahahhaha

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

hahahaha nee dat heb ik nog nooit gedaan op de grond in slaap gevallen :P Meestal duw ik me iets van haar af, maar het probleem is, dat ik et meestal ook snel weer koud krijg, sinds ze ook altijd mijn dekens jat.... Mag je weer gaan vechten om de dekens terug te krijgen. Wat ben ik toch blij als ik dan alleen in me eigen bedje lig :P hahahhaha

Groetjes,

Steffen
flauw hoor
dat doe ik ook neit expres hoor...

ik doe altijd mijn best om jou ook lekker veel dekens te geven.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

M

Meldiriel

Ik kan ook nooit zo goed slapen als iemand me vast houd in me slaap

ook al hou ik nog zo van me vriend ik kan dan gwn niet slapen

dat ligt dan niet aan dat een persoon niet van je houd maar gwn aan zijn/haar slaapgedrach
  • IP logged

t

triiesja

myn vriend steelt ook de dekens..
maar ik steel ze net zo hard trug :$ :P
en hij schopt en duwnt me uit bed in zen slaap en heb hem een blauw oog en een stomp gegeve in me slaap dus ook aardig vechtee..
maar doen we ook niet express :P

• IP logged

t

totalwar

myn vriend steelt ook de dekens..
maar ik steel ze net zo hard trug :$ :P
en hij schopt en duwnt me uit bed in zen slaap en heb hem een blauw oog en een stomp gegeve in me slaap dus ook aardig vechtee..
maar doen we ook niet express :P

Wie weet doe je het onbewust toch expres :P Toevallig een slechte droom over hem en kan je gelijk wraak nemen. :P Ik snap niet dat mensen niet normaal stil kunnen liggen in bed :P heb ik geen moeite mee ;)

En jah dat ken ik, maar het direct terugpakken helpt meestal niet, vooral niet als je dan net naar de wc bent geweest, want dan moet ze eerst opschuiven en dan nog dekens terug geven :P allemaal veel ste moeilijk ;)

Maar welk bed vind jij fijner die van jezelf of de zijne? en waarom? Ik die van mezelf, want die van me vriendin heeft hoge houten randen waar je tijdens het slapen dan op ligt, vreselijk irritant.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

de zijne !! heerlijk zacht waterbed :P die ik stiekem lekker koud kan zetten ..
ik heb maar een 1 persoons bed bij me mams en 2 persoons bij me pa maar die bij me pa is steen hard !! :P
vandaar :P
maar alleen slaap ik tog in men eigen bed het fijnst hoor !

x
  • IP logged

t

totalwar

tja... ik zou soms ook wel een twijfelaar ofzo willen, lijkt me heel fijn, heb je wat meer ruimte... Trouwens slaap jij vast aan 1 kant of maakt dat weinig uit bij jou? Ik wil meestal af en toe wisselen, want lang op 1 kant slapen vind ik niet lekker, want dan moet ik bijv constant op rechts of op me rug liggen om bij me vriendin te liggen. Dan lig ik toch soms even aan de andere kant, want dan wil ik op me linkerkant liggen. Het liefst slaap ik op me buik, maar dat kan dan helaas niet :P bed te klein voor.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal