Skip to main content

Auteur Topic: GEKKEHUIS!

x

xGirl.

GEKKEHUIS!
OP: 29-11-2009, 17:21
Haloo'' :('
Ik weet niet wat ik moet doen !
er is iets ergs gebeurd. Me moeder heeft anorexia en me de huis uitgezet omdat ze me niet kon verzorgen dus ben ik nu in een soort van famielie terecht gekomen ! .. door de kinderrechte .
ik was ooit laat thuis omdat ik eindelijk vriendine had gemaakt .. en toen was peter boos geworde (zogenaamd de vader  >:() hy was woedend en heeft me gewoon geneukt in de woonkamer waar iedreen bij was ! ik heb om hulp geroepen ik heb gegilt ! alls maar ze deden niets !! alof het gewoon was ! en toen avond hoorde ik dat Peter naar natalie(Natalie is maar 12 jaar ! en de dochter !) kamer ging ! Ik ben zoo bang ! WAT VOOR HUIS IS DIT .. ik heb me moeder gebeld .maar ze kan me hier moelijk wegkrijgen . want ze kan niet voor zorgen Ze zegt gwn dat ik hier teminste eten krijg!  ???
Heeft iemand tips !?
PS;ik ben al naar de polictie geweest maar ik heb geen bewijs !:(
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-11-2009, 17:24 door xGirl. »

t

totalwar

Re: GEKKEHUIS!
#1: 30-11-2009, 17:03
Je hoeft niet perse dan naar je moeder, je zou dan eventueel naar een pleeggezin moeten. Want wat er gebeurd is inderdaad niet normaal. Je moet et zo ie zo elke keer dat er iets bij je gebeurd, het melden bij de politie. Werken die echt niet mee, dan kan je het beste een oudere inschakelen die je kan steunen om naar de politie te gaan.

Wat heeft de politie tot nu toe gedaan toen je het gemeld had?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

p

peter

#2: 30-11-2009, 21:30
Dit is inderdaad erg misselijk wat hier aan de hand is.
Dat kan zo niet blijven doorgaan....

Misschien kan bureau Jeugdzorg wat meer voor je betekenen. Die zijn er ook speciaal voor meisjes van jouw leeftijd om naar je te luisteren, en die kunnen je misschien wel verder helpen.

Hier een link:
http://www.bureaujeugdzorg.info/Jeugdigen/

Ik wens je veel succes,
Je staat er niet alleen voor.
  • IP logged

d

dik-dik

#3: 06-12-2009, 00:40
Dit klinkt nOgal nep. hoOr.
Ik denk niet dat een kinderrechter jou naar zo´n familie
zou sturen.Want die mensen zijn speciaal opgeleid om pleegkinderen
optevangen.Maargoed. Als jou verhaaltje wel waar is :S
zOu ik gewoon weglopen en 2dagen later terug gaan ofso..
dan stuurt die instantie van jou je naar een internaat ofso.
omdat je dan niet handelbaar bent :P ! zO ben j der wel vanaf;)

x
  • IP logged

D

De Paperaaste

#4: 06-12-2009, 17:03
als je moeder kan aantonen dat je daar weg moet, en dat ze dat zelf ook wil dan ben je binnen no time weg.
je biologische ouders gaan altijd voor
  • IP logged

d

dik-dik

#5: 07-12-2009, 16:33
Citaat
Jammer dat iedereen er energie in steekt, en de ts er waarschijnlijk om zit te lachen.
Ik kan namelijk d.m.v. mijn werk met 100% zeker zeggen dat dit verhaal puur uit het duimpje gezogen is.

Jammer dat er nog altijd trieste mensen rond lopen, die met zo'n onderwerp spotten,
waardoor mensen die het echt mee maken niet meer geloofd worden!

Echt eh! echt zielig.
  • IP logged

p

peter

#6: 08-12-2009, 02:05
Jammer dat iedereen er energie in steekt, en de ts er waarschijnlijk om zit te lachen.
Ik kan namelijk d.m.v. mijn werk met 100% zeker zeggen dat dit verhaal puur uit het duimpje gezogen is.

Jammer dat er nog altijd trieste mensen rond lopen, die met zo'n onderwerp spotten,
waardoor mensen die het echt mee maken niet meer geloofd worden!

Dat is heftige taal, meis....
Inderdaad, heel triest als iemand zoiets walgelijks verzint.
Ik geloof je zondermeer, maar kun je ook met woorden aangeven om welk deel (of welke delen) in het bericht jij kan zeggen dat het nep is....
Ik zou daar graag wat meer van weten om daar zelf ook iets van te leren.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Peter
  • IP logged

p

peter

#7: 10-12-2009, 00:49
Dat heb ik heel bewust niet gedaan, daar zo'n neppert er altijd op in probeert te spelen.
Als je serieus uitleg wilt, dan staat mijn pm open.... ;)

Hij stond open, dus ik heb er maar een berichtje ingemikt....  ;)

See you there!
  • IP logged

p

peter

#8: 10-12-2009, 16:37
zie je pm ;)
(hij is wel lang,
maar ik denk dat het nou wel duidelijk is geworen ;) )

Hoi meiss,

Ik heb het hele stuk aandachtig gelezen.
Heel netjes en goed onderbouwd.
Ik wil er nog fatsoenlijk op reageren en daar heb ik op dit moment even niet genoeg tijd voor, maar dat komt vanavond of morgen.
Heel hartelijk bedankt in elk geval. Het is inderdaad heel duidelijk....  ;)
  • IP logged

t

totalwar

#9: 10-12-2009, 17:05
Eum dat van de PB allemaal is een beetje offtopic, dus dat verwijder ik morgen. Kunnen jullie niet de reacties op elkaar ook via PB sturen dan?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

#10: 11-12-2009, 16:29
ow, een topic waarin iemand allemaal leugens verteld, moet natuurlijk ontopic blijven...
even vergeten ja.... vooral open houden ;)
het is al een gezegt, probeer er niet over door te zeuren.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

triiesja

#11: 14-12-2009, 14:45
hoe zie je dat het leugens zijn.
ben ik wel benieuwd naar.
miss is dit wel egt eey.
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#12: 14-12-2009, 22:42
Ik begrijp niet dat jullie hier blijven wanneer je het hier zo slecht naar je zin hebt, wanneer het beheer je niet aan staat.

Wanneer een forum mij niet aan staat meld ik mij af, zoek een ander forum op dat mij wel aan staat, of zorg er zelf voor dat er een redelijk alternatief komt, dat wel aan mijn wensen voldoet.

Dit forum afkraken en je eigen forum de hemel in prijzen is al helemaal iets dat in mij ogen absoluut niet hoort. Er zijn enkele ongeschreven regels wat dat betreft.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

magiclover

#13: 15-12-2009, 19:57
ik sluit dit topic omdat het niks meer met het topci te maken heeft en er zo te zien ook niet meer van gaan komen.

Groeten,

Charelle
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal