Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd, Vertrouwen...

A

Anoniempje2508

Verliefd, Vertrouwen...
OP: 20-02-2010, 21:50
hallo

ik ben zo verliefd op een jongen en we weten haast alles van elkaar hij vertrouwt mij en ik weet nu ook dingen van hem wat niemand anders weet we zijn zulke goede vrienden maar ik durf hem niet te vragen... want ik ben bang dat ik onze vriendschap stuk maak wat moet ik doen...? want ik weet van hem dat hij iemand leuk vind maar ik weet ook dat hij nooit meer een grote stap wil zetten..... (vanwege slechte ervaringen)
we hebben echt heel veel gemeen met elkaar... zelfde intresses en ook de zelfde gevoelens (beetje eenzaam zijn enzo..) en hij laat zich van de gevoelige kant zien als hij met mij alleen is (vooral op msn)

Help!

XXX mij
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-02-2010, 13:12 door magiclover »

a

anouk

Re: Verliefd, Vertrouwen...
#1: 01-03-2010, 16:22
Haay,
(ik weet niet hoe dit werkt want ik ben pas een uur lid van dit forum maar toch)
Ik had/ heb ook zo'n soort situatie alleen was ik niet echt heel erg verliefd, maar was ik wel hele goede vrienden met een jongen, we konden het echt over alles hebben, nu zien we elkaar eigenlijk nooit, en hij woont 5 huizen verderop ???
Maar als je zeker weet dat hij niet op jou is, dan zou ik het niet vragen, anders heb je straks een gebroken hart en geen vriend meer, maar ik weet het verder ook niet.
groetjes ik :)
  • IP logged

A

Anoniempje2508

#2: 02-03-2010, 06:29
Ik ben er gister avond achter gekomen (omdat hij me zo vertrouwd) dat hij verliefd is op mijn beste vriendin wat moet ik nu doen ik voel me zwaar klote en heb ook nog 3 uur in de week les met hem, hij is een hele goede vriend van me en daarom is het ook zo @#% dat ik verliefd op hem ben...

Help
  • IP logged

a

angels-fire

#3: 04-03-2010, 23:10
geef niet op blijf gwn door knokken zeg hem gwn eerlijk dat je het liever niet over dat onder werp wil hebben  (als die begint over je beste vriendin)
als die reden vraag zeg dan gwn  met caps lock aan omdat  >ik van je houw<
en dan kan je aan zijn reactie all gelijk zien hoe hij er over denkt en dan
 weet jij ware je aan toe ben en als je gwn  door knokt voor je dierbare zal niemand je dat kwalijk nemen truste me elke suc6 volle relatsie heeft tijd en wie zegt dat hun niet een tijdelijk vonkje zijn
  • IP logged

t

triiesja

#4: 08-03-2010, 16:35
je zou inderdaad gewoon kunnen zeggen dat je van hem houd
Xx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal