Skip to main content

Auteur Topic: loverboy.

d

ddapphne

loverboy.
OP: 18-01-2010, 19:09
ik heb een probleem,
een vriendin van mij heeft een vriendje.
en wat voor een vriendje!
hij heeft een strafblad, en heeft vorige week nog
een oudere meneer in elkaar geslagen.
ze hebben pas 2 weken en hij wil al met haar
naar bed. ook heeft hij haar oorbellen van meer dan 100,-
gegeven! misschien heb ik het fout, maar ik vermoed
dat hij een loverboy is! help, wat moet ik doen om
haar te helpen?

Liefs mij!
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: loverboy.
#1: 18-01-2010, 19:40
Ik houd niet van paniek zaaien maar in dit geval denk ik dat het wel slim is om het om je heen uit te schreeuwen.

In de eerste plaats moet je je vriendin waarschuwen. Vervolgens moet je haar ouders hier over inlichten. Zit ze bij jou op school, dan ook daar de juiste mensen inlichten.

Het klinkt misschien als verraad van je vriendin, maar het is het beste dat je doen kunt voor haar. Ook al zal ze dit zelf niet beseffen op dit moment.

Het gaat een beetje ver misschien, maar ik zou zelfs overwegen of het wijs is om in dit geval contact op te nemen met de politie.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

t

triiesja

#2: 19-01-2010, 13:06
ik denk dat iedereen inclusief haar inlichten het meeste zin heeft
Je wilt je vriendin beschermen toch ??
  • IP logged

M

Muse

#3: 19-01-2010, 15:06
roddels leugens bedrog.. tja soms is het fyn dat ze er zyn doe gewoon wat je moet doen om van dat ventje af te komen een vriendin is meer waard dan eerlyk zyn
  • IP logged

d

ddapphne

#4: 21-01-2010, 18:52
Ik houd niet van paniek zaaien maar in dit geval denk ik dat het wel slim is om het om je heen uit te schreeuwen.

In de eerste plaats moet je je vriendin waarschuwen. Vervolgens moet je haar ouders hier over inlichten. Zit ze bij jou op school, dan ook daar de juiste mensen inlichten.

Het klinkt misschien als verraad van je vriendin, maar het is het beste dat je doen kunt voor haar. Ook al zal ze dit zelf niet beseffen op dit moment.

Het gaat een beetje ver misschien, maar ik zou zelfs overwegen of het wijs is om in dit geval contact op te nemen met de politie.

Sterkte,

dankjewel!
het is moeilijk om te doen, maar ik zal proberen
haar te waarschuwen en ook haar ouders in te lichten..

bedankt! xx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal