Skip to main content

Auteur Topic: Hele witte huid.

R

RRRachh

Hele witte huid.
OP: 27-11-2009, 15:26
Hey hey,
Ik ben 14 jaar en ik haat de kleur van mijn huid echt.
In de zomer was ik een beetje bij gekleurd. Maar nu ben ik zonder te overdrijven echt lijk wit. Veel mensen zeggen dat het juist mooi is als ik er naar vraag. Maar ik heb ook vaak rode wangen enzo dus ik vind het niet zo mooi.. Heeft iemand tips? (zelfbruiner komt oranje uit bij mij.)
alvast bedankt!
  • IP logged

L

Lisaa

Re: Hele witte huid.
#1: 27-11-2009, 16:12
Ik vind dat er niks mis is met een witte huid. En helemaal niet in de herfst/winter! Maar dat is mijn mening natuurlijk. Zelfbruiner gaat inderdaad heel snel naar de richting 'oranje'. Dat is denk ik bij iedereen. Als je een zonnebank thuis hebt, lukt het daar denk ik wel mee. Ik heb ook wel is gehoord van biodermal. Dan spuit je een soort bruinsel in je lichaam. Maar ik denk trouwens niet dat dat heel goed is, en daarbij is het ook nog is illegaal.
  • IP logged

p

peter

Re: Hele witte huid.
#2: 28-11-2009, 00:10
Lieve RRRachh,

Wat is voor jou de reden dat je zo supergraag een mooi huidkleurtje wil hebben??
Als je innerlijk en je karakter nou heel goed zijn, in de richting van je medemens (ik bedoel, je bent goed voor een ander en je hebt een warm hart) wat maakt dan die buitenkant nog uit.

Ik weet wel, er wordt tegenwoordig steeds meer naar de buitenkant gekeken. Maar de personen (vooral jongens) die daarnaar kijken, zijn vooral op het uiterlijk gericht en niet op het innerlijk/karakter.
Als je daaraan vast houdt, is je uiterlijk niet zo belangrijk meer.

Ik wens je veel succes, (en kom gerust terug om advies als je daar behoefte aan hebt).
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: Hele witte huid.
#3: 02-12-2009, 18:36
nou wat peter zegt is wel waar maar het is wel leuk om er uit te zien en als je het onzker maakt dan snap ik dat je wat getinter wil worden je kunt mischien een keer onder de zonnenbank niet te vaak want dat kan gevaarlijk zijn wat je ook kunt doen is voor dat je mace-up gebruikt een beetje bodylotion en wat getintere poeder dat is beter blijft beter zitten en dan gaat het ook er ook niet dus lijkt het alsof het jou huid is maar ga niet in een keer helemala getint want dat valt heel erg op en zelfbruiner moet je goed in laten trekken dan krijg je geen orange streepen succes
  • IP logged

p

peter

Re: Hele witte huid.
#4: 02-12-2009, 22:03
nou wat peter zegt is wel waar maar het is wel leuk om er uit te zien ......

Lieve Juliette-armo,

Het is de geest en mentaliteit van deze tijd die eist dat er geen lelijke meisjes meer zijn. Als ze een iets minder mooi koppie hebben, dan moeten ze er weer vanalles aan doen om er toch maar bij te horen.
De wehkamp, de billboards, noem allemaal maar op, mode, mode en uiterlijke fraaiheid.
De wereld gaat eraan onderdoor. Alle anorexia patienten, mensen die graag mooi willen zijn, enz. enz. hebben allemaal die bladen gezien en vinden het erg dat zij niet zo mooi, dun, weet ik wat niet allemaal zijn.
Het karakter schijnt er tegenwoordig helemaal niet meer toe te doen....????
En de jongens doen er al zeker zo hard aan mee.
Waarom wordt dit lieve kind onzeker van zichzelf als ze iets lichter gekleurd is? Omdat er een jongen is die donker gekleurd iets mooier vindt? Als ze er alles aan doet dat die jongen voor haar uiterlijk (met of zonder getint kleurtje valt), zal een relatie niet lang stand kunnen houden.

