Je weet niet wat erna is, en net als volgens mij Peter doet, geloof ik in reïncarnatie. Omdat het leven een soort van kringloop is.
'Voor mij houdt het na de dood niet op, maar zal een mens een oordeel krijgen, van goed of kwaad, ofdat hij in deze wereld God heeft leren kennen in zijn hart.'Omdat jij die zin gebruikte dacht ik dat dus. Dus je bedoelt net zoals hemel en hel? Wat zielig dat je naar niemand toe kon voor Onno. Waarom wist niemand van de 'speciale' band af? Was dat dan geheim voor de buitenwereld? En wat je verhalen betreft, beter te lang met veel helpen informatie dan te kort en dat je er eigelijk niks aan heb. Meestal vind ik het juist prettig als er lange verhalen bij topics staan. Dan heeft het verhaal wat meer inhoud.
ikzelf ben niet bang voor de dood. in iedergeval als ik er niks van voel snap je:P
Ik ben er juist bang voor, Gwn het gevoel al je sterft en dan??MAar goedxxx Lizzy
Heb je weleens iemand zien sterven? Dat schijnt ook een heel aangrijpend iets te zijn. Ik heb het zelf gelukkig ook nog niet meegemaakt. Maar ik vraag me af ben je vooral bang voor het sterven zelf, dat je lichaam dood gaat, of ben je bang dat je niet weet wat erna zijn zal?