Skip to main content

Auteur Topic: een ex van 2 jaar geleden die ik niet kan vergeten

n

nice

ik voel me al 2 jaar rot
ik miss hem zo erg
2 jaar geleden heeft hij het uitgemaakt
nu heeft hij een ander meisje maar ik wil hem echt graag terug alleen ben ik bang voor de gevolgen
wil hij mij wel? straxt dumpt hij me voor de 2e keer
ik ben maar 1 x verliefd geweest en dat was op hem
na hem ben ik geen ene keer meer verliefd geweest
en als ik er een zie die er leuk uit zie dan vergelijk ik hem weer met me ex en dan is dat gevoel weer bij hem
het was nu meer dan een half jaar dat ik niet via msn met hem gepraat heb en al 2 jaar geleden in het echt maar hij heeft me ineens weer toegenvoegt op msn en praat hij ineens weer vrolijk tegen mij tewijl hij de gene was die mij een half jaar geleden geblokt had op msn omdat ik hem vertelde dat ik hem terug wou enso
ik heb gewoon geen opties meer hem krijg ik niet terug en een andre jongen is ook geen optie
na mijn examens zien we elkaar tog niet meer want we gaan allebij naar een andere school
ik ben wanhopig aan het worden
als julie iets weten wat helpt  hoor ik het erg graag
het enige wat vrienden zeggen is het komt wel goed ooit is er iemand voor jou (stel dat die iemand pas komt als ik 30 ben ofsow)

xxx nice
  • IP logged

t

totalwar

Hopeloos verlieft op de eerste liefde....

Waarom was het de eerste keer uit gegaan en waarom zou je zijn geluk nu verpesten? dat zou toch niet aardig zijn, jij zou toch ook niet blij zijn als jij iemand had gevonden en je ex ging dat bij jou verpesten? Dat brengt meer kwaad dan dat het goed brengt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

h

hallodoei

Om op je laatste vraag/suggestie te komen,

Wat maakt het uit als je die persoon pas op je 30e tegen komt? :) Als je vanaf je 30e gelukkig met die persoon samen bent, dan is dat toch beter dan dat je er 3 of 4 andere relaties tussen hebt die je niks vond, waardoor je die ene op je 30e mist? :)

Om op deze jongen uit te komen, ergens denk ik dat hij het niet meer waard is.. Hij blokkeert je als je zegt dat je nog gevoelens voor hem hebt, voegt je ineens toe en doet blij / vrolijk.. En hij heeft al een vriendin..

Misschien is het een idee om een goede (misschien wel een close) vriendschap op te bouwen? Je weet maar nooit waar het naar toe gaat.. :)

Ricardo.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal