Skip to main content

Auteur Topic: lustopject

j

julietta-armo

lustopject
OP: 08-12-2009, 07:40
ik voel me net een lust opject namelijk als ik met een jongen praat voor school ofzo dan kijken ze naar je borsten en als ik verder staa naar me kont kunnen ze niet gewoon niet naar mijn gezicht kijken en meestal zitten wel jongens achter mij aan maar dan zijn  ze niet sireus met mij daarom dat ik niet graag met jongens praat maar namelijk als ik weer eens moet praten en ze kunnen hun ogen niet gewoon bij mijn gezicht houde dan schiet ik wel eens in de stres en heb ik het gevoel dat ik iets verkeerds doe hoe kan ik er voor zorgen dat dat niet gebeurd ik draag voortaan ook wat dichtere kleren maar dat helpt niet egt(niet dat ik zo open kleed daarvoor)
  • IP logged

t

totalwar

Re: lustopject
#1: 08-12-2009, 15:26
Jeps en die oerinstict laten jongens ook meestal op de verkeerde hoogte kijken, maar als ze er kort kijken is het niet erg, zolang ze maar niet staren. Ik denk dat je daar eenmaal weinig aan kan doen, vooral in de puberteit zal je daar weinig aan kunnen doen.

Maar je met het niet zien alsof je iets fout bent, het is een instinct en geeft ook het teken dat je lichaam in ieder geval wel goed geaccepteerd wordt. Je komt vast wel wat jongens tegen die minder naar je borsten kijken en meer naar je gezicht.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

teengirl

#2: 08-12-2009, 15:52
een boerka aan  ;D
  • IP logged

p

peter

#3: 09-12-2009, 02:22
Ik ben het met Steffen en meiss eens,

Je kleren zijn heel belangrijk. Niet te opvallend, laag uitgesneden (dat je veel inkijk hebt bij je borsten) en een strakke broek dat je achterwerk goed te zien is.....

Verder kun je er (helaas) maar heel weinig aan doen.
Jongens kijken over het algemeen gewoon naar het uiterlijk / lichaam van een meisje op het eerste gezicht. Wat er binnenin zit, qua karakter, houden veel jongens zich niet of pas later mee bezig.
  • IP logged

p

peter

#4: 10-12-2009, 00:57
dat geld niet alleen voor jongens hooor, net zo hard voor meiden, alleen wij doen het subtieler ;)
overigens zou je ook mopperen als ze niet naar je zouden kijken.... ;)

Ik zou me er iets bij voor kunnen stellen.
Ik praatte vooral vanuit mijn eigen gevoelens....  ;D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal