Skip to main content

Auteur Topic: Alweer.. geen zin in leven..

x

x-PeperClipJ-x

Alweer.. geen zin in leven..
OP: 01-01-2010, 18:10
Ik heb hier laasts iets geschreven over een meisje dat dronken was met mijn vriend..
en dat ze heel sneaky bezig waren...

Nou heeft hij contact met haar..
Op msn, telefoon, hyves.. Ect.
En ik had er al een paar keer willen toevoegen als vriend..
Maar toen deed ze dat niet..
ik schreef erbij ; je mag me wel accpeteren ik weet toch wel dat je dat niet doet omdat je weet dat ik de vriendin van hem ben..

En toen accpteerde ze het.
belde ze hem op. zegt ze;
Ja je vriendin heeft allemaal dingen gezegt die niet kunnnen Blablablaaa..

dus stuurde ze me ene krabbel met allemaal domem dingen erin..

hij smste mij van ja dit en dat.. van zij belde mij enz.
Ik zij; ja had je haar krabbel niet moeten lezen..
En zij hij ; ja laathet ook maar

Maar het domste van mij is nog ;

ik ebn al 2x naar zijn stad toegeweest.. toen naar zijn huis..
enz om sorrie te zeggen..

dat vind ik zelf heel goed van mezelf want ik kan heel moeilijk mijn gevoelsn uiten door me stoornissen die ik heb..

maar het begint elkekeer weer opnieuw..
Elke keer maar weer
ik snij me zlef ik zeg rare dingen als ik me in de Sh!t voel..

ik heb me in de laaste 2jaar mezelf 3x op willen hangen..
Kan het nog Rotter?...

Ik wil het allemaal niet meer hoor :S.
Leuk begin voor 2010...

Dus niet..
als ik die sharon die..
Dan krijgt zo zo spijt dat ze ooit contact heeft gezocht met hem...

laters...
  • IP logged

x

xxLoveMyKissxx

Re: Alweer.. geen zin in leven..
#1: 01-01-2010, 18:17
Heeey Sharin,
Ik ken je verhaal :'(
Je hebt Idd gelijk dat het irritant is.
Maar je meot het van je af gaan zetten.
Maar van dat ophangen moet jegt niet doen,,
Ik kan niet zonder jou.

Ik weet hoe je je voelt.
Om die dingen.
We praten er ook regelmatig over.
En ik vind het egt niet leuk voor je :'(

Ik wou dat ik jou Pijn kon weghalen.
Al zou ik met jou problemen moeten rond lopen.
Ik weet dat jij alles aankan.

Kom op meid,, Laat het van je zien.

xxx Lizzy ;) ;)
  • IP logged

p

peter

#2: 01-01-2010, 18:54
Lizzy, zo vaak heb ik gewild dat ik de pijn van een ander weg kon halen. Nog steeds wil ik dat. Dat is ook een van de redenen dat ik hier ook zit.

Maar ik denk dat Sharin zelf moet leren om met haar problemen om moet gaan en dat zo haar pijn minder wordt. Maar daar kunnen we haar wel bij helpen natuurlijk. En dat zullen we ook zeker proberen.
Sharin, wat ik ook al eens meer tegen je gezegd heb. Je kunt proberen wat je wilt om je vriend bij je te houden, maar er vechten 2 meisjes om 1 jongen.
Die jongen zal moeten beslissen. Jij kunt zijn gevoelens niet dwingen, dat andere meisje kan dat ook niet.

Hij zal dus moeten kiezen. Als jij dus heel heftig gaat reageren, zal hij eerder dat andere mesje kiezen. Dus je kunt hem beter een beetje rust gunnen.

En er zijn hier mensen die om je geven. Moet ik nog namen noemen? Ik weet dat het niet nodig is. Jij weet dat zelf ook.
Die mensen zouden heel erg verdrietig zijn als jij je iets aan zou doen. Zul je blijven vechten voor die mensen die wel echt om je geven? Beloof je me dat?

Ik wens je veel sterkte,

Liefs
  • IP logged

x

x-PeperClipJ-x

#3: 01-01-2010, 18:56
Lizzy, zo vaak heb ik gewild dat ik de pijn van een ander weg kon halen. Nog steeds wil ik dat. Dat is ook een van de redenen dat ik hier ook zit.