Sorry meis, één van m'n stokpaardjes.....  ;) Niet persoonlijk opvatten....  ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hele witte huid.
#5: 03-12-2009, 12:59
maar het is nu eenmaal de realtiteit peter, je kan niet alles veranderen met je woorden, soms kan je iemand zekerheid geven. Ik was vroeger ook altijd spierwit, dat is gelukkig wel iets afgenomen, maar dan nog is er weinig aan te doen (vooral als jongen zijnde). Als meisje zijnde kan je altijd wel wat make-up gebruiken, maar zorg ervoor dat je niet te veel gebruikt, want dat staat niet mooi.

Ik val zelf ook eerder op meisjes met een lichte tint, zelfs richting wittig :$ omdat het bij meisjes heel mooi kan staan. Dus wordt er niet te onzeker door. Je kan inderdaad anders de tips gebruiken van Juliette-armo.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

peter

Re: Hele witte huid.
#6: 04-12-2009, 02:47
maar het is nu eenmaal de realtiteit peter .....

Ik kan er maar niet aan wennen, Steffen.... (zucht)   :)
  • IP logged

m

meisje

Re: Hele witte huid.
#7: 05-12-2009, 11:59
Hooi
Ik ben ook 14 jaar.
Ik heb albinisme hierdoor heb ik helemaal geen pigment en ben ik altijd heel wit. Ik zie door de albinisme ook heel slecht.
Jij wordt in de zomer nog een beetje bruin dat wordt ik ook niet. Eigenlijk kan je een witte huid niet veranderen. Je zou misschien onder de zonnebank kunnen gaan. Als je in de zomer verkleurd dan moet je dan ook kunnen verkleuren.
  • IP logged

j

julietta-armo

Re: Hele witte huid.
#8: 06-12-2009, 14:02
nou zo erg vind ik het ook niet tegenwoordig ik vind wel dat ze daar meer naar kijken maar okk naar en karakter en ik dnek dat er niet zoveel mensen zijn duie met iemand relatie nemen alleen omdat ze mooi zijn
  • IP logged

p

peter

Re: Hele witte huid.
#9: 08-12-2009, 01:48
nou zo erg vind ik het ook niet tegenwoordig ik vind wel dat ze daar meer naar kijken maar okk naar en karakter en ik dnek dat er niet zoveel mensen zijn duie met iemand relatie nemen alleen omdat ze mooi zijn


Ik wou dat je gelijk had, meisje.
Helaas zie ik in mijn omgeving heel anders.
Het is voor veel jongens om mij heen een sport om tegenover hun vrienden met een "mooi mokkel" aan te komen. Dan leveren ze tenminste prestatie... :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: Hele witte huid.
#10: 08-12-2009, 15:28
Tja er zijn zat jongens die een meisje als een soort prijs behandelen en aan al hun vrienden showen. Beetje stoerdoenerij. Maar dat zijn ook relaties die niet lang stand houden. Ga je naar lange relaties kijken dan heeft julietta-armo wel gelijk, dan draait het om karakter.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

peter

Re: Hele witte huid.
#11: 09-12-2009, 02:24
Tja er zijn zat jongens die een meisje als een soort prijs behandelen en aan al hun vrienden showen. Beetje stoerdoenerij. Maar dat zijn ook relaties die niet lang stand houden. Ga je naar lange relaties kijken dan heeft julietta-armo wel gelijk, dan draait het om karakter.

Groetjes,

Steffen

Dat ben ik met jullie eens. Daarom zijn er ook nog steeds veel relaties die niet lang stand houden.

Ik denk dat een mens wat dat aangaat nooit zal leren....  :(
  • IP logged

G

Gást.

Re: Hele witte huid.
#12: 29-12-2009, 12:46
Heeey,

Ik heb ditzelfde probleem, maar ik heb geen albinisme of iets anders. In de zomer kleur ik een heeeel klein beetje, en heb gewoon weinig pigment. De reden dat IK graag wat getinter wil zijn is; als je zo lijkbleek bent, lijkt het net alsof je nooit buiten of iets dergelijks komt..
  • IP logged

x

x-PeperClipJ-x

Re: Hele witte huid.
#13: 30-12-2009, 16:27
dat heb ik ook..

dat is echt irrri ssoms..
maarja.. je kan er niet veel aan doen.. alleen zonnebankee xD
  • IP logged

G

Gást.

Re: Hele witte huid.
#14: 30-12-2009, 16:37
zonnebank kan je weer zo snel huidirritaties en ziektes van krijgen ;p
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal