Helleuh,
5 December was ik naar de Albertheijn gegaan samen met een vriendin.
We konden allebij een product niet vinden dus mijn vriendin zei: 'Zoek jij even verder, vraag ik het wel even.' Hoor ik achter me: 'Als het goed is, ligt het daar.' Dus ik draai me om en ik zie een jongen staan met bruine ogen,zwart kort haar en een witte lach. Ik schat hem 15/16 jaar. Dus mijn vriendin zegt: 'Jij zegt ook niks.' (Ze bedoelde over waar het product stond, omdat ik er bijna naast stond) Dus ik zei: 'Ja, ik zag het toch ook niet.' Waarop de jongen begon te lachen. En mijn hart sneller begon te kloppen. Toen liepen we weg, keek ik nog even achterom en keek hij me nog zo lief aan.
Ik wist niet meer wat ik moest doen, want hij bleef in me hoofd. Een andere vriendin van mij is goeie vriendinnen met zijn ex, en zei is ongelovelijk knap dus dat maakte me al gelijk onzekerder. Plus ik weet zijn naam.
Misschien vinden jullie het raar omdat ik hem maar 1x heb gezien. Maar op een of andere manier blijft hij in mijn hoofd.
Maar wat moet ik nou doen? Hij weet denk ik niet eens meer dat ik besta. En het probleem is, ik ben echt geen type die zo naar hem toe zou durven lopen om even een praatje te maken of zijn msn te vragen ofzo. Ik word ook heel snel rood. Iemand tips?
xxx.