Maar ik denk dat Sharin zelf moet leren om met haar problemen om moet gaan en dat zo haar pijn minder wordt. Maar daar kunnen we haar wel bij helpen natuurlijk. En dat zullen we ook zeker proberen.
Sharin, wat ik ook al eens meer tegen je gezegd heb. Je kunt proberen wat je wilt om je vriend bij je te houden, maar er vechten 2 meisjes om 1 jongen.
Die jongen zal moeten beslissen. Jij kunt zijn gevoelens niet dwingen, dat andere meisje kan dat ook niet.

Hij zal dus moeten kiezen. Als jij dus heel heftig gaat reageren, zal hij eerder dat andere mesje kiezen. Dus je kunt hem beter een beetje rust gunnen.

En er zijn hier mensen die om je geven. Moet ik nog namen noemen? Ik weet dat het niet nodig is. Jij weet dat zelf ook.
Die mensen zouden heel erg verdrietig zijn als jij je iets aan zou doen. Zul je blijven vechten voor die mensen die wel echt om je geven? Beloof je me dat?

Ik wens je veel sterkte,

Liefs

ik kan niks beloven..

ik hoop dat ikovereden word ofzo -.-
Nja.. ik zie wel wanneer me leven word verkloowt door verlepte mensen..

...
  • IP logged

p

peter

#4: 01-01-2010, 19:00
Alsjeblieft, lieve Sharin, je doet me verdriet.
Ik hoop echt dat dat niet gebeurt.

Lees je PM nog even.
Ik heb even een idee gestuurd waar je misschien iets mee kunt..

XX

Peet
  • IP logged

x

x-PeperClipJ-x

#5: 01-01-2010, 19:03
Alsjeblieft, lieve Sharin, je doet me verdriet.
Ik hoop echt dat dat niet gebeurt.

Lees je PM nog even.
Ik heb even een idee gestuurd waar je misschien iets mee kunt..

XX

Peet
ik jheb het gelezen ja...

Nja..
ik weet niet.
lizzy mag niet met openmbaar vervoer.. ik weet niet of je dat al wist..
anders legt ze dat zelf wel uit..

nja..
Ik weet het gewoomn niet..
me arm ligt open omdat k mezelf helemaal kapot krab..
ik ben gewoon waardeloos
en doe alles fout.
rens is beter waard..
ik ben niemand waard..

x
  • IP logged

h

hallodoei

#6: 01-01-2010, 19:11
Ik open met alle verbijstering dit topic..

Je bent niks waard? Rens is beter waard? En waarom dan wel? En dan zie ik je foto en dan denk ik, waarom? Waarom in godsnaam? Je vorige foto, daar straalde je zo mooi op.. Hij heeft een geweldig meisje, die heel erg verlegen en onzeker is.. Het zal voor hem ook moeilijk zijn, maar laat dat meisje van hem toch lekker? Jij bent zijn vriendin en zoals ik eerder al zei, dat ben je niet zomaar!

Laat je nou NIET gekmaken.. Je hebt heus wel zin in het leven, dat weet ik zeker.. Jij bent volgens mij echt iemand die wel weet hoe losgaan in zijn werk gaat en wat gek zijn en doen is..

Laat je niet zo door een jongen leiden, maar leid je eigen leven, want ik weet zeker, jij bent iemand waar veel jongens voor vallen..

Maar doe geen rare dingen, dat is echt zonde van je leven.. Over een paar dagen wanneer je je weer beter voelt zie je die schrammen en bloedplekken weer... Ik denk niet dat je daarmee geconfronteerd wilt worden.

Ricardo.
  • IP logged

p

peter

#7: 01-01-2010, 20:06
Ricardo heeft gelijk.

Sorry Ricardo, ik moet je nog beantwoorden ben ik niet vergeten.

Sharin, in je post lees ik pijn, verdriet, wanhoop. Laat je door iemand helpen, maar jij kunt beter worden. Ik heb zo vaak gehad dat ik het niet meer zag zitten, en als ik nu achteraf ernaar kijk, kan ik zeggen, ik ben er sterker van geworden.
Als ik me er toen bij neer had gelegd, zoals jij nu wilt, had ik er nu niet meer voor jullie kunnen zijn.
Maar omdat ik heb gevochten, ben ik gegroeid, en kan ik er nu ook nog voor jullie zijn ook.
Ik stuur je nog even een PM over het openbaar vervoer.
  • IP logged

l

lalala-leroy

#8: 01-01-2010, 21:44
Sharin.. beste vriend:D

neem het aan van ricardo leid je eigen leven...
ik kan wel elke x naar jou komen of jjij naar mij ofzoo maar het enige wat ik kan is me druk maken woedent worden enzoo niet op jou...
maar jah... ricardo heeft wel gelijk  :-*
ik spreek jou nog :D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